DJ Rx - Cypher Tactics [breaks]

Back to biisit ja remixit O

jos pitäisi kuvata tyylillisesti niin tulee mieleen jotakuinkin Hybrid meets demoscene (niinku Skaven/Purple Motion tms). miksaus on itselle vielä niin hepreaa niin en osaa siitä niin kovin sanoa, mutta melodiaa, basslinea ja taustariffejä pyörittävät synat on vallan vakuuttavia kyl.

Muutaman kuuntelukerran jälkeen tämä alkoi toimimaan :)
Ja kerta kerralta vaan paranee. Varsin maistuvaa breiksiä <3

Hauskaa, Rexi tekee breixii ja kuulostaa just siltä että biisistä tietää mistä ollaan musiikillisesti tulossa ja minne menossa. Kivaa.

Pistää kyl väreet selkäpiitä pitkin aina kun tulee randomilla soitettua, erittäin hieno biisi! Ainahan sitä tietty olis kehittämisen varaa - aina vähän tuntunut siltä että biisin huipennus vois olla huipentuvampikin Mut silti, takuubiisi, tuo hyvät fiilikset pintaan.

Pitäskö mun päivittää toi linkki, miksasin ton biisin uusiks uus versio rokkaa kun hirvi?

[q]Rx, 11.1.2007 21:37:
Pitäskö mun päivittää toi linkki, miksasin ton biisin uusiks uus versio rokkaa kun hirvi?
[/q]

KYLLÄ!

[q]xl8r, 11.1.2007 21:55:
---
Rx, 11.1.2007 21:37:

---

KYLLÄ!
[/q]

joo vois kaivaa tuolta koneen arkistoista sen ja pistää jakoon :)

[q]Rx, 11.1.2007 21:37:
[/q]

No ei. Ei me haluta kuulla mitään rokkaavia biisejä.

[q]rjv, 30.7.2006 16:30:
tää on muuten vallan mainio, mut tää on aivan liian hidas :-)

[/q]

samaa mieltä, yleensä nämä breaksit on nopeampia. Ehkä 160-180 bpm toimis paremmin.

[q]Rx, 11.1.2007 21:58:
---
xl8r, 11.1.2007 21:55:
---
Rx, 11.1.2007 21:37:

---

KYLLÄ!

---

joo vois kaivaa tuolta koneen arkistoista sen ja pistää jakoon :)
[/q]
hyvä idea, voi siten vaikka verrata miten biisi on muuttunut edelliseen verrattuna.

[q]Digital Beat, 13.1.2007 19:16:
---
rjv, 30.7.2006 16:30:

---

samaa mieltä, yleensä nämä breaksit on nopeampia. Ehkä 160-180 bpm toimis paremmin.
[/q]

en tiiä mitä sä syöt, mut ainakin ne breiksit mitä mä teen, ostan ja soitan on 130-140 bpm akselilla :-)

niin ja jos biisi ei oo tulossa millään ulos, niin saisko vaikka 320 kbps mp3:n, tätähän vois soitellakin jossain ehkä :) tai muistaakseni tää oli aika tiukka

ihan mainio oli, kiitoksia!

vielä kun tempo nousis 170:een ja taustalla olis amen-räimettä... ;)

[q]rjv, 14.1.2007 17:22:
---
Digital Beat, 13.1.2007 19:16:
---
rjv, 30.7.2006 16:30:

---

---

en tiiä mitä sä syöt, mut ainakin ne breiksit mitä mä teen, ostan ja soitan on 130-140 bpm akselilla :-)
[/q]
Ehkä tuo 180 menee jo speedcoreksi? ;)
jotain 140 voi olla vielä tanssittavampaa/kuunneltavampaa breaksia.

Tuli tässä eräs hyvä breaks tai oikeastaan rumpubasso artisti mieleen mikseristä. Kannattaa tsekata miltä suurinpiirtein pitäs kunnon rumpubasso tykitys kuulostaa. Ainakin oma suosikki oli "Bloodlust". http://www.mikseri.net/artists/taajuus.16712.php

[q]Digital Beat, 15.1.2007 01:31:
Tuli tässä eräs hyvä breaks tai oikeastaan rumpubasso artisti mieleen mikseristä. Kannattaa tsekata miltä suurinpiirtein pitäs kunnon rumpubasso tykitys kuulostaa. Ainakin oma suosikki oli "Bloodlust".
[/q]

Ja puhut siitä tässä ketjussa koska?

niin no se breaks on vähän eri asia ku drum'n'bass.

[q]Digital Beat, 15.1.2007 01:31:
Tuli tässä eräs hyvä breaks tai oikeastaan rumpubasso artisti mieleen mikseristä. Kannattaa tsekata miltä suurinpiirtein pitäs kunnon rumpubasso tykitys kuulostaa. Ainakin oma suosikki oli "Bloodlust". http://www.mikseri.net/artists/taajuus.16712.php
[/q]

joo taajuus on aika jeppis kamaa, vieläkun herra sais tuotannon kohilleen nin ...
tsekkasin just tota uutta versioo, siin on käytetty supernova 2:sta joka tietenkin on just nyt huollossa eli kestäää vois kumminki rendaa tosta jaossa olevasta versiosta se parhaiten miksattu ja viilattu versio 320 kybäsenä ens alkuun...

kieltämättä =D meikku lämpes *sydän*

[q]Rx, 15.1.2007 09:20:
tsekkasin just tota uutta versioo, siin on käytetty supernova 2:sta joka tietenkin on just nyt huollossa eli kestäää
[/q]

Täähän menee ihan kidutukseks tää odottelu...

[q]Juhgu, 15.1.2007 02:24:
---
Digital Beat, 15.1.2007 01:31:
Tuli tässä eräs hyvä breaks tai oikeastaan rumpubasso artisti mieleen mikseristä. Kannattaa tsekata miltä suurinpiirtein pitäs kunnon rumpubasso tykitys kuulostaa. Ainakin oma suosikki oli "Bloodlust".

---

Ja puhut siitä tässä ketjussa koska?
[/q]
tais mennä vähän offtopic :D

O