virallinen 'mitä teit kun klubitus ei toiminut' -topikki

Back to häröily O

Vietin nolifea

hankin elämän...

Treenasin seuraavaa graduointia varten, pyöräilin päivittäin 36km, kävin salilla.

Olin aivan tuhottoman päissäni.
*känni*

Istuin pöydän ääressä, sormet suussa, purin kynsiä ja hakkasin F7:aa.. Hain välillä hapankorpun jonka murustin näppäimistön sisään hermostuksissani. Katselin ikkunasta kun pikkulinnut verestävine silmineen odotti ikkunana takaa kuola nokasta valuen koska klubbari aukeaa.. Jouduin myös lukitsemaan ovet ja ikkunat koska naapurit raastoivat itselleen tietä läppärini ääreen..

Anqqa on saanu kaikki koukkuun

[q]Saarre, 11.7.2006 20:01:
masturboin, masturboin...
[/q]
[q]Jago, 11.7.2006 20:44:
runkkasin
[/q]
Jos jommallakumalla tai molemmilla on tarvetta kertoa tarkempia yksityiskohtia, niin Dr.Caron yksityisviestipalvelu auttaa kyllä

Oli se internet kovin tylsempi paikka ilman klubbaria! Tuskasta oli todeta kerta toisensa jälkeen,ettei vieläkään toiminut.

Nyt tuntuu taas mukavalta, ihanaa kun klubbari on tullut takaisin! ja koneen ääressä tulee taas tehtyä muutakin kuin töitä

[q]FAIRI, 11.7.2006 21:09:
Olin aivan tuhottoman päissäni.
*känni*
[/q]

Samoin o/

lifetin. never again.

Olin ihan ulapalla... jouduin saatana tehdä jopa TÖITÄ maanantaina, kun bugitti vielä niin pahasti!

Olin mökillä ja otin chillisti, autuaan tietämättömänä klubituksen matalanaolosta.

Olin ainaki yhdessä välissä 13 tuntia sammuttamassa metsäpaloa...

Ikinä en oo hikoillu niin pitkään ja jatkuvasti... vissyä ja muita juomia kulu kiitettävästi...

ai onks tää jossain vaihees ollu toimimattakin? :D

Kärsin kauheista vierotusoireista..! Joo ei, nautin kesästä biitsillä ja terassilla [size=8](mut ehdin kyllä ihmetellä missä klubbari..)[/size]

En mitään, olin ihan paskana kun ei ole elämää ja sit NoLifeki vietii pois :(

[q]Optik, 11.7.2006 21:42:

Ikinä en oo hikoillu niin pitkään ja jatkuvasti... vissyä ja muita juomia kulu kiitettävästi...
[/q]

ohhoh.. mut *super**hali* nostan hattua

mie olin äidin luona kissavahtina ja kun palasin kotii niin siivoilin ja nukuin
mut kyl tuli joka päivä muutama kerta ees kokeiltuu joko nyt toimis.. sitten tulin tulokseen että klubitus on kesälomalla

Söin kynsii ja nitkuilin....*igor*

[q]Optik, 11.7.2006 21:42:

[/q]
eiks toi oo illulle ihan normaalia ja vielä sen toivomaakin puuhaa tommonen hikoilu

[q]Kolera, 12.7.2006 16:28:
---
Optik, 11.7.2006 21:42:

---

eiks toi oo illulle ihan normaalia ja vielä sen toivomaakin puuhaa tommonen hikoilu
[/q]

Nääh.. eihän siinä illun versiossa muuta tehdä ku istutaan saunanlauteilla ja piereskellään..

Tossa sai painaa heti ensialkuun umpimetsässä 50kg:n moottoriruiskun kans 400metriä huomatakseen et ainoan vesilähteen (lammen) ympäröi sellanen 20 metrii korkea kalliojyrkänne joka oli useemman sata metriä pitkä.. aurinko paistaa pilvettömältä taivaalta ja metsäpalo siinä ympärillä nostaa vielä lämpötilaa ylemmäs... siinä äkkinäiseltä loppuu kyl kunto kesken..

Tänään vasta kuulin että ollut nurin. Reissu osui oikeaan aikaan :D

Poltin itseni Suomenlinnassa.

O