virallinen 'mitä teit kun klubitus ei toiminut' -topikki

Back to häröily O

Viiltelin.

Mä yritin puhua oikeiden ihmisten kanssa. En koskaan enää.

Vietin laatuaikaa perheen kanssa ja hoivailin taimiani. Kävin silti vähän väliä koneella katsomassa onko sivut jo pystyssä Mä oon nisti

Sain itseasiassa ylllättävänkin paljon asioita tehtyä sillä välin.

Selailin Elixiriaa \o/

Höpisin muualla.

Kävin vähän väliä kokeilemassa et joko se taas toimii.. Mutta kun ei toiminut niin kaikkea sitä ehti puuhastelemaan sinä aikana minkä yleensä täällä viettää.

Tylsistyin töissä lisää. Selailin muita sivuja. Kokeilin että joko toimis :>

Kävin koko ajan kokeilemassa jos toimis. Pelasin tylsiä flash-pelejä. Elin. :D

vapisin ja tärisin. painoin Refresh 5min välein.. itkin hieman..

heheheh.. eeh, mut oikeesti meinasin kuolla tylsyyteen töissä!! Ja pe illalla meinasin kuolla muuten vain; konemetsän kimppakyytini numero oli täällä enkä saanut sitä. LIEVÄ paniikki tuli!! Olin jo valmistautunut liftaamaan mutta onneksi toinen Hieman viisaampi ja ottanut mun numeron ylös aikaisemmin vkolla..

(typot typot..voivoi)

Taisin olla hyvin pitkälti kokoaika kännis ku ei tämmöst kestäny selvinpäin enää

Paljonkin. Kantanut halkoja pinoon ja auttanut broidia muutossa. En pahemmin netissä roikkunut vkl:nä noin muutenkaan.

Tuli oltuu enemmän plattarissa ja soiteltuu enemmän levyjä :) Ihan kiva.

Töissä tuli tosiaan tekemisen puutetta!

haha*nauru* onneks olin vähän ajasta maalla,mutta aika äkkiä tuli vieroitusoireita ja pelkotiloja. maanantai oli kaikista pahin kun piti duunissa selvitä ilman lupparia (*tirsk*) kaveri vielä huijasi että luppari on lopetettu *whaat**pökr*

taisin yrittää jopa kirjautua plattariin,onnistumatta siinä kuitenkaan

[q]Amokk, 11.7.2006 10:12:
Selailin Elixiriaa o/
[/q]

Samoin! Ja Plattaria tuli myös kulutettua.

[q]krispis, 11.7.2006 15:39:
taisin yrittää jopa kirjautua plattariin,onnistumatta siinä kuitenkaan
[/q]

Oli siellä joku krispiäinen online - vai oliko joku muu heebo?

en mitään ^_^

O