Luotettavat kauppakumppanit

Back to ostaa, myy, lainaa, vaihtaa, etsii O

[q]Individual, 2.2.2007 12:34:
---
Jarier, 2.2.2007 12:33:
---
Steven Hoaks, 2.2.2007 12:19:
---
Jarier, 2.2.2007 12:09:
mikko niittymäki aka flaikku ei ole luotettava kauppakumppani.

---

Jaa miksi

---

siks ku hän teki oharit

---

Jaa miksi
[/q]

mä en valitettavasti tiedä miksi hän teki oharit.

[q]Individual, 2.2.2007 12:34:
siks ku hän teki oharit

---

Jaa miksi
[/q]

Olisin vaan vähän tarkennusta pyytäny... Jätti hakematta, ei myyny, ei maksanu? Mitä oli ja miksi...

Kuhan pelleilin. Anteeksi, vakava asia. Ei sais pilailla.

[q]Steven Hoaks, 2.2.2007 12:37:
---
Individual, 2.2.2007 12:34:
siks ku hän teki oharit

---

Jaa miksi

---

Olisin vaan vähän tarkennusta pyytäny... Jätti hakematta, ei myyny, ei maksanu? Mitä oli ja miksi...
[/q]

siinä vaiheessa kun oli maksu- ja toimitustavasta jo sovittu, lakkasi ko. henkilö vastaamasta yhteydenottoihin.

Thomakselta on tullut osteltua kaikenlaista viimeaikoina. Kama on vastannut kuvausta ja toimitus on ollut sopivan ripeää :)

T82:n kanssa levykaupat sujuivat varsin mallikkaasti. Nopea toimitus ja vinyylit aivan loistokunnossa

[q]mayah, 16.5.2006 21:07:
Älkää olko tyhmiä kuten minä ja laittako ennakoita kenenkään tilille laitteista. Puolitoista viikkoa ensin odotettu soittimia kotiin ja sen jälkeen puolitoista viikkoa peritty ennakkoa takaisin.

Viimeistään maanantaina pitäis olla rahojen takaisin mun tilillä, jos ei niin valitettavasti koko stoori tulee esille.
[/q]

juu.. cd soittimesta multakin pyydettiin ennakkoa.. rovaniemellä soitin kuulemma.
en maksa kyl penniäkään ennakkoon jos en ihmistä tunne..

[q]terat-o-genic, 4.5.2006 15:59:
---
Tapi, 4.5.2006 15:39:

---
trusti, 4.5.2006 13:14:
saaks myös kertoa kenen kans ei sujunut kivasti?

---

Imo ilman muuta. En keksi mitään haittaa siitä, että kusettajista varoitettaisiin.

---

IMOLLE TURPIIN JA HETI!

..eiku
[/q]
Tää pelasti päivän! Mieki oon miettinyt, kuka vittu se IMO on.

No, bilettäjät joden kanssa on tehty esim. DJ-levy ja -laite kaupoja ei taida olla kovin aktivisia tällä.

Lista olisi tämä:
DaveX
Anvil
+ 1 joka ei juuri nyt muistu ees mieleen.

En suosittelisi tekemään kauppoja dj nemesin kanssa. Melkein 2kk sitten maksettu mutta DVD-soitinta ei tullut. Yli kuukauteen ei ole vastannut kyselyihin.

Nextacen kanssa kaupat suju hyvin, maksu tuli sovittuna ajankohtana ja yhteydenotto pelaa hyvin :)

[q]OB___, 25.4.2007 16:21:
En suosittelisi tekemään kauppoja dj nemesin kanssa. Melkein 2kk sitten maksettu mutta DVD-soitinta ei tullut. Yli kuukauteen ei ole vastannut kyselyihin.
[/q]
Etpä ole ainoa jolla on samanlaisia kokemuksia herrasta.

[q]oZq, 25.4.2007 17:34:
---
OB___, 25.4.2007 16:21:

---

Etpä ole ainoa jolla on samanlaisia kokemuksia herrasta.
[/q]

ongelmia oli mullakin nemeksen kanssa maksusuorituksen kestäessä epäinhimillisen kauan, mutta sieltä se lopulta tuli lähes puoli vuotta jatkuneiden pyyntöjen ja lopulta uhkailujen jälkeen.

edit: viestiä muutettu tarkempaan muotoon

[/q]

Käsi ylös joka onnistunut asioimaan kyseisen sankarin kanssa täysin ongelmitta?

Ei edes jaksa alkaa tarinoimaan tässä omista säädöistä herran kanssa, mutta itse sain hoidettua rahaasiat tämän sankarin kanssa kuntoon vasta olin Lahden poliisiasemalla tekemässä rikosilmoitusta ko. henkilöstä. Suosittelen lämpimästi muillekin rikosilmoituksen tekemistä tällaisissa asioissa jos alkaa olemaan useammasta sadasta eurosta kyse. Ei tarvi ku marssia asemalle ja antaa n. 5 - 10 min kestävä kirjallinen lausunto asiasta vastaaville henkilöille ja virkavalta alkaa hoitaa asiaa sitten eteenpäin.

Ei kenenkään talous tällaisiin asioihin varmastikkaan kaadu, mutta ihan periaatteesta lähtisin asiaa eteenpäin viemään. Nämä sankarit jatkavat varmasti toimiaan tasan niin pitkään kunnes tulee ensimmäistä kertaa kunnolla näpeille.

ainakin näiden herrojen kanssa kaupat ovat sujuneet hyvin:
-happosepi
-real charly
-sensuurikalastaja
-renell
-rujo mutantti

[q]DJ Rx
Käsi ylös joka onnistunut asioimaan kyseisen sankarin kanssa täysin ongelmitta?
[/q]

Ongelmia ei tullut, kun kävi itse miehekkäästi paikan päällä hakemassa
kamat pois. :D

[/q]

Asiasta on juuri sovittu...

[q]DJ Rx, 25.4.2007 17:58:
- clip -
[/q]

vanhoja on sitten aina kiva kaivella

[q]curry, 4.5.2006 13:13:
Kun toivoin tätä featurea, aattelin lähinnä yksilöitä. Mut miksikäs ei lafkojakin sais kommentoida!
[/q]In that case, Jone, Orfeus näin äkkiseltään.

[q]efo, 4.5.2006 13:04:
Haetaaks tässä yksilöitä vai lafkoja*ding*
[/q]

Kun toivoin tätä featurea, aattelin lähinnä yksilöitä. Mut miksikäs ei lafkojakin sais kommentoida!

O