Tulevat menneet tapahtumat: Colors Festifail 2008 6.9.2008

Back to häröily O

Oli ihan älyttömän kivaa!!
Porukkaa oli iiihan sikana ja *känni* oli kova!!

Kiitos soittajille ja järkkäreille!

Olipas kivaa, mut tulin kipeeks, ku joutu jonottelee minihamees varmaa tunnin!

Niiii

Ja äänentoisto oli paska ja musiikki liian kovalla

Oli tosi *super*kivaa jee. On kyl varmaa vuoden parhaat bileet nää.
Sai muuten mukavasti batterykulungit korvattuu ku palautteli niitä euronpantilla olleita tuoppeja joita ihmiset oli unohtanu sinne tänne. Laskeskelin et ainaki joku 30e tuli tienattuu et lipun hinta ainaki korvattu *sydän*
Muutenki hyvä ettei niitä tuoppei saanu viedä pääareenalle ku siel olis ollu sit lattiat ihan tahmassa kumminki. Mut miks siel areenal ei saanu röökata vaan piti emnnä johonki hikisee housekoppii vetää röökii.

Nää oli parhaat bileet niinku EVER! *jiihaa**sydän*

[q]Jutu, 23.3.2006 12:34:
Nää oli parhaat bileet niinku EVER! *jiihaa**sydän*
[/q]

samaa mieltä!
..et onneks nää on jo koht!

Huolimatta kaikista pluristelusta niin minäpä nyt nostan ison käden järkkäreille kiitokseksi tämän tuomisesta. Mainitsemattakin varmaan selvää järjestyksenvalvojille jälleen kerran annetusta moitteellisesta palautteesta huolimatta ymmärtänette, he ovat siellä myös teidän oman turvallisuutenne ja viihtyvyyden kannalta tekemässä työtä, hieman nöyrempää asennetta ja ollaan sovussa.
Dekot oli sulavasti tehdashalliin sovitettu (tällä kertaa peräti jätetty osa ilmastoinnista tukkimatta tilpehööril) ja korosti tunnelmaa hyvin myös areenoiden ulkopuolella. 10 vuotta takana toivottavasti vielä monen monta edessä, jatketaan :)

ps. Sitten sille hieman eksyneen oloiselle ei niin skenelle ihmiselle joka jo privassakin häiriköit minua esitellen awesome -buttonin hienoja saloja mielipideilmaisuun: Mua ei vois henkilökohtaisesti vittu vähempää kiinnostaa sun tyttöystäväs, joskin sitäkin vähemmän sinä itse mulle mussuttamassa että asiat on näin ja noin. KYLLÄ minä tiedän että on helvetin epäkohteliasta tuoda asia esille julkisessa threadissa, mutta lienee asiallista koska tiedän että tätä threadii seuraa bileiden onnistumisesta ehkä aidostikin kiinnostuneita ihmisiä jotka varmaan myöskin haluaisivat kuulla mr. rakentavan palautteen.com pohdintoja.

Over and out. (c)leegoinsinööri

Mikähän mahtoi olla viimeinen biisi hannun setissä? pisti kyllä jalat vipattamaan.
Kiitti kaikille lutumussuille ja ihkuille*plur**pihkassa**pus**hali**kuolaa**jiihaa**tanssittel**iloinen**nauru**lmao**tirsk**hih**vink**hymy**hihu**joo**slurps**enkeli**hellokitty**ankka**sydän**possu**nalle**pupu**uros**jeesus**piis**klubitus**super**yingyang**nuotti**tähti**stop*

Tietääkxs kukaa mistä se tuoppien ja tuolien heittelytappelu alkoi? Ja mis poket oli sillon?

[q]T-mu, 23.3.2006 12:40:
Mikähän mahtoi olla viimeinen biisi hannun setissä? pisti kyllä jalat vipattamaan.
[/q]
O1sk0 0llu Proteus - Cyberpunk???!!!!!!!!1+
VähÄx on kowa biiisi*pahis**pahis**senkin**senkin**sydän**antihali**pier*

:D

[q]T-mu, 23.3.2006 12:42:
nii ja joku puhu et 5 muijaa ois raiskattu siellä naistenvessassa et toivottavasti ne tekijät saadaan kii
[/q]
Kuka puhu! Niit oli vaan 3 perkele!
Muutenkaa voi käsittää mitä tääl oikeen vouhkataa et jotain on puristeltu perseestä ja etteikö ne muka olis halunnu sitä puristeltavan?
Äijätki vaan tääl pätee et kuin törkeetä tommonen on ku on kuitenki jotain vitun kukkakeppiriippurintoi jotka uskalla ees tehä mitää. Tulkaa kasvotusten pätemään eikä täällä näin jälkeepäin!

[q]Tontsis, 23.3.2006 12:44:
---
efo, 23.3.2006 12:41:

O1sk0 0llu Proteus - Cyberpunk???!!!!!!!!1+
VähÄx on kowa biiisi*pahis**pahis**senkin**senkin**sydän**antihali**pier*

---

Eiköhän taas yks hymiö olis riittänyt, dumbass! *senkin**justjoo*
[/q]

Mul on toi promona....

[q]Tontsis, 23.3.2006 12:44:
Eiköhän taas yks hymiö olis riittänyt, dumbass! *senkin**justjoo*[/q]
Mitä sit jos tykkään käyttää kiljoonaa hymiöö kerrallaaa!!!!!2*senkin**senkin**senkin*
Eikä toi sun nicki oo yhtää katu-uskottava*lmao**lmao**lmao**tirsk**nauru**nauru*

[q]MesMeRise, 23.3.2006 12:28:
Mut siis missä ne kuvat.
[/q]
Ne tulee sitte ku tulee. Lue nyt koko keskustelu läpi eläkä vaan whinee. Siel on sanottu et tulee ku tulee ja syyt miksei ne tuu samantien nettii ku kuva on kameralla otettu!

Mut mulla kyl oli ihan *super**sydän* ilta

[q]Kolera, 23.3.2006 12:54:
---
MesMeRise, 23.3.2006 12:28:
Mut siis missä ne kuvat.

---

Ne tulee sitte ku tulee. Lue nyt koko keskustelu läpi eläkä vaan whinee. Siel on sanottu et tulee ku tulee ja syyt miksei ne tuu samantien nettii ku kuva on kameralla otettu!
[/q]

Nomutsiis. Täst on jo nii vähä aikaa jäljellä, et kyllä niiden nyt jo luulis tulleen.

ENKÄ MITENKÄÄN JAKSA LUKEA KOKO KESKUSTELUA LÄPI
minä sä mua oikeen pidät? HÄH

oli kyl ihan sikke kivaa! ja varmaan parhaat bileet tänä vuonna!

olin kyl niin kännissä, etten muista oikein mitään!!

anteeks muuten yhdys sana virheet.

sammunut kolera blokkas taas pääsyn dösän vessaan

HOUSENATION: X THE LEGACY

Kuvat SESSIONS3

Olkaapa hyvät!

O