Muna vai kana? keskustelua pääsiäisestä
Munaa kanalle!
Munaa!!!! Pääsiäisen perimmäinen tarkotus vai mikäs muu se voi olla??
Mä olen pääsiäisen töissä, mutta eipä pääsiäinen olekaan mikään ihmeellinen juttu. Paitsi saa tietenkin munaa *tirsk**justjoo**igor*
[q]NextAce, 6.4.2006 19:15:
Munaa kanalle!
[/q]
joo ja paljon!!!!
Duunissa taikka vedän kalsarikännit himassa.
Synkkä EI pässiäiselle ja kaikille muillekin uskonnollisille juhlapäiville.
EDIT: Pidättäydyn vastaamasta kyselyyn vakaumuksellisista syistä.
muna on kana.
grillattua kananrintaa kiitos
Mä meen äidin luo syömään lammasta. NAM.
Mä meen äitin luo syömään kanaa ja suklaamunia. Pääsiäisenä keitetään myös perinteisesti mun ja veljen synttärikahvit mummolle ja papalle, et kakkua tulee myös syötyä...*slurps*
kai sitä taas kännis tulee oltuu
Haluisin pitää kavereitten kesken pienen pääsiäisaterian, mutta se on vielä vähän vaiheessa.
Toisaalta olis kiva mennä koti-kotiin, mut meen sitten seuraavana viikonloppuna.
Nii ja jos ny parit jurrit vetäis.
En usko että mitenkään noteeraan moista päivää...
milloin on pääsiäinen? voipi olla että v*ttu töissä jos se on silloin ku on töitä..
Lappiin laskettelee..
[q]Reetta, 6.4.2006 19:14:
itse ajattelin lähteä leville laskettelemaan ja kokeilemaan rajojani hyppyreissä..
[/q]
Me 2! :)
Mut snoukal tietenki
Pyhä kutsuu! Toivotaan aurinkoisia ilmoja. Lunta pitäisi olla enemmän kuin tarpeeksi.
Syön jotain hyvää ja varmaankin nukun..Pitkäperjantai ainakin on tylsin päivä*nukkuu*
Vapaalla onneksi. Josko vaikka bilettäisi.
[q]Fyraett, 9.4.2006 18:47:
---
Reetta, 6.4.2006 19:14:
itse ajattelin lähteä leville laskettelemaan ja kokeilemaan rajojani hyppyreissä..
---
Me 2! :)
Mut snoukal tietenki
[/q]
niin ja luultavammin tuun kotiin pää paketissa ja jalat kipsissä ja sillai...
MITÄ MEINASIT TEHDÄ PÄÄSIÄISENÄ???????????????????????????????????????????
itse ajattelin lähteä leville laskettelemaan ja kokeilemaan rajojani hyppyreissä...pahoin vaan pelkään,että menee pelkästään afterskiin puolelle ja laskettelu jää kokonaan taka-alalle.
tosin,haitannooko tuo mittää?? biletyshän on kivaa