World of Warcraft
[q]Pyr0n, 30.10.2007 22:23:
---
ezzy, 30.10.2007 10:20:
---
Pyr0n, 29.10.2007 21:57:
Perskuta rallaan, RoS p3 14% toisena harjoitteluiltana. Harmittaa et niin lähellä, mutta silti niin kaukana...
No huomenna down
---
jeee, go Sarastus
---
Pojat kaato RoS:n tos sen jälkeen ku itse joutu lähtee säbä treeneihin. Bt 5/9 nyt....
[/q]
Joo, kävin ventissä röyhtäilemässä kaadon jälkeen ihan tradition ylläpitämiseksi ^_^
[17:45] <Syltelabb> Type of Violation: Highly inappropriate character name
[17:45] <Syltelabb> Character Name Involved: Garyglitter
[17:45] <Syltelabb> Consequences for Account: FINAL WARNING issued.
pitää kyl nostaa hattua jos swp meni tollai nopsaan ennen nerffiä. oli mun killalla sillon vissiin servun toka kaato kuitenki kallella, että ei me ihan paskoja oltu. vaikka meni vissii ainaki kolme viikkoa ennenku se kaato tuli..
ja olihan siinä muutakin kun vaan et mee omalla vuorollas portaaliin ;)))
ongelma sinänsä että meidän killassa oli tasan yks hyvä tankki. ne pari muuta joita oli, ei omanneet aivoja lähestulkoon yhtään.
mikä toisaalta aiheuttaa ongelmia noin niinku trashien tappamisesta lähtien...
ja mä tosiaan oon varmaan siinä mielessä onnekas että satuin tonne ulduariin päästyämme saamaan semmosen killan alle missä oli aivan mahtava rl ja jota teki jopa mieli kuunnella,
ja kyllä ne aika näppärästi veettii.
ainoo hm mitä en ulduarissa oo 25man hcna vielkää vetäny on mimmi ja yoggi
ja icc. ja hardmodet. hmm. no. hyvä jos saadaa se raidi kasaa keskiviikkoisin kun servu on niin paska. ketään ei kiinnosta. siinä ei sit paljoo mitää modeja vedellä. että onnee vaa blizz kun oot tehny tälläsen vaihtoehtoisen voit joko vetää helposti tai vaikeesti mahdollisuuden. kyllä ne osaa pilata tän pelin ah niin monella tavalla. esim tarren 'laggy' mill, oli raidi kelvoton tossa melkeen kaks kuukautta kun aina kahdeksan yhdeksän välissä illalla server down server down. siinä sitten lopetti neki muutama joita pelaaminen kiinnosti. tai vaihtoivat servua.
jaa ei. oon ite vaihtanu jo sen vert useesti ettei enää oikeen viittis, ellei sit tuu free migratee...
MIKÄ BTW NYT TULI MAZRILLE!!!11 vain vuosi sen jälkeen SIIS VAIN VUOSI sen jälkeen kun allu horde ratio siellä oli viehko 3% / 97 % ::D
että kyllä ne antaa kun vaan viittii odottaa. harmi ettei viititty.. ja harmi että vaihdettiin noinki väärään. tosin mä kyllä käväsin frostmanella tossa välillä ennenku sit siirryin millille..
ja ihan ps. pitäs jaksaa vetää wsgtä palluralla että sais sillekkin what a long strange trip it has been :( enkä jaxais. miksi oi miksi ees aloin tekee sitä just tolle altille. ihan tyhmää. :(
lagaaks jossai muual ku sunstriderillä :D
vttu et menee hermo kun eteneminen on aika yksi askel minuutissa meininkiä.
huoooh
typerä blizzzzzz
booringbooringbooring
no emmä ainakaa!!111
hakkaan sut mun uudella staffilla AND THEN YOU DIE
:D
sain nimpparilahjan ^^
http://www.thottbot.com/?i=11469
uaaah aukeis jo!
ei tiietty
sä et vaa hallu osaa
Noo kyl muakin harmittaa etten pääse kattoon halloween juttuja Undercityyn
ne näyttää siel salee siistemmiltä ku mitä Darnassa.
ainii mä unohdin et on kiellettyä ostaa mitään tavaraa vain miellyttääkseen omaa silmää.
sori, koitan pitää itteni hiljaisena täst eteenpäin.
ja siis etten osta enää mitään. YHTÄÄÄÄÄN MITÄÄN.
/lol
hoh. meni varmaan 30min ennenku tajusin et frostbite ei oo toiminu kertaakaan :D
kakka homma tää addonit.
mut ehkäpä tää nyt sit tästä..
koskakohan oon viimeks hymyilly näin pimeen paljon pelatessani :D
aah miten uskomattoman ihania noi on en kestähhh
IHA TIEDOKS VAA
tää on kyl nii parsaa!
toi sammakko kuva tekee mut aina niin onnelliseksi :')
:D
HAHAHAHA :D
[q]Epicuros
Oli kyl aika lol tos yks päivä, kun mut oltiin tagattu Facebookissa. Tsekkasin sen ni siel oli kuva mis mun örkki ajaa prätkällä, et totaaaaa... :D
[/q]
täh. onks täs jotain outoo.
oon mäki tägänny facebookissa kaverin meidän joulukuvasta
ku ratsastetaa pettereillä. hmph.
:ROLLEYES:
SIIS SINÄHÄN SIINÄ OLET NII.
eiiiiiiiiiih, ud femalet saa semmoset gnome pampulat parturoituu ::::D
vidu mitä paskaa.
ei tuu kauheesti kyl mitää jännii uusia kampauksia :(
oisin halunnu et tulis.
niisk.
[q]ezzy
Baronin mountin dropratee buffattiin joskus aikaa sit vissiin reilusti, koska mäki ehdin nähdä parin tippumisen TBC:n aikana.
[/q]
kyllä mä tän tiedän ;)
yks tyyppi vieläkin farmaa sitä, vaikka kuinka on drop ratea muutettu. viimeks ku juteltiin niin se oli juossu sitä jo 300 kertaa
HÄHÄHÄÄÄ
mä kävin pari kertaa dudulla (9 siis) ja taas tippui.
palluralla jaksan sillon tällön juosta siellä.
lähinnä myös siks et ois kiva jos se ois Allene my tiny argent champion <3