Muna vai kana? keskustelua pääsiäisestä
Munaa suun täydeltä ja tietysti "kukko munii"
Noteeraan kyseisen "päivän"/vkonlopun Fiiliksen & Trance Connectionin pääsiäiskarkeloissa
Lähdetään Tahkolle isin mökille chillaamaan!
Ja toivottavasti on munarikas pääsiäinen tiedossa!
Leikitään munanpiilotusta
Lisäks vähän biletellään ja pidetään ristiäiset Mirrin ja mun uusille Furby-vauvoille
Tästä tulee mega-kiva pääsiäinen!
[q]Super-Kerttu, 13.4.2006 09:02:
Lähdetään Tahkolle isin mökille chillaamaan!
Ja toivottavasti on munarikas pääsiäinen tiedossa!
[/q]
Eiköhän se...*hih*
mä toivon saaavani munaa päässiäisenä
se ei oo ainakaan ihan totaalinen kana keneltä mä sitä haluun
muna
Kanaa on jo saatu..mut vois toivoo vielä lisää kanaa
muna ois toivelistalla kyl.
Pääsiäinen menee ihan kokonaan töissä ja hyvistä lisistä nauttien Ainoo mikä harmittaa, on se, että en taida saada mämmiä ja äipän tekemää pashaa ollenkaan pitäsköhän laittaa sille viestiä että jättäis mulle pienen palan ens viikonlopuks?
Pohjammaalla kierrellään tänään ovelta ovelle karkkeja vonkaamassa. On se hassua kun kaikki muut ovat tehneet sen jo
Rairuohoakaan en laittanut kasvamaan. En oikeen osaa viettää pääsiäistä kun ei ole äippä ja iskä häärimässä ja tekemässä ihania ruokia
[size=8]yhtäkkiä tulikin mieleeni että olis jo aika pikkuhiljaa laittaa basilikat ja ruohosipulit kasvamaan..[/size]
pääsiäismunaa*slurps*
i'm such a sucker for chocolate*pepsodent*
Mignonia, neljän paketissa kiitos*hymy*
Ja sitte sellanen live*tirsk*
Tai no, ehkä toisin päin kuitenkin. Pääsiäinen sattuu tälle vuodelle kyl hyvin, kun
saa pitkän loman, to-ma mulla. Aika jees. Kulta tulee ja kaikkee kivaa tekemistä.
Rairuohot on kasvamassa, Tiimaritiput ostettu ja pääsiäisen värisiä kynttilöitä
paljon*iloinen*
Jago ehti ensin..!!
Mut kyllä, mikään ei kyl voita suklaakuorrutettua munaa pääsiäisenä
Pääsiäisenä munansaanti on yleensä aika varma! Äsken sain munaa, hyvältä maistui, ajattelin laitetta kun söin sen
[q]Caro², 31.3.2007 12:54:
Jago ehti ensin..!!
[/q]*pepsodent*
niin ja rairuohot ja raivihanneskrassitkin on jo kasvamassa
KALKKUNA!
mä annoin kolme, eikun kaks kertaa saman munan jo!
Uskonnollisia juhlia ei voi tukea.
Berliinissä *känni*
"Jeesus is coming, otetaas lapset hilloa kännyyn ja ruvetaan maalailee munia, suklaata suuhun ja pupua metästää!!!" Christ :)