tissit

Back to tunkio O

Kyllä aidot luomurinnat voittaa kaikki muut <3

http://img154.imageshack.us/img154/1879/www478892tj.jpg

80085!!

Kuuleeko noillakin?????*nuotti*

Tissit.com...sinne ne kaikki miehet menneet on..*justjoo*

[size=18](*kuolaa*) (*kuolaa*)[/size]

jooo-oh joo *hymy**pepsodent**ankka*

[q]Android, 30.5.2006 20:12:
Kyllä aidot luomurinnat voittaa kaikki muut <3
[/q]

tässäkö se kuva nyt sit on? :D

[q]^^SunBlind, 30.5.2006 22:09:
[size=18](*kuolaa*) (*kuolaa*)[/size]
[/q]

Got milk?

Threadin virallinen palindromi: tissit, tosi isot tissit.

[q]KoskiLintu, 30.5.2006 20:29:
Kuuleeko noillakin?????*nuotti*
[/q]

saiskohan noi kaksoset itelleen tyynyiks.. Varmaan tulis uni hyvin =P

[q]Cloud, 31.5.2006 13:13:
---
saiskohan noi kaksoset itelleen tyynyiks.. Varmaan tulis uni hyvin =P
[/q]
Varo ettet tukehdu.

PS. Kaupan päälle niskakipu.

[q]LooPy, 31.5.2006 13:26:


Varo ettet tukehdu.

PS. Kaupan päälle niskakipu.
[/q]


EI ei ei.. ku just hyvät.. tohon keskelle pää ni noi tukis hyvin sivuista :)

Ja mä nukun aina vähintään kolmen tyynyn kanssa silleen L:nä "pitää olla korkee tyynykasa" ni noi toisaalta olis just sopivat.

Sitäpaitsi jos tuntuis et tarvis jotain terapeuttista ja uni ei meinaa tulla. Ni olispahan lähel kaks kivaa nipukkaa mitä vois vähän imasta katto terapeuttisina "tutteina" ni johan uni tulee paremmin

[q]Cloud, 31.5.2006 13:30:
---
Sitäpaitsi jos tuntuis et tarvis jotain terapeuttista ja uni ei meinaa tulla. Ni olispahan lähel kaks kivaa nipukkaa mitä vois vähän imasta katto terapeuttisina "tutteina" ni johan uni tulee paremmin
[/q]
Kas perhana, alkuun luulin että viittasit tähän pariin.

Jos tota tyynyjuttua jatkaa näin off-topikkina, niin nuorempana tuli nukuttua aina kahden paksun tyynyn kanssa, nykyään nukkumisesta ei tulisi mitään kaksi tyynyä niskan takana. Yhdellä mennään.

[q]LooPy, 31.5.2006 13:34:
---
Cloud, 31.5.2006 13:30:
---
Sitäpaitsi jos tuntuis et tarvis jotain terapeuttista ja uni ei meinaa tulla. Ni olispahan lähel kaks kivaa nipukkaa mitä vois vähän imasta katto terapeuttisina "tutteina" ni johan uni tulee paremmin

---

Kas perhana, alkuun luulin että viittasit tähän pariin.

Jos tota tyynyjuttua jatkaa näin off-topikkina, niin nuorempana tuli nukuttua aina kahden paksun tyynyn kanssa, nykyään nukkumisesta ei tulisi mitään kaksi tyynyä niskan takana. Yhdellä mennään.
[/q]

Ei sentäs siihen pariin.

Mutta uuh nuorena? Eh mikäs sä sitten olet nyt ja mikäköhän mä olen nyt sitten hmmss..

Ei mutta mitä vanhemmaksi tullut sitä tärkempää on oikean lainen nukkuminen.

Yks tyyny kainaloon. Yks tukemaan jalkoja ja pari kolme pään alle oikein sijoiteltuna =P.

EI tarvis omistaa niin montaa tyynyä jos olis (.)(.) mitkä toimis tyynyinä.. vois vaikka joka kohtaan hankkii tollaset luomutuottteet tukemaan :) Hehe

[q]Cloud, 31.5.2006 13:37:
---
Mutta uuh nuorena? Eh mikäs sä sitten olet nyt ja mikäköhän mä olen nyt sitten hmmss..
[/q]
Luetaan oikein: nuorempana. Eli tommonen kymmenen vuotta sitten tuli käytettyä kahta tyynyä.

ja jottei menis offtopikiksi:
[size=20]
KUMITISSIT:[/size]

Pitääkö miehet kaikista tisseistä (ja naiset kanssa, jotka tisseistä pitää, toki)? Noin niinkun yleisesti vai tuleeko kohtaamisia myös semmoisten tissiparien kanssa, joista ei varsinaisesti pidä? Ja miksi niistä ei sitten pidä?

Enkä mä nyt halua semmoisia vastauksia, että mun mummon tissit on ihan kauheet. Vaan noin ajatelmalla siitä, että suurinpiirtein samoissa ikähaarukoissa/yleisesti semmoisista tisseistä, joita voi kohdata. Ymmärsittekö?

Mul on omat ja näillä mennään. Ihan kivat, en ainaskaa onnistu kolkkaan itteeni

[q]Lyylikki, 31.5.2006 15:22:
Pitääkö miehet kaikista tisseistä (ja naiset kanssa, jotka tisseistä pitää, toki)? Noin niinkun yleisesti vai tuleeko kohtaamisia myös semmoisten tissiparien kanssa, joista ei varsinaisesti pidä? Ja miksi niistä ei sitten pidä?

Enkä mä nyt halua semmoisia vastauksia, että mun mummon tissit on ihan kauheet. Vaan noin ajatelmalla siitä, että suurinpiirtein samoissa ikähaarukoissa/yleisesti semmoisista tisseistä, joita voi kohdata. Ymmärsittekö?

Mul on omat ja näillä mennään. Ihan kivat, en ainaskaa onnistu kolkkaan itteeni
[/q]

1. Ei, miehet eivät diggaa kaikista tisseistä.
2. Jos tisut on navan kohdalla, tai reputtaa "kynä-testissä", niin mulle ei kannata tulla edes puhumaan.

pyramiiditissit sux :(

mut niit taitaa vaa esiintyy pissiksil..

[q]n¤n¤, 30.5.2006 16:31:
mul on 4! [/q]
KUVIA!

( . )( . )

O