DJ Missiah - Missiah Impossible
Tätähän on kuunneltu jo muutaman kerran ja hyvin toimii. Just put it!
Mimmin setti fuck the melody klubilla kk sitten oli erittäin täynnä hyviä viboja. Kannattaa tsekata siis keikoillakin. Equal amount of beats and joy ;)
soi kokonaisen työpäivän repeatilla tykkäsin kovasti.kiitos heidi *hali*pitäisi vaan vielä saada vietyä yli levylle että vois soittaa muuallakin.
Vähä loikkii vaihdot ainaki yhes kohtaa. Muuten ihan kiva ralli*joo*
Paras mitä sulta kuullut koskaa*piis*
..joo, samoilla linjoilla jatketaan..eli hyvä mixi..sopivan proge! ..kestokuuntelussa.
Toimii
Ihan hyvää settiä vaikken progesta tykkää, mut ihan*tanssittel**joo*
Täytyy sanoa että maistuvaa settiä oli, viime aikoina tuo progepuolikin alkanut kiinnostaa enemmän.
vois buukkail....*aplodit*
eli ei huono setti heidiltä,musakin enemmän mun makuuni....
[q]dj Missiah, 25.3.2006 15:24:
Ikä tuo mukanaan muutoksia
[/q]
hyvä tyttö! ^___^
meni just kuunteluun. kommenttia myöhemmin!
This some wild shit... hyvä hyvä
Jep, hyviä biisejä. Setissä hyvin munaa. Sais mut tanssimaan kyllä *joo**hihu*
Kyllä neito osaa. *sydän* Hyvät biisi valinat. Tosin tuohon loppuun olisin kanssa halunut jotain menevämpää jo, mutta hyvä näinkin. Varmasti jos tälläistä tulee jatkossa bileissäkin niin i'm in!
Kieltämättä loppuun olis voinut laittaa jonkun tykimmän, mut hei! Ens kerralla sitten
[q]dj Missiah, 31.3.2006 20:16:
Kieltämättä loppuun olis voinut laittaa jonkun tykimmän, mut hei! Ens kerralla sitten
[/q]
Loistavaa. sitä odotelessa.
Missiaaaaah nannaaaa , tää kiinnostaa ja pakkohan tämä on laittaa kuunteluun :))
(off topic)Laitoin tän soimaan, niin meidän tarantulan ruokasirkka rupes heti soittamaan viulua mukana. Vähän ärsyttävä kun sirkka alkaa soittaa puol viis joka yö niin ettei voi nukkua.*eiei* Sais jo hämähäkki syödä samun niin sais taas nukkua yönsä rauhassa. Tsirp tsirp.
toimii! siis joo... mä en kyllä osaa antaa mitään rakentavaa palautetta =D tosi hyviä biisejä ainakin, enkä mä ainakaan huomannut vaihdoissa mitään mokia ^_^ jaksaa kyllä kuunnella useamman kerran
ja uuh, toi tokavika (ehkä) biisi..
hyvä heidi! :)
*slurps**tirsk*
Voi voi... Setti kyllä tempaisi mukaan oikein mukavasti ja jalkakin vispasi kovasti tuossa alkupäässä... Mutta sitte 42:30 ku starttailee toi joku kitararallatus niin jotenki ei napannu yhtään... loppu setti meni jotenki plörinäks. Noh vain minun mielipide.. Tuohon asti kyllä maistu oikein hyvin!
edit: onpas tosi ammattimainen palaute. heh. huomenta ja anteeksi. niin teknisesti oli hyvä.