Stunts-turnaus: kisa 11/11
2:51:25 tuli ajaksi. Tosta saa varmaan 20sekkaa kyl heittämällä pois
[q]alek száhala, 12.5.2006 14:22:
---
Juhgu, 12.5.2006 02:21:
Ding!
1. Blender 1:44.90
2. Juhgu 1:45.10
3. Jiimo 1:46.05
4. T3k 1:46:05 (Jiimo ajoi saman ajan aiemmin)
5. Alekki 1:46.35
6. Domi 1:46:75
7. T3k 1:47:55
8. Moksu 1:54:00
Blenderiltä sitten replayta, highscorea ja seuraavaa rata/autoyhdistelmää kehiin! (Jos rataideoita ei ole, viestiä vaikka minulle niin laitan seuraavan.)
---
blender
---
---
Oisko Jiimolta ja T3k:lta replayt? Niistä voi ratkaista voittajan, kattoo kuinka paljon auton takapyörät on maalilinjan takana yhtä framea ennen kun ne ylittää sen.
Vai pistetäänkö kummallekin 3. sija?
Edit: siis stunts laskee maaliintuloajan takapyöristä
[/q]
sivuille olit päivittänyt molemmat 3:lle sijalle. which is nice.
tässä kuitenkin se replay : http://www.teknika.1g.fi/Miksaukset/14605.RPL
[q]alek száhala, 12.5.2006 14:45:
Mjoo katotaas minkälaisia aikoja tulee, mutta jatkossa pidetään kiinni tosta [color=#aaff11][iso]2 minuutin[/iso][/color] säännöstä.
[/q]
heh enhä mä mitää sääntöi oo lukenu edes. tai luin ne mut tota en muistanu :D
Muokkaan hetimiten! Pahoittelut jos joku on jo vedättänyt maagisen ajan tuolla radalla!
Noniin nyt on päivitetty toi rata, pitäis mennä alle 2minsan, kämäsellä ajolla sain 2:10.
Päivitin linkin alkup. kisaviestiin, mutta sen saa nopeasti myös tästä
Ei ehkä enää niin sadistinen ku loppupuolella jäi sillat pois. Mikäs sen vittumaisempaa ku ajaa hyvä ajo ja vähän enne maalia kosahtaa sillan reunamiin :D
[q]blender, 12.5.2006 20:33:
Noniin nyt on päivitetty toi rata, pitäis mennä alle 2minsan, kämäsellä ajolla sain 2:10.
Päivitin linkin alkup. kisaviestiin, mutta sen saa nopeasti myös tästä
Ei ehkä enää niin sadistinen ku loppupuolella jäi sillat pois. Mikäs sen vittumaisempaa ku ajaa hyvä ajo ja vähän enne maalia kosahtaa sillan reunamiin :D
[/q]
Loistavaa! Voisin koittaa ajella vähän
[q]alek száhala, 12.5.2006 14:22:
Oisko Jiimolta ja T3k:lta replayt? Niistä voi ratkaista voittajan, kattoo kuinka paljon auton takapyörät on maalilinjan takana yhtä framea ennen kun ne ylittää sen.
Edit: siis stunts laskee maaliintuloajan takapyöristä
[/q]
Ei ole minulla ainakaan replayta, kun en sitä tajunnut ottaa. Siis replayhan vaadittiin vain parhaalta ajalta, ja sain tuon omani silloin, kun paremmat oli jo ajettu.
Joo. Ei ollu stunt car racer vai mikä se olikaan missä mentiin niillä vuoristoradoilla. Se oli Humattavasti parempi.
oh yes, paras peli ikinä. joskus 1992 taisin pelata ja hakata niin maan perkeleesti. omat radat oli kyl plussaa kun ei muissa peleissä siihen aikaan sitä mahdollisuutta ollut. tuli kavereiden kanssa tehtyä mm. jyväskylän suurajojen erikoistaipaleita yms. legenda peliksi. pitää perjantaina viimestään kattella jos sais asennettua koneelle ja ottaa osaa kisaan.
[q]Caro², 12.5.2006 18:38:
2:51:25 tuli ajaksi. Tosta saa varmaan 20sekkaa kyl heittämällä pois
[/q]
Radan muutoksen jälkeen eka ajoaika postaten, siltä varalta jos ei kerkiä myöhemmin ajaa: 2:21:85
Hmm..
mitähän mä teen väärin/ onkohan mulla nyt oikee rata...
(haettu uus rata urlista ja pastettu vanhan päälle)
ja aika kohtuullisella ajolla 2:15:25...
[q]T3k, 13.5.2006 16:17:
Hmm..
[/q]
Nelkein näyttäis joo että ois lähteny minuutti vex. Mullakin menee tonne 2 minuutin pintaan koko ajan.
[q]alek száhala, 13.5.2006 17:32:
---
T3k, 13.5.2006 16:17:
Hmm..
---
Nelkein näyttäis joo että ois lähteny minuutti vex. Mullakin menee tonne 2 minuutin pintaan koko ajan.
[/q]
Jeps, että jospa carolla on siis tod.näk. vain lipsahtunut siis typo tohon..
jos ei, niin sitten tässä tulee kyllä vielä hiki
Oma aika ekan ajon jälkeen 2:12.00 .. Tossa on pari kohtaa missä pystyy vitin helposti menettämään tai saamaan pari sekuntia. Aika metka rata.
[q]T3k, 13.5.2006 16:17:
Hmm..
[/q]
ajattekste sitä "oikeaa" reittii :D Eli alussa ku on 2 valintaa reitis ni toinenhan on selvästi nopeempi, nyt en edes tiedä miks toisen tein.. vai katoinkoha mie väärin sen oman ajon ku puhuin 2:10 ajasta, heh
edit: joo my bad. ilmeisesti muistin ajan väärin ku nyt ajoin 2:20 :D
no en nyt enää rupee muokkaa tätä rataa, katotaa millasii aikoi tulee, kenties 2:10? :) Tuossa on kyllä paljon kohtia missä helposti hyvälläkin ajolla hävii sekuntteja.
2:11:70 tästä kyl saa parannettuu viel ehkä 3 sekkaa :)
Joo oli typo. Ykkönen oli lipsahtanu väärään paikkaan, eli 2:21:85 oli aika. Nyt tässä kerkeekin ajella lisää... kohta.
Lukaiskaa tosiaan ne säännöt läpi - ei niissä nyt niin montaa riviä ole
2:13.55. Ei oikein luonnistu tällä läppärin ei-niin-autopeliystävällisellä näppiksellä. Onneksi pääsee pöytäkoneelle ennen deadlinea *pahis*. Numpad on ystävä (ja manuaalivaihteet että saa hypyistä ja jarrutuksista hyödyn irti).
Blender 2:11.70
Alekki 2:12.00
Juhgu 2:13.55
T3k 2:15.25
Caro² 2:21.85
Nyt meni 2:09.60 älytön xiittioikominen päällä nurmi pöllyää. Pääsin kanssa jo 2:05.10 mutta lykkäs perkele 12 sekuntia penaltya päälle, tarkkana saa olla
Tätä vois jopa harkita, olettaen että koneelta löytyy itse peli ja oikeat radat.
Mukana! Huomenna ajelemaan!
Kerään ajat tänne: http://minä.com/stunts, mikäli saadaan kunnon skabat pystyyn.