miken, johnin, domin, loose gripin, ridin, astarothin, juhgun, tumpsin ja annakinsin viihdetopik. ja

Back to tunkio O

palkkaisin

[q]VaLa, 28.2.2009 19:14:
---
jukebox, 28.2.2009 18:54:
---
VaLa, 28.2.2009 18:33:
On näköjään kadonnut se miehen ja nallekarhun herkkästä hetkestä otettu kuva*nauru*

---



---


mutta kyllä siellä edelleenkin naidaan leikkihevosen kanssa*nauru*
[/q]

[q]VaLa, 28.2.2009 19:34:

[/q]
*sydän*

[q]VaLa, 28.2.2009 23:22:

[/q]

[q]laite, 1.3.2009 00:15:
---
VaLa, 1.3.2009 00:13:
---
laite, 1.3.2009 00:10:


---


Poistitko muuten itse sen nallekuvan, vai iskikö sensuuri?

---

Ööö minkä nallekuvan? :D
[/q]

[q]sts, 3.3.2009 21:29:
-TIEDOITE- // JULKAISUVAPAA


Jäikö jotain hampaankoloon? Haluatko todeta että olemme Ho^^^^erillaisia? Onko sinulla vain paha mieli? Haluatko lähettää turpaanveto ilmoituksesi?

NYT ON MAHDOLLISUUTESI!

Aina Samat Tyypit(TM) on aiheuttanut suunnatonta eripuraa Klubituksen käyttäjien keskuudessa, siksi päätimme helpottaa valitusten lähettämistä Aina Samat Tyypit kollektiiville!


Valitukset voitte toimittaa kirjallisena osoitteeseen:

valitukset@ainasamattyypit.net

-TIEDOITE-
[/q]

[q]VaLa, 4.3.2009 00:03:
Oli kyllä kieltämättä vähän huvittavaa, tai suorastaan säälittävää toi yleisön kosiskelu äsken ässä-boxissa...
[/q]
ai, säkin pistit merkille?
varo vaan ettet joudu leimatuksi "panettelijaksi" :D

[q]sts, 3.3.2009 23:41:
---
jukebox, 3.3.2009 23:39:
---

---


Kyseinen osoite niinkuin domaini on täysin validi. Domain löytyy whoissilla ja on täysin toiminnassa oleva, samoin sähköposti vastaa ja toimii.

Edelleenkin tuo sinun panettelusi olisi ihan kiva saada rykäisynä mailitse. Onhan viihdetopikillakin jo pidemmän aikaan ollut domaini. Joten miksi ei Aina Samat Tyypit(tm):llä.
[/q]
en minä tuon domainin validiutta ollut epäilemässä vaikka sitaateilla sitä kuormitinkin ja sehän tietty taasen jätti sinut kuivin suin. se että mielestäsi "panettelen" (kuten tuon ulostit) kielii kylläkin (kannaltasi valitettavasti) enemmän sinusta kuin allekirjoittaneesta etenkin, kun ottaa huomioon oman ulosantisi historian tällä saitilla. itselläsi on ollut ilmeinen tarve perseillä nk. kavereittesi kanssa mm. minuaKIN kohden jo jonkin aikaa ja nyt huoraat huomiota aivoitukselle/nne, jolle nauraa useimmat.

[q]sts, 4.3.2009 00:06:
---
jukebox, 3.3.2009 23:59:
-clips-

---

-claps-
[/q]
no, sä nyt voit takertua noihin oljenkorsiis kunnes ne katkeaa. siis sinusta se että anggaa "häiritsee" niinkin "tarpeettomalla" kysymyksellä kuin jo mainitsemasi kunnianloukkaussyyte ja miten kaltaisen kanssa kannattaa esim. hänen mielestään edetä_toimia tahi tiedon siirto sinun kaltaisten rintaruokitsemattomien itse aloittaman ulostuskierteen pannaan pistämiseen ilmeisin seurauksin, on sinusta "itkua"? oletkin herkkähipiäisempi kuin odotin, vaikkei tuo nyt kellekkään täällä/kään uutta osaltas ollut.

muun muossa juurikin esittämieni esimerkkien valossa lienee paikallaan muistuttaa, että myös jo mainittuja varten on olemassa ylläpito, jota tuskin kuormittaa em. sen enempää kuin oma peeloilusi josta olet alati laistamassa vastuusi osilta kuin vesi hanhen selästä.

..ja se ettei "sun tarvitse todistella mitään 2kk. sitten kirjautuneelle" osoittautui jo hyvän tovin takapakkia sitten deletoiduksi, jonkin aivan muun syyn osilta kuin, että "olisit allerginen" joillekkin muille kuin itsesi kaltaisille idiooteille. ja kylläpä nyt kovin vaikuttaa siltä, että juurikin sinua ahdistaa vähän tahi jopa (kuten näyttää) enemmän 1 jos toinenkin johon kiistaton osallisuutesi on oleellinen. minua ei hetkauta sen enempää tallentuneet (jotka varmasti nk. laumanne säilyttänee holveissaan) postailut kuin laatimasi lokero johon yhäkin huomiota huoraat, voit hengittää jälleen rauhassa. lol.

[q]inneah, 4.4.2009 21:40:
http://img227.imageshack.us/img227/1649/blop.png

"Sikarinkostuttaja"
Taiteilin itse, tiedän että arvostatte <3
[/q]

Tissit on väärinpäin :(

[q]laite, 4.4.2009 21:42:
Ei ku inskulla on tollaset pienet kiinteet 12 vuotiaan pojan tissit!
[/q]
Mun moka :(

Paljonko viive?

:D

[q]sts, 8.10.2008 20:13:
Jep <3 Ignore the only way to go.
[/q]Feet first is the way to go

[q]laite, 6.10.2008 14:48:
http://keskustelu.plaza.fi/muropaketti/bbs/t550749

"Yhtenä viikonloppulomalla veistelin puusta semmoisen 20x1cm kokoisen "piikin". Sunnuntai-iltana, kun tulin tupaan lomilta, laitoin tavarat kaappiin, siirsin tupakaapin oven eteen ja menin tämän puikon kanssa erään tupakaverin sängyn viereen. Vedin peiton hänen päältään ja sanoin että tungen tämän puikon sun perseeseen "opetukseksi"."

A MEME IS BORN YO!
[/q]

AAAHHHAAHAAA!!!!!!

Siitä syntyi pieni tappelunpoikanen, jossa löin tupakaveria useita kertoja kasvoihin. No siihen tuli sitten tupakaverit väliin, ja kohta aliupseeritkin tuli, koska yksi tupakaveri oli lähtenyt huutamaan niitä paikalle, huutaen että meidän tuvassa on raiskaus käynnissä (lol). No paikalle tuli sitten spollet ja vietin putkassa yön, tämä päällekarkaaja kävi lääkärissä, jonka kautta tupaan nukkuun. Asia meni käräjille, jossa minulle langetettiin 400€ vahingonkorvas, ~600€ vastapuolen asianajajakuluja sekä 50 päivää ehdonalaista epäsotilaallisesta käyttäytymisestä . Itse saavuin paikalle ilman asianajajaa, ja olin kyllä muutenkin hieman puolustuskyvytön.

Miksei ottanut puikkoa mukaan*ding*

[q]sts, 8.10.2008 20:10:
---
REivaaja, 8.10.2008 18:22:
I CAN HAS DOMAIN!!!111 JEJ!!!1

---


AND YOU AN ARE IDIOT!


http://teenslut.mikejohndomiloosegripridiastarothjuhgutumpsistsannakinslaitevt.com/
[/q]

And u mi friend should avoid me.

BATANG

O