Milloin olet viimeksi saanut kukkia?

Back to häröily O

[q]isokeksi, 13.5.2008 13:31:
Kyllä siitä on aikaa.. Ihan reilusti viime vuoden puolelle mennään. Kukat on kyllä kivoja*sydän* mutta mä osaan jotenkin tappaa kaikki sellatteet kukat ja kasvit, jotka tarvii vähääkään huolenpitoa. Nim.merk. tapoin bambutikun.
[/q]

Sama vika. Käsissäni on kuollut jopa 4 kaktusta

[q]Adorable, 13.5.2008 13:47:
---
isokeksi, 13.5.2008 13:31:
Kyllä siitä on aikaa.. Ihan reilusti viime vuoden puolelle mennään. Kukat on kyllä kivoja*sydän* mutta mä osaan jotenkin tappaa kaikki sellatteet kukat ja kasvit, jotka tarvii vähääkään huolenpitoa. Nim.merk. tapoin bambutikun.

---
Sama vika. Käsissäni on kuollut jopa 4 kaktusta
[/q]

Joo, nekin on aika vaikee pitää elossa!

En edes muista!!! Joskus pari vuotta sitten varmaan!!! Enkä saanu ees äitienpäivänä... Yhyyy... No ehkä kestän, 3,5v ei kuitenkaan pysty ite hakee niitä kaupasta! :D Mut toisaalta, täälläkin tapetaan kaktukset ja bambut eli ehkä mulle ei rehuja kauheasti kannata raahatakkaan!!!

Koskaan!!! Mix Miehille ei anneta kukkia? Kysympähän vaan! Tasa-arvoa haen tähänkin epäkohtaan!
No okei, pari ruusua on tullut... Mutta silti!!!! Mä oon ostanu naisille ainakin 200€ kukkia, eli oon pahasti miinuksella!! Ja nyt varsinki kulut on noussu ku ei voi muuten muistaa. Otan kukkalahjoituksia vastaan tunteella tai ilman -sinä päätät.

[q]REivaaja, 13.5.2008 15:14:
Koskaan!!! Mix Miehille ei anneta kukkia? Kysympähän vaan! Tasa-arvoa haen tähänkin epäkohtaan!
[/q]

Mä toin miehelle kukkia pari viikkoa sitten. Oli kuulema epäilyttävää

[q]REivaaja, 13.5.2008 15:14:
Mix Miehille ei anneta kukkia? Kysympähän vaan!
[/q]

Tota kysy mun mieskin joku vuos sitten. Sit ostin sille viherkasveja ja jos en olis niitä hoitanu niin ne olis jo kuollu aikoja sitten. Leikkokukkiakin tuli kerran hankittua ja ne oli paketissa kunnes mä laitoin ne veteen. Siksi ainakin meillä ei osteta enää miehelle kukkia vaan ostellaan ne kotiin.

Itse sain äitienpäivänä ruusuja ja tulppaaneja.

Näin tän threadin uusissa ja rupesin miettimään että enpä todellakaan muista. Kai mä oon jonkun baariruusun jossain saanut joskus vuonna miekka ja kivi. Itse asiassa Romanceissa viime syksynä kun niitä siellä ovella naisille jaettiin. Niin että sen olis joku ihan mua varten ostanut ja hankkinut niin en todellakaan muista.

Surullista.

Tuli tässä mieleen saadessani viime viikolla pinkin ruusun (niin ja niin monennen kuukausipäivän kunniaksi), että kuinka paljon nykyään ihmiset muistavat enää toisiaan kukkasin?
Miloin olet viimeksi saanut kukkia? Miksi? Muuten vain vai jonkin juhlan kunniaksi? Onko kukkien antaminen/saaminen niin vanha perinne, ettei nykyään niitä enää viedä/saada?

Itse tosiaan viime viikolla sain pinkin ruusun, sen päivän kunniaksi ja samalla hieman myös anteeksipyynnöksi mökötyspäivästä. Oli kuulemma hakenut valkoista ruusua, muttei löytänyt kyseisestä kaupasta sellaista. Aiemmin en ole ikinä kukkia keneltäkään tällä tavalla saanut, ainoastaan esim syntymäpäivien kunniaksi vanhemmilta sukulaisilta toki. Nyt sain ruusun, kun olen siitä ottanut tehtäväkseni vihjata, että haluaisin joskus kukkia kun en niitä ole koskaan aikaisemmin saanut Oon vähän ällöromantikko...

Viime viikolla hotellihuoneeseen yhdeltä frendiltä

Varmaan ripille päästessä

Sain ruusun viime perjantaina ryhmäni lapsen perheeltä. Jee.

Eilen sain ison tulipunaisen ruusun joka on nyt telkkarin päällä kämppää koristamassa *plur*. En ollukkaa saanu kukkia aikoihin!

en ikinä

Elokuun alkupuolella ihanan gerberakimpun. Oli vähän Romeo + Julia -touhua ilmassa, kun toinen kurkotteli parvekkeelle

Tänään sain kukkia.

Yöllä

Viimeksi taisin saada kukkia toukokuussa kun pääsin sairaalasta pois. Seuraavan kerran saan todennäköisesti joulukuussa kun oon tullut takaisin Suomeen

kesällä kun valmistu..

[q]Sunshine^82, 7.11.2008 19:19:
kesällä kun valmistu..
[/q]

en ees itte muista

[q]thomas, 7.11.2008 19:33:
---
Sunshine^82, 7.11.2008 19:19:
kesällä kun valmistu..

---

en ees itte muista
[/q]