Dj Yim - Evolution Of Hard Trance Vol.12
- « Previous
- 1
- 2
- Next »
Kiitos ja kumarrus kaikille jotka ovat jaksaneet kuunnella ja kommentoida*hali* Mukava nähdä että näinkin moni on saanut setistä jotain irti ja jopa tykännyt siitä.*hihu*Jatkoa seuraa sitten joskus tulevaisuudessa Niin ja saahan sitä kommentoida enemmänkin*piis*
on soinut kyllä monesti duunipäivän piristeenä*piis*
kamppailee kovasti ykkössijasta eoht 11:a kanssa!
lisää.
Aina kun tulee uutta Yimiä, tuntuu kuin olisi joulu. Tunnin kestohymy.
hyvää tykitystä! :) ehkä hitusen ottaisin itse BPM alas ettei kuulostais noin konekivääriltä haitsut mutta muuten kyllä pidän ja perse ja jalat rupee vatkaamaan automaattisesti!
on kyllä tosi hyvä paketti! tosin bpm on munkin makuun ehkä hitusen liian korkea, mutta bileissä varmasti toimisi näin paremmin:) ps. tosi kova viisu lähtee kehiin jossain 11 minsan kohdilla.
Ollu melkein ainoana raitana soittimessa parisen viikkoa. Soi joka päivä duunis kerran pari
MAH-TA-WA
Ai saasta. Vrt se edellinen roina, kelposia biisejä tuhottu antaumuksella. Ei siin mtn.jatkakaa..
Aika jäätävän toimiva setti näin perjantai-illan riennossa!!
Hyviä biisejä melkein kaikkityynni.
Unohtunu käydä täällä kommentoimassa settejä, mut todella hyvin kyllä uppoaa mulle Seuraavaa osaa innokkaasti odotellessa...
Ja tänään muuten ekaa kertaa herraa livenä. Ei malta odottaa
Yöks mikä bpm. Monia hyviä biisejä mukana, mut niistä menee fiilis ton nopeuden takia :(
Näin ekaa kertaa kuuneltua;
-Vauhdikkaan mielyttävää (mun makuun)
-raidat hyviä
-vaihdot ok, ei valittamista
-kokonaisuus ---->
SOHLAUSTA....
---> *tähti**tähti**tähti**tähti**tähti*
-ja iso + monochromasta, vaix oli scotin rmx mut silti simo hyvä raita..
---great one---
hö :( ei saa ladattuu..
Voiko joku pistää tän uudestaan jakeluun? Ainoa mikä puuttuu (omien tietojen mukaan =D)
täst löytyy, enemmänkin =)
- « Previous
- 1
- 2
- Next »