miken, johnin, domin, loose gripin, ridin, astarothin, juhgun, tumpsin ja annakinsin viihdetopik. ja

Back to tunkio O

No ok sitte :(
http://www.glarkware.com/media/product_main_m_stop.jpg

http://i52.photobucket.com/albums/g18/LankyA/Stewie.jpg

[q]Juhgu, 10.9.2006 23:59:
klip
[/q]

Juhgu, mä arvostaisin tosi paljon sitä, ettet kävis haukkuu mua tällee julkisesti :/

[q]RiD, 11.9.2006 00:11:
Ne on polvissa...
[/q]

Valahtaneet? Mun ( o )( o )? No EI OO.

Kuka tunnustaa et tissit riippuu? Kättä ylös sassiin. Mä en ainakaa koska oon kiinteetissinen ja söpöki. Ja jos jollain pojalla riippuu tissit, niin luulen, et ne on niiden kassit.

[q]domi, 11.9.2006 00:16:
o/
[/q]
pöh, luulet vaan.

Voisitteko pojat oikeesti lopettaa, et mä pääsen nukkumaan? Olkaa kilttejä...

[q]Annakins, 11.9.2006 09:11:
Tiedättekste mä just tajusin, et mä en ees tiiä ketä noi muut tyypit on täs meijän topikis Paitsi Katin tietty. TIETTY!
[/q]

Kuka mä oon?!?!Keitä TE ootte? Missä mä oon?!? Noi on ihan ok, ainaki ne ketkä mä tiiän sillee semisti. Et voit Anna olla ihan sillee rennon letkeesti vaan, nou paniik.

[q]domi, 11.9.2006 10:11:
---
pirpeli, 11.9.2006 10:10:
Mikä vieras? :( Et oo, sä oot tän topikin henki ja sielu ja kaikki!
---
Osaan piirtää ja kaikkee ja
[/q]

Oot taiteellisesti lahjakas nuori^____^

WHOOAAA! Kun mua huijas se, että esikatselussa sitä ei näy tollee :D:D Kiitos Maija, pelastava ja kärsivällinen*enkeli*

[color=pink]Olipa kerran maailman isotissisin moderaattori, joka niistä tisseistä huolimatta (tai ehkä juuri niiden takia), on kauheen sellanen lepposa. Se jakso viihdyttää häiriintyneitä lapsia sellasessa Klubitus-nimisessä paikassa, jossa mikään ei ole miltä näyttää. Klubituksessa on poikia, jotka on homoja ja sitte täällä on tyttöjä, jotka on söpöjä. Jotkut pojatkin on. Ainakin mun mielestä. Tästä ei tullutkaan essee, vaan joku ihme sepustus. Mut ainaki se on vaaleanpunaisella.[/color]

No ok, ei nää oo niin hauskoja kuin poikain...

[q]RiD, 11.9.2006 16:20:
WTFBBQ OLIN PÄIKKÄREIl, EIO MUN VIKA ET OOTTE HUONOI!!!
[/q]
Mä en suostu olemaan huono. En oo vaan niin kujalle kuin te!!!

[q]Juhgu, 11.9.2006 16:54:
Ois ehkä pitäny lopettaa ajoissa. Eilenillalla nää oli vielä hauskoja :D
[/q]

No kerroppas miten näistä sais taas hauskoja, mä lupaan sitte yrittää parhaani :)

[q]laite, 25.1.2008 12:01:
---
Avangion, 25.1.2008 11:55:

Mikäs läppä tämä ryhmis on?

Heti ensimmäinen sivu on kyllä jo niin loistavaa häröilyä!

Temppu

---

Täällä kokoontuu "tietyt ihmiset", "aina samat tyypit" ja "tuo pillugiffiporukka". Tervetuloa kerhoon!

[/q]

Joskus täällä kokoontuu myös tyhmät naiset, jotka nauraa edellä mainituille henkilöille.
Mä muistan kuni eilisen päivän tän topikin aloituksen.
Se oli hyvä päivä.

[q]domi, 22.1.2008 22:06:
Väitätkö muka että täällä tietyt henkilöt osallistuvat keskusteluun LIIAN USEIN?
[/q]

En väitä. Totean vaan, että en ole vähään aikaan mielessäni hihitellyt niin paljo kun täs viime aikoina.
Ja suosittelen vakavasti laitetta lisättäväksi otsikkoon. Ihan mitä laitetta tahansa.

[q]domi, 22.1.2008 22:10:
Toivommehan huomiseksi taas uusia kivoja threadeja, mitä voimme täyttää mielemme mukaan?
[/q]

Kyllä toivomme. Eritoten(Boten) nimimerkeiltä KLUVITUS, kiksutus, nipsautus, naksutus ja räpäytys.

Nii ja saatana vaikka mä olin siellä irlissä, ni se ei oikeuta mun nimen pois jättämistä!!!

O