Miten syƶt pikaruokasi?

Back to tunkio O

macfeast ateria colalla ei jäitä ja 1 kertaa macfeast-hampurilainen. ranskikset menee eka sit hamppari ja tähän kuluu aikaa n.2min. toka hamppari ja limu lähtee autoon messiin tosin syöty ennen kuin edes ehtii startata... limu lämpiää sitten loppupäivän mukitelineessä... mahdollisesti myös seuraavankin ennenkuin menee lähimpään roskikseen. Mäkkäri on normaalisti 2:kkos vaihtoehto... suosin Heseä ja kerroshampurilaista, jossa tosin liikaa majoneesia eikä se special dressingkään ole niin hyvää kuin edesmenneessä Carrolssissa. MUISTA SUOLA 1 pussi perunoille ja 1 itse purilaiseen.

Mä söin kerran 4 Bigmac-ateriaa kerralla. Limut hiukan tökki mut hampparit ja ranskikset meni kuin lapioiden

mä syön yleensä hampparin eka ja sit dippaan ranskalaisia vaniljajäätelöön ja imasen ne..mut kyllä ne menee yleensä kaikki tasaseen tahtiin. tällä hetkellä kuitenkin jyrkkä ei roskaruoalle*joo*

[q]NextAce, 7.4.2006 16:35:
...Tampereen American dinerssissä...
[/q]

Tää on niin saatanan kova safkapaikka! Tätä oon odottanu Helsinkiin..

[q]Verano, 7.4.2006 14:25:
Maija tulee pistää tän *lukko*on ku se käy vaan Heses. Muahaha.
[/q]

Meiän turkulainen :D.

Puuttuva vaihtoehto: en syö.

[q]Mikki, 7.4.2006 20:34:
---
NextAce, 7.4.2006 16:35:
...Tampereen American dinerssissä...

---


Tää on niin saatanan kova safkapaikka! Tätä oon odottanu Helsinkiin..
[/q]

[q]pirpeli, 7.4.2006 19:22:
Tarjottimella McFeast, ranskikset ja Fanta. Pippuria, ketsuppia, McFeast-majoneesia. Viimeisistä mössökasa tarjottimelle, sit ranskiksii puolet naamariin kera mössön, väliin liNpparii, sitte hampurilainen nassuun ja loput ranskalaisista. Röyh ja pois.
[/q]

suunnilleen nain. taalla tosin joutuu maksaan ketsupista 50 senttia per pussi ja mulla menis niita vaikka kuinka monta (hampparin valiinkin jo 2) joka sitten kiukuttaa niin paljon etten juuri enaa makissa kay. kaikissa muissakin pikaruokapaikoissa on tosin sama politiikka; jos jotain saa ilmaiseksi niin se on sitten majoneesia

"Ensin hampurilaisen, sitten ranskalaiset"
tosin syön aina hesessä, ja vedän kyllä pari ranskalaista siinä samaan aikaankin tai ehkä työnnän ne hampurilaisen sisään(siis muutaman)

Kaikkee tasasella tahdilla ja pippuria ketsuppiin! (joku teiniajoilta jääny tapa *nauru*)

[q]NextAce, 7.4.2006 16:35:
Käykääpäs vetäsemässä tamperee american dinerssissä semmonen hampurilais satsi ku big tower (sisältää 1kilon jauhelihaa). Se joka ton vetää on aika kurko.
[/q]

Kerran nahny kun yks nuori mies soi sen kokonaan. Siina meni 3,5 h ja oli se aika ahky sen jalkeen Monia yritelmia oon kylla ollu todistamassa, mutta usein se viimenen pihvi lahtee dogibagissa himaan. Useimmat yrittelijat kannissa tai krapulassa vedonlyonnin seurauksena (annos maksaa 32 euroo).

Kylla, olen toissa kyseisessa paikassa. Saa tulla moikkaan taas ensi kuussa, kun jatkan duunia tan reissun jalkeen.

edit: Ja en juurikaan kayta makin tai hesen palveluja. On niin hyvat tyopaikkasafkat

[q]utopia, 7.4.2006 22:27:
Eka vaihtoehto. Paljon mausteita, muuten ei maistu miltään. Jääny mäkkeilyt tosi vähälle ja viikonloppusin menee yleensä pizzaa. Mut kotona väsätyt kunnon ateriat peittoo pikasafkat mennen tullen*piis*

[size=3]TAPAHTUI ERÄÄNÄ PÄIVÄNÄ MACDONALDSISSA
(asiakkaan ja myyjän vuoropuhelu)
- Ja mitäs teille?
- Mitäpä tässä, kiitos kysymästä.
- Tarkoitan siis, mitä te syötte?
- Purkkaa. Tästä on kyllä menny jo maku.
- Mutta mitä te tilaatte nyt?
- Hesaria ja Aku Ankkaa, mutta otan hampurilaisen.
- Selvä. Ja minkähän hampurilaisen?
- No se systeemi, jossa on pihvi ja kaks kuorta. Pitäis teidän täällä tietää.
- Syötkö täällä?
- Silloin tällöin.
- Öh...siis syötkö täällä nyt tällä hetkellä?
- Purkkaa edelleen, mutta maku on menny jo.
- Puhun tilaamastasi hampurilaisesta. Tuleeko se mukaan?
- Jos se tahtoo.
- Siis otatko mukaan?
- Tule vain jos haluat.
- Selkeä kysymys: syötkö tilaamasi ruoan täällä?
- Onko siellä tilaa? Ajattelin kyllä että tuolla pöydässä...
- Hyvä on. Saako laittaa kaikki mausteet?
- Jos ne mahtuu.
- Eli: kaikkia mausteita vai ei kaikkia mausteita?
- Joo...ei kanelia.
- Eipä sitä kyllä yleensä...no, kaikkia muita saa siis panna?
- No sepä oli aika hävytön kysymys. Lähen kyllä nyt pois.

oli pakko laittaa, heh[/size]
[/q]

Ei toivottavasti mitenkään.

Maceja hesejä yms ei tueta mahdollisiman pitkälle ihan vain siitä periaatteesta, että safka sielä on helvetin kallista suhteessa jopa ravintola annoksiin/ kebab mestoihin. B) ihan sata kertaa paskempaa kuin edellisissä.

Jos nyt sitten joskus sitä lipsuu tästä asiasta niin ihan vain syöden samalla kun ajaa autoa. Tosin harvoin hampurilaista vain ne ranskikset. Niin ja pippuria sekä suolaa siihen ketsupin joukoon että ne ranksikset maistuukin joltain.

Niin ja jos sitä hampurilaista sitten jostain vahingosta rupeaa syömään ni pahoinvoiden. Ne vaan ovat ihan hiton pahan makusia ja ne saa mut aina voimaan pahoin jälkikäteen.


Järjestys. Pah mitään järjestystä ihan miten itteä sillä hetkel kiinnostaa tosin kuten mainittu ni jos joskus eksyy noihin paikkoihin hankkii safkaa ni se on yleensä drive in ja ihan vain ne ranskikset ajo evääks.

[q]Miika, 7.4.2006 19:50:
Mä söin kerran 4 Bigmac-ateriaa kerralla. Limut hiukan tökki mut hampparit ja ranskikset meni kuin lapioiden
[/q]
wtf!? apua!

[q]Miika, 7.4.2006 19:50:
Mä söin kerran 4 Bigmac-ateriaa kerralla. Limut hiukan tökki mut hampparit ja ranskikset meni kuin lapioiden
[/q]

Kuulostaa ihan Super Size Me -leffalta. Siinähän sanottiin että "ÄLÄ KOKEILE TÄTÄ KOTONA", eikös *nauru*?

Onko muuta tapaa, kuin syödä ensin ne ranskikset ja sitten se burgeri? Ei pysty käsittään...perunoista tulee kylmiä, pahoja ja velttoja, jos ne jättää sen burgerin ajaksi siihen lojuun. Ja aina, kaikessa ruokailussa pitää jättää paras viimeiseksi. Siksi esim. pitsasta menee ensin reunat ja sitten vasta se keskusta ja ruoka-annoksesta ensin salaatti ja sitten pernat tms. kastikkella tai millä lisukkeella niitä sitten onkaan.

Joskin mä ymmärrän kyllä sen, että pieniruokaiset ei välttiis jaksa syödä sekä burgeria ja raneja kokonaan ja se on aika arsesta, jos joutuu jättään ruokaa. Kaikki syödään, mistä on maksettu. Ja jos kaverit jättää, niin niittenkin eväät syödään.

Joskin se on kyllä loppujen viimein ihan sama, miten sitä syö, kunhan syö. Nimittäin: lempiruokaani ruokaa

[q]clupipeipe, 8.4.2006 15:54:
---
Miika, 7.4.2006 19:50:
Mä söin kerran 4 Bigmac-ateriaa kerralla. Limut hiukan tökki mut hampparit ja ranskikset meni kuin lapioiden
---
Kuulostaa ihan Super Size Me -leffalta. Siinähän sanottiin että "ÄLÄ KOKEILE TÄTÄ KOTONA", eikös *nauru*?
[/q]

Paitsi että mä tein ton vuonna 98 Ateriat oli tuolloin tarjouksessa 25mk, söin yhden ja päätin tilata kolme lisää. Nykyään eksyn ehkä kerran kuussa korkeintaan hampurilaiselle pyörälenkin yhteydessä, jos pitää saada pikatankkaus. Silloin pari tarjouspurilaista ja maitoa, kiitos

ja mä syön vaan Hesellä...Turku rules

jos syön bigmac hampurilaista niin syön siitä hampurilaisesta sen pääliosan eli periaatteessa juustohampparin siitä päältä ja sen jälkeen siihen jää jäljelle viellä toinen "normihamppari" :D
eli kaksi hampurilaista samalla rahalla :DD
niin ja onhan siinä sekin ettei se sotke silloin niin pahasti. ei tuu ne salatti smägmät sieltä syliin niin helposti.

ranskikset mässään siinä siinä samalla kun syön sitä hampparia.

limuakin tulee juotua aina silloin kun on jano tai tekee mieli..

Niin ja miten olisitkaan voinnut elää ilman tätä mielenkiintoista triviaali tietoa minusta?!


Itsellä vaihtoehto kolme käytössä. Tykkään ranskalaisista, joten jätän niitä vähän loppumetreille kans. tosin tässä semmonen miinus että ne ehtivät jäähtyä.

Ja ei oteta herneitä nenään ;)

O