21.4. GATECRASHER & LASERPOINT >> KAAPELITEHDAS, HELSINKI
Enää 155 minuuttia! Täytyypä lähteä kerrankin ajoissa bileisiin. Luvassa seitsemän ja puoli tuntia tamppaamista *tanssittel*. Jänskättää kyllä mitä on luvassa, en olekaan ennen käynyt tuolla Kaapelitehtaalla bileissä. Toivottavasti pääsee edes kohtuullisella jonotusajalla sisään *pepsodent*. Mutta nyt liikenteeseen.
*kork-tsihh-glunkglung-hymiö* .. *plur**sydän* !! !! !!
[q]Laserpoint, 21.4.2007 15:36:
-
[/q]
Soittoaikoihin tullu ilmeisesti pieniä muutoksia?
No mutta joo, ei oo kauaa enää
edit: saamieni tietojen mukaan soitan siis 22-23
HIHUUUUUUH TÄNÄÄÄN *tanssittel**ökkö*
[q]SyndroDome, 21.4.2007 17:58:
[/q]
Todellaki*jiihaa*.. tänää pitää jättää tikut puis, kun ei enää mahdu*Tirsk**blush*
[q]illusion, 21.4.2007 18:01:
---
SyndroDome, 21.4.2007 17:58:
---
Todellaki*jiihaa*.. tänää pitää jättää tikut puis, kun ei enää mahdu*Tirsk**blush*
[/q]
:DD
Ei enää montaa tuntia! Jalat jo vispaa valmiiksi
*tkubussinlastailemis*
==>
Jee enää ei kauaa mene. Tunti niin lähtee bussi. Sitten pääsee tamppaamaan oikeen urakalla taas. Siitä onkin aikaa kun viimeksi olen ollut.
Oliskohan joku mahdollisesti tulossa tänne autolla ja pystyis bileiden jälkeen tarjoamaan kyytiä puotilaan? Maksan tietty kyydistä. Kaveri joutuu ehkä jättämään bileet väliin kun sen jalka on niin kipeä ettei sillä pysty kunnolla edes kävelemään. :( Tässä vähän mietin että mitenköhän mä ikinä osaan sieltä sitten yöllä tänne sen luokse jos se ei pääse mukaan lähtemään. Taksi olis tietty yks vaihtoehto, mutta tulee vaan niin pirun kalliiks...
Sairastuin tänään yrjötautiin joten jää Laserpoint nyt näkemättä Miksi pitää aina tapahtua näin? Ei pysty ymmärtämään...
hahaaaaa. IIIHAN KOHTA =D *jiihaa**jiihaa**jiihaa**jiihaa*
WITTU _WÄHÄN_ SIISTII!!!!11
vuoden bileet ja mä joudun jäämään kotiin silmätulehduksen kanssa..
laservalot ja savu ei varmaan oo parasta lääkettä. prkl. miksi just nyt?!.. nyyh, pitäkää hauskaa munki puolesta..
nyt alko etkot :) pari tuntii ja sit tums tums tums*jiihaa**aplodit**enkeli**plur*
etkoiltu eilisestä :P
wii...*pepsodent*
Kohta menoks ! ! !
Ja kohta kaapelille. Odotukset korkealla kyllä, saa nähdä kuinka käy..
Lähdöillää partyyy
Kyllä lähtee!! *känni*