Indigo - Klusa Daba
- « Previous
- 1
- 2
- Next »
Olisitte vaan raahautunu paikan päälle, parhaat palat tuli vasta viimeisen kolmen vartin aikana :D
[q]tbo, 25.9.2006 16:20:
Olisitte vaan raahautunu paikan päälle, parhaat palat tuli vasta viimeisen kolmen vartin aikana :D
[/q]
Saat vihaa pä-pä-päällesi. :D
Vallan mainiota chilliä. Tykkään kovasti.
Ensimmäisellä kuuntelukerralla tämän iltapäivän aikaan onnistuin nukahtamaan kesken kuuntelun, kun sängyssä makoillessa tuli niin kivan rauhallinen olo miellyttävästä äänimaailmasta.
isokari 6, luoteisen puoleista...
latinkii lähti ja illalla kuuntelen ilman valoja peiton alla.
must be good
[q]k1mm0
parhaiten toimi toi neural networkin (?) biisi,
jossa oltiin vissiin sämplätty näkymätön mies
-leffaa. vois kyllä ettii ton levyn jostain.
[/q]
Saan aina tuosta biisistä kylmiä väreitä *sydän*
Olin jostain saanut käsityksen että tuo sample olisi tv-sarjasta (1958) eikä elokuvasta (1933). Jälkimmäinen on tosin se klassikko. Itse olen lukenut vain HG Wellsin mainion novellin, täytyypä käydä noutamassa joku päivä se dvd filmifriikistä :)
Kiitoksia taas (erittäin miellyttävästä) palautteesta, voi sitä tosin ruoskiakin jos mielii :)
Ympärillä öisissä väreissä virtaava Daugava. Katson ylös ja näen kaupungin valoista valkeana hohtavan suuren lintuparven, vasten Riian tummaa loppukesän taivasta.
Sanoisin, että näkymät löysivät vertaisensa äänimaiseman <3.
ah.. Aivan loistavaa musaa sunnuntaiaamupäivään. :)
*sydän*
Pakko myöntää että jätkä osaa chill-hommat, loistavaa musiikkia. Me like!
Mäki liityn ylistysvirttä laulavien kuoroon. Maailmanluokan rakentelua ja soitantaa.
OijoijOIJ. Kyllä. Tätä lisää. Itseen iski Dire Straits-rmx.
Sopii sunnuntaihin, ja näin perjantaihinkin. Mä tosin luulen myös, et tää sopii kaikkiin viikonpäiviin :)
Täydellinen harmonia ja kuuntelunautinto. Suuret kiitokset tästä, soi varmasti päivittäin lukuhetkien taustalla :)
Hehkutetaan vielä, että setti on edelleenkin kestokuuntelussa. Tämä alkaa hipoa jo omaa top10-listaa. :)
Varsinkin edellisen kesänä oli tapana lähteä ulos kävelemään ja samassa laittoi tämän soimaan mp3-soittimesta. Ihanaa musiikkia, eikä tullut ainuttakaan häiritsevää kohtaa. Näin se pitää hoitaa!
uhh, jostain muistu mieleen tää setti ja oli pakko
ladata uusiks.. toimii vieläkin niiin lujaa! <3
- « Previous
- 1
- 2
- Next »