Minkä internetoperaattorin kotiyhteys käytössä?

Back to yleinen keskustelu O

[q]enrg, 20.8.2007 20:06:
Onko kellään kokemusta noista 24 Online liittymistä? Aika houkuttelevan hintainen tuo 24/3 , joka kustantaa 49€ / kk. Himaan tekisi mieli jossain vaiheessa vaihtaa kun tuo Maxinetin vuosi tulee täyteen.
[/q]

Elä helvetti ota 24Onlineä!!!

Entisenä DNA-asiakkaana jouduin kyseisen puljun asiakkaaksi ja vituttaa kyllä melko rankasti. Itse olen pohtinut vaihtoa jonkun toisen operaattorin asiakkaaksi, mutta en ole vielä saanut päätettyä, että minkä.

Netti pätkäisee about kerran päivässä. Siihen auttaa yleensä se, että pistää Windowsin hakemaan uuden IP-osoitteen, joskus taas ei auta. Itseäni myös ottaa päähän laskutus, joka tapahtuu 2 kk välein. Ainakin siis 2 megaisella liittymällä (34e/kk eli 68e/2 kk). Lisäksi asiakaspalvelu toimii hieman hitaasti. Yleensä sähköposteihin ei vastata tai niihin vastataan viikon viiveellä. Muun muassa olen yrittänyt kysellä, että miksi netti pätkii, mutta en ole saanut vastausta.

Sattumuksia asiakassuhteen ajalta:

Maksoin kyseiselle yritykselle vahingossa puhelinlaskuni (ei iso summa 25 euroa). Kävimme sähköpostien vaihtoa ja rahat luvattiin maksaa, mitään ei tapahtunut. 2 viikon päästä palasin asiaan, taas luvattiin maksaa, mutta mitään ei tapahtunut. Unohdin koko jutun, mutta about 2 kk päästä siivosin sähköpostiani, jonka jälkeen kävin tilini läpi ja totesin että kyseistä suoritusta en ollut saanut. Sitten laitoin "kolmannen" mailin asian tienoilta, niin onneksi viimein sain rahani.

Viime joulukuussa yritys päätti yllättää asiakkaansa "hyvällä" tarjouksella. Ohessa blogi aiheesta. Reklamoin asiasta ja kerrankin viestiini vastattiin. Kävin vielä googlaamassa vastaajan nimen, niin oli joku niitten isompi pamppu, rahoitusjohtaja tms. joka viestiini vastasi. Eipä se nyt hirveästi kyllä lämmittänyt.

No, ehkä joku on tyytyväinen, mutta minä en. Nyt näitä asioita listatessa sitä vasta huomaakin, että mitä kaikkea paskaa sitä onkaan tullut otettua vastaan. Ehkä tämä netti todella lähtee vaihtoon ihan näillä näppylöillä.

O