World of Warcraft
[q]mark hamilton, 25.9.2009 10:22:
---
domi, 25.9.2009 10:20:
---
mark hamilton, 25.9.2009 10:19:
Roolipeleissä joskus vähän ihmetyttää se miten hahmon reppuun mahtuu vaikka 20 x 100 nuolen pakettia ja 3 harniskaa ja 5 miekkaa.
---
Oikeassa elämässä vähän ihmetyttää se miten Mark Hamilton osaa yllättää ihan missä tahansa.
---
Mitä? Eiks tuo nyt ollut ihan hyvä huomio?
Pelattavuuden kannalta taas olisi tosi tylsää jos realistinen määrä kamaa voisi vain ja ainoastaan kantaa. Meinaan ne nuolet loppuu aika äkkiä. Mä en ainakaan jaksaisi pelata sellasta peliä joka on realistinen. Eli hahmo lyödään miekalla ja sitten se kuolee myöhemmin johokin verenmyrkytykseen.
[/q]
Ootko huomannut, että peleissä on taikuutta ja naiset on lähes alasti, vaikka niillä on muka hurjat armor pointsit
Kannattaisko etsiä realismia vaikka runokirjoista, eikä peleistä?
[q]Funktion, 25.9.2009 10:52:
Eniten mua imetytti miten Thrall sai lähetettyä mulle karhun kirjeessä :(
[/q]
onko oikein red bearon vai jokin perus karhu, en ole pitkään aikaan pelannut ni enpäs edes tiedä. Tosin eikö spectral tigru olis kivempi.. tosin hintakin eri.
Tiesittekste et tästä topikist ei ymmärrä mitään
Aika hiljainen tää No-life-luukku O_o
Kaksi kuukautta jaksoin raidata loppupeliä warlockillani, Archimonden ja Bloodboilin jälkeen kuitenkin tuli fiilis, että nyt saa jäädä hc pelleily... Nyt tulee lähinnä satunnaisesti areenoitua ja sosiaalista höpöttelyä tehtyä ystävien kanssa.
kai se on tunnustettua et on tullu pelailtua. lvl 70 paladiini ja mage, paladinilla raidattu tbc:ssä aina teron gorefiendielle asti eli BT:n puoli väliin. Kuitenki tossa marraskuun lopussa lopetin ja nyt kyl aika paljon polttelis ostaa taas lisää aikaa :) huoh kun turhauttaa
[q]Verottaja, 14.11.2008 21:43:
DKt on suht koviksia ainakin viel tässä vaiheessa.
Läpäistiin Blood Furnace viidellä lvl 60-62 dk:lla.
[/q]
Tjooh, vakiona tollai 170-190k/hr ratel expaa unholy dk:lla (non-rested). Iha vauhtikasta menoa <3
16h playedia 64lvl 17.5% seuraavast. Hyvin ehtii nipistää 70 ennenku 1d rajapyykki menee rikki
[q]ezzy, 11.6.2007 10:00:
---
Mark Hamilton, 10.6.2007 21:04:
wow on paska peli
---
ja sä oot paska jätkä. mutta onko tällä oikeasti väliä?
[/q]
ite oot.. wow on paska sen takia kun en tykkää sellasesta "manga" tyylistä.. se menee liikaa fantaasiaan kun taas NWN joka on mielestäni parempi on sellanen realistisemman oloinen.
[q]ezzy, 11.6.2007 11:19:
---
Mark Hamilton, 11.6.2007 11:09:
---
ezzy, 11.6.2007 11:05:
---
vivesteri, 11.6.2007 10:57:
Eiköhän tämä ole taas näitä mielipideasioita.
Itse olen aina ollut sitä mieltä, että grafiikka ei tee peliä. Joku uber-grafiikoilla varustettu peli voi olla sisällöltään paljon huonompi, kuin joku tikku-ukko-peli.
Wowissa vaan yhdistyy molemmat kivat jutut, nätti grafiikka ja jonkulainen sisältö. Vaikka sitten edes se grindaus
---
Ja jos tossa olis jotku megagrafiikat niin se ei pyöris kenelläkään. Nytkin SSC:ssä 5-11fps, vaikka oli graffa-asetukset lähes pienimmillään. ja kone on P4 3.2Ghz ja radeon x850xt.
---
Joo niin mä tarkoitin että mun mielestää graffat muistuttaa mangaa.
Mitä nyt sitten pelien realistisuuteen tulee niin esim. NWN:ssä ukot voi kantaa tavaraa niin paljon kun vain voiman mukaan jaksaa kantaa painoa. Eli ukko voi kantaa vaikka 10 harniskaa ja 20 miekkaa ja 2000 nuoltaa yhtäaikaa jos vaan voimaa on tarpeeks. Nuoliviiniin mahtuu 99 nuolta ja tavarat ostetaan kultapaloilla joten se siitä realismista. Muuten kyllä mutta kun noi tavarat vie niin paljon tilaa että niitä ei ihan selkärepussa kanna.
---
No mutku ne on MAAGISIA, ei ne välttis paina mitää kato hei!
[/q]
Niin jaa kun nee pistää repuun niin ne on 1 cm x 1cm x 1cm kokoisia
[q]ezzy, 11.6.2007 11:28:
---
Mark Hamilton, 11.6.2007 11:22:
---
ezzy, 11.6.2007 11:19:
---
---
---
Itse olen aina ollut sitä mieltä, että grafiikka ei tee peliä. Joku uber-grafiikoilla varustettu peli voi olla sisällöltään paljon huonompi, kuin joku tikku-ukko-peli.
Wowissa vaan yhdistyy molemmat kivat jutut, nätti grafiikka ja jonkulainen sisältö. Vaikka sitten edes se grindaus
---
Ja jos tossa olis jotku megagrafiikat niin se ei pyöris kenelläkään. Nytkin SSC:ssä 5-11fps, vaikka oli graffa-asetukset lähes pienimmillään. ja kone on P4 3.2Ghz ja radeon x850xt.
---
Mitä nyt sitten pelien realistisuuteen tulee niin esim. NWN:ssä ukot voi kantaa tavaraa niin paljon kun vain voiman mukaan jaksaa kantaa painoa. Eli ukko voi kantaa vaikka 10 harniskaa ja 20 miekkaa ja 2000 nuoltaa yhtäaikaa jos vaan voimaa on tarpeeks. Nuoliviiniin mahtuu 99 nuolta ja tavarat ostetaan kultapaloilla joten se siitä realismista. Muuten kyllä mutta kun noi tavarat vie niin paljon tilaa että niitä ei ihan selkärepussa kanna.
---
---
---
no kato maagisia pohjattomia reppuja. Jos kaipaa realismia, niin sitten pelailee eri pelejä. aika simppeliä.
[/q]
D&D:ssä jos pistää sword of sharpnessin pohjatoman repuun niin se puhkeaa ja kaikki tavarat lentää pialle. Voi tulla aikaa vuori tavaraa.
[q]REivaaja, 23.3.2009 17:08:
Taidan tehä depsu warriorin ja leikkaan miekoilla kaikkien mussuttajien päät irti.
[/q]
Koskaan en ole katunut rollaustani ja vieläkin nautin warrulla hakkaamisesta. Tankkaaminen tai nykyään 2x 2-handereillä tai sit bladestormilla hirveetä aoe:ta on vaan niin vitun win, et huhhuh. Vaikka turpaan tuleekin palkeilta ja DK:lta pvp:ssä ni silti instat ovat aina yhtä nannaa. Tankkina oppii ehkä eniten, miten hommat instoissa etenee ja mitä asioita tulee ottaa yleensä huomioon. Ihan oma maailma. Ai niin ja kohta tulee dual-spec, eli voit tankata instoja ja olla dps tarpeen mukaan ni ehkä noi low-level instailutkin saa taas vähän tulta alle - time to reroll!
terv. warrior all the way (played 220d) :DD
Nyt on iskenyt pieni addiktio. Parissa päivässä levelannu pari levelii ylös, sekä kehittänyt hahmoo ihan mielettömästi. Kilta on loistava ja peli tuntuu taas "peliltä".
nublets FTW *sydän*
EDIT: hyvistä ja hyödyllisistä addoneista otetaan vinkkejä vastaan :)
[q]Juhgu, 4.12.2006 03:35:
---
alek száhala, 29.11.2006 18:05:
Saakelin toverit yrittää houkutella mua wowittamaan tunkemalla ilmasta peliaikaa ja tyrkyttämällä wöwin levyjä. Joutuu ehkä jossain vaiheessa sortumaan. JA VITTU OLEEN NYYYPPÄ!!!!!!!111
---
En kyl suosittele. Oon katsellu vierestä miten wow on tehny pahoja asioita ihmisille. Lue nyt vaikka toi Jutun postaus tosta yltä, eihän siitä ymmärrä puoliakaan jos on ns. normaali ihminen, eli ei pelaa wowia.
[/q]
Jep. Mä oon jääny vielä huonompiinkin peleihin koukkuun ja mm. perunu treffejä ja tenttejä. Cavete computatores, inferni sunt.
[q]ezzy, 11.6.2007 11:28:
---
Mark Hamilton, 11.6.2007 11:22:
---
ezzy, 11.6.2007 11:19:
---
---
---
---
---
---
---
---
no kato maagisia pohjattomia reppuja. Jos kaipaa realismia, niin sitten pelailee eri pelejä. aika simppeliä.
[/q]
Bag of holding on ystävä.
Kaksi tunnusta on pelattu ja myyty - 4x 70 taso saavutettu ja yks jäi 64. Ihan kivasti meni rahaa muutamassa vuodessa ja ihan kivasti tuli rahaa kun noita myi.. Oliko pelaaminen kaiken sen ajan ja rahan arvoista? Ei oikeastaan, mutta nolife kun olen niin mikäs sen parempaa ajan tuhlaamista.. Ensimmäinen 70 tasoinen oli wlock. ;)
[q]Jutu, 28.3.2008 01:16:
Kuinka monta rogueta tarvitaan hakkaamaan yksi paladin?
- 2. Toinen hyökkää ja toinen odottaa innkeeperin luona.[/q]Ei roguet kyllä kovin helposti oikeasti paladinia pudota. Tarvitaan kyllä monta monta enemmän jos meinaa muutaki kuin vain hakata kunnes itse kuolee.. ;)
[q]Avernian, 22.3.2006 08:47:
Kai dominikh ja Thokkath oli ees hinuja?
[/q]
Hinu?
[q]ezzy, 2.8.2006 05:38:
Mutta positiivisena puolena, että sain forumin meille kasaan. Ehkä se tuo kaivattua eloa.
[/q]
Meillä on ollut forum jo..pari kuukautta, ei ainakaan vielä oo tuonut eloa, mut ehkä nyt, kun koulut alkaa :D
Forum on tosi kätevä, varsinkin kun alkaa sopimaan jotain raideja tiettyinä kellonaikoina :D
[q]Foxmagon, 15.8.2006 00:55:
kekek
[/q]
Virallinen kannanottosi? :D