Ennakkotehtävä Pirkanmaan ammattikorkeakouluun

Back to biisit ja remixit O

http://www.dj-rx.com/image/rx-logo.jpg

Ennakkotehtävänä oli siis tehdä fiktiivinen tai todellinen radiomainos, joka mainostaa jotain tuotetta yms.. tässä tuon ennakkotehtävän 30sek pitkä tausta, lisään ton ite mainoksen tänne heti kun vaan löydän sen jostaan tuolta meidän arkistoista. Rok!
drum'n'bass

details - listen

Tee lisää tämmöst! Ja pidempiä!

Hyvin potkii.

Kokonaista versiota sitten tänne suuntaan, kiitos!

DRUM'N'BASS RULEZ! Tommost kunnellaan aina!

Hienoa!
Toivottavasti pääset tonne ^__^.

Kyllähän jo tolla pätkällä pitäs opiskelupaikka lohjeta

Kyllä biisi vetas mukaansa välittömästi! Olis mahtava nähdä mimmoseen mainokseen tämä tulee :) Tällaista musiikkia lisää!

Pirun maukasta shittii! Vaikkakin edustaa nyky DnB:tä, mutta tuotanto (ja etenkin tuotos!) on kyl jäbäl hallussa! :)

Mä odottelen sitä kokonaista äänimainosta mielenkiinnolla.

Mahtavaa. dnb<3

[q]Galrav, 29.5.2006 12:33:
Hyvin potkii.

[/q]

vai et pitäs täst viel kokonainen viisu asentaa... :D joo pitää pistää korvan taa jos innostuis tekee kokonaisen biisin täst :)

[q]Rx, 30.5.2006 18:48:
---
Galrav, 29.5.2006 12:33:
Hyvin potkii.

---

vai et pitäs täst viel kokonainen viisu asentaa... :D joo pitää pistää korvan taa jos innostuis tekee kokonaisen biisin täst :)
[/q]

edit: pitää pistää toi mainos online kuhan saan himas netin toimii taas :)

Ihan kivan kuulonen pätkä! Instrumentit kuulosti kauttaaltaan oikeen hyviltä ja kikat toimi. Ainut vaan, että mun korvaan tää ei niinkään kuulosta perus junkka/dnb osastolta vaan ennemminkin jonku polkka/hc biisin breikkikohdalta. Mutta kyllä tää toimii paljon paremmin kun suurin osa junkkalevyistä mitä kaupasta saa!

Mahtavan kuulosta pauketta. Tää 30 sekuntia on soinu useemmin kun monet muut kappaleet tänä iltana

Hyvät soundit. Tästä vois raapasta pitemmänki version :D

Vituperkel, väännäppä tää valmiiks ja lähetä mulle 320kbps

me tullaa sit moikkaa sua sinne sun uuteen kotiin

Offtopic: Eiks tää koulutus oo just tos Virroilla

koska tulee versio niillä speakeilla ja etenkin erittäin päräyttävillä outtakes-pätkillä???

mun mielestä se spiikattu versio on vielä 52,7% parempi ku tää!!

hitto tästä tullee mielee tuo Pitchshifter - ZX81

O