Oletko päättänyt ottaa kesäkissan/kollin? Tai onko sulla joskus ollut kesäkissa/kolli?

Back to häröily O

tulee täällä varmaa olee seuraavat 15 vuotta tollanen hempee kissa eikä varmaa muita tarvi :P

[q]Fyraett, 6.4.2006 00:41:
---
Inso
Muistakaahan toki:

---


Mut jos se sanoo et se on 16, nii sit se on 16 :D
[/q]

Joka kesä sitä haluaisi kesäkissan. Mutta aina on päättynyt samaan lopputulokseen...

Kylhän semmonen suloinen kesäkolli kelpais.. ainoo vaa, et sitä on vähä vaikee vaa päättää et otanpa tosta tollasen.. Tai no ei oo tullu koskaa kokeiltuu

mullapa on jo suloinen ja ihana kolli ja se kolli on kyl syksy,talvi,kevät ja KESÄkolli*piis**sydän*

Hmmm, mikä ettei jos kohdalle osuu mukava kesäkissa. Ja ei sitä koskaan tiedä sitten mihin suuntaan homma on kehittynyt kun kesä loppuu ja syksy alkaa kolkuttelemaan ovia.

useammankin vois ottaa... =)

-pääsiäishuuhkajanmunauhuu

no nyt sit kiireenvilkkaa kollit riviin järjesty!!
karsinnat alkaa ens viikolla... (kuohinnat sit syksyllä) =)

-kärsimätönsiipiveikkouhuu

ps. ei vuoronumeroita.. eikä muutakaan järjestystä..

Pistetään pari semmosta..

Ethän ota kesäkissaa (tarpeettoman rajusti)..

[q]Uhuu, 22.5.2006 08:41:
no nyt sit kiireenvilkkaa kollit riviin järjesty!!
karsinnat alkaa ens viikolla... (kuohinnat sit syksyllä) =)

-kärsimätönsiipiveikkouhuu

ps. ei vuoronumeroita.. eikä muutakaan järjestystä..
[/q]

Eli jos ei vuoronumeroita niin*tirsk* komeimmat ensin, kaikille riittää

[q]soma, 22.5.2006 10:03:
Eli jos ei vuoronumeroita niin*tirsk* komeimmat ensin, kaikille riittää
[/q]

... tai sit ne ensin joil on isoin.... hauis... =)

-kollitpuuhunuhuu

mulla ei ole koskaan ollut kesäkollia.

mulla on kummallinen tapa tavata mielenkiintoiset jäbät joiden kanssa on joku lyhyt juttu sillee että yksi niistä on syys-lokakuussa, sitten helmi-maaliskuussa ja sen jälkeen touko-kesäkuussa

joskus tuo viimeinen saattaa puutua kuten tuntuu tänä vuonna käyneen(helmi-maaliskuun loppuminen myöhästy)

haluan tietenkin kollin koko kesäksi ja mielellään se sama voisi toimia myös talven lämmittäjänä ja kesäkollina monta vuotta eteenpäin

Joku kiva kesäkolli olis ihan kiva

Voisin kans ottaa jonkun kivan kesäkissan, mut enpä taida jaksaa tehdä asian eteen mitään! Miksei tytöt tuu hakee kotoa?

öööh? Sellanen kolli joka on ympäri vuoden, tai sit ei kollia ollenkaan

mä voisin ottaa monta kesäkissaa niin et ladies saa ottaa yhteyksiä wink wink *vink**nauru*

Ihan kuin tällä naamalla heruisi!
Mutta voisin vaikka ottaakin jos saisin...


TeMpPu

Ottaisinhan mä jos jokuvaa huolis .........tai jos mä pääsisisin täst mun nirsoudesta

Voi olla ettei kalenterista löydy tilaa moiselle. Mutta eihän sitä koskaan tierä.

Näin kevään tienoilla kun aurinko alkaa paistamaan,tekee mieli kaikkea kivaa...hormoonit rupeaa hyrräämään ja jopa naapurin irmeli ja kyläkaupan esko alkaa näyttää paremmalta kuin koskaan. Kyselen siis oletko päättänyt ottaa itsellesi kesäkissan/kollin kainaloosi vai oletko valmis pitämään sitä kauemminkin kuin kesän riennoissa. ne kenellä ei oo aikomusta ottaa kesäkissaa/kollia,vois kuitenki kertoa aikasemmista kokemuksistaan tällä saralla!!!

O