World of Warcraft

Back to tv, radio, leffat, web O

Ärh. Pari kaveria aloitti pelaamaan uudelleen hyvässä porukassa, kylläpä tuli taas kiusaus aktivoida accountti uudelleen toimintaan.

[q]ezzy, 2.7.2007 18:21:
meille saa kans tulla raidaamaan jos on ally ^^
[/q]

Tämmösii nää kaikki wowittajat on, houkuttelu ja koukuttelu ainakin osataan.

[q]Galadhan, 2.7.2007 20:32:
---
ezzy, 2.7.2007 18:21:
meille saa kans tulla raidaamaan jos on ally ^^

---

Tämmösii nää kaikki wowittajat on, houkuttelu ja koukuttelu ainakin osataan.
[/q]

mitäpä pahaa siinä voisi olla, että pitää kivaa hyvän jengin kanssa :)

ps. hydross down, wipeillään karathressillä :P

[q]Kirtar, 2.7.2007 13:12:
kml draenor on oikea servu siellä kaikki tosi pelaajat on :)
[/q]

Mites se meni, Turn 3 lesser realms into 1 Magtheridon tjsp

..ei..pysty..lopettaa.. repeilyä *pepsodent**iloinen**iloinen*

noi jätkie hajoilut ventis viel lopussa!
eeh.. priceless.

[q]niomic, 4.7.2007 15:22:
---
mikke, 4.7.2007 13:40:
http://www.break.com/worldofwarcraft/mom-tells-kid-no-more-warcraft2.html

---

Voi niitä aikoja 10v sitten :F Kerran lähti virrat irti kesken klaanimatsin - en voi kuvata tunnetta - something simply exploded.
[/q]

tjoo meillä on kans jengillä lähteny sulakkeita kesken bwl:n jne :P

tjoo scorpparinerffiä odotellessa :D

http://www.lossendil.com/wws/?report=hvowmbrdyqn1s

[q]ezzy, 4.7.2007 23:33:

[/q]
Mun logi korruptoitu eile gruulil :( Oli makosasti 2 spriestii ja shamaani mun groupis ja scorppari buffattu katon läpi BoK,BoM strenascrolli ja shaman tatit :D
SWstatsin mukaa 457k dmgdone 989 dps, yleensä noil mun 1.1k maggyil swstats näyttäny jotai 700-800 ;p Ei ollu kyl kovin luksusta feignaa kolmea kertaa tappithreatist ku TPS oli jotai 1.2k koko matsin ku pysty laskee full rotaatiol menee, kiitos kahden varjotaikurin <3

[q]Syder, 5.7.2007 08:07:
---
ezzy, 4.7.2007 23:33:

---

Mun logi korruptoitu eile gruulil :( Oli makosasti 2 spriestii ja shamaani mun groupis ja scorppari buffattu katon läpi BoK,BoM strenascrolli ja shaman tatit :D
SWstatsin mukaa 457k dmgdone 989 dps, yleensä noil mun 1.1k maggyil swstats näyttäny jotai 700-800 ;p Ei ollu kyl kovin luksusta feignaa kolmea kertaa tappithreatist ku TPS oli jotai 1.2k koko matsin ku pysty laskee full rotaatiol menee, kiitos kahden varjotaikurin <3
[/q]

hehe ristus, on se vaan säätöä, mut ai niin nannaa hetken ainakin :P Eipä tota voi täysillä valitettavasti kaikkialla hyödyntää.

Tulipa sit respecattua felguard-buildiin ja alotettua vähän questausta outlandissa. Semmosta 75k/h tulee expaa kun rauhassa pelailee. On kyllä aika herkku toi felguardi, ja noi muut loppupään demonology-talentit myös.

Joku 60-80 euroa tulis kustannuksia kun siirtäis charan, aktivois TBC:n ja ostais peliaikaa. Pitää yrittää varmaan kaivaa jostain, vaikkei oo aikaa kun pelata n. 1h/päivä, on toi sen verran kivaa kyllä.

Mitäs plugareita/laajennuksia teillä on käytössä ja mihin niitä käytetään? Mulla on vain jokin ikivanha ui-laajennus, eikä muita tällä hetkellä. Tosin charrukin on vasta tasolla 37, mutta mitäs laajennuksia suosittelisitte?

[q]ezzy, 5.7.2007 10:29:
hehe ristus, on se vaan säätöä, mut ai niin nannaa hetken ainakin :P Eipä tota voi täysillä valitettavasti kaikkialla hyödyntää.
[/q]
Ei taida olla Magtheridonin voittanutta scorpparin easymodes ;p

[q]kml, 5.7.2007 11:32:
Tulipa sit respecattua felguard-buildiin ja alotettua vähän questausta outlandissa. Semmosta 75k/h tulee expaa kun rauhassa pelailee. On kyllä aika herkku toi felguardi, ja noi muut loppupään demonology-talentit myös.

Joku 60-80 euroa tulis kustannuksia kun siirtäis charan, aktivois TBC:n ja ostais peliaikaa. Pitää yrittää varmaan kaivaa jostain, vaikkei oo aikaa kun pelata n. 1h/päivä, on toi sen verran kivaa kyllä.
[/q]
Mä oon edellee sitä mieltä et UA:lla tulee "kovempaa" ratee jos ratea halajaa ;p Tosin sopii muutenki paremmin hyperaktiivisen jäniksen käsii toi UA pelityyli ku hulabalooguardi.

[q]Syder, 6.7.2007 08:05:
---
ezzy, 5.7.2007 10:29:

---

Ei taida olla Magtheridonin voittanutta scorpparin easymodes ;p
[/q]

Morogrim on kyl aika liki, petti ei ota hittiä niin ku _ollenkaan_. Karathressissa taitaa jotku adeista mättää sitäkin pikkasen. Vastakohtana sitten void reaver, joka on immune ja muutenkin epäystävällisin pet-taisto ever *toktok*

[q]ezzy, 6.7.2007 11:21:
Morogrim on kyl aika liki, petti ei ota hittiä niin ku _ollenkaan_. Karathressissa taitaa jotku adeista mättää sitäkin pikkasen. Vastakohtana sitten void reaver, joka on immune ja muutenkin epäystävällisin pet-taisto ever *toktok*
[/q]
Morogrim ei taas toisaalta oo banishis ni ei tuu extramuhkeit poisontickei ;p
ps. kuulin huhuu et max arcane resistance on kiva vespalla (void reaver) ja siel voi käyttää esim ravagerii ja pitää ittensä kunniakkaalla #1 spotil jos jaksaa vaa sykkiä :) Eilen ei jaksanu magtheridonilla nubuttamisen ja evottamisen jälkee ees popata toista flaskii ni olin vast #2 :(

[q]Syder, 6.7.2007 12:05:
---
ezzy, 6.7.2007 11:21:

---

Morogrim ei taas toisaalta oo banishis ni ei tuu extramuhkeit poisontickei ;p
ps. kuulin huhuu et max arcane resistance on kiva vespalla (void reaver) ja siel voi käyttää esim ravagerii ja pitää ittensä kunniakkaalla #1 spotil jos jaksaa vaa sykkiä :) Eilen ei jaksanu magtheridonilla nubuttamisen ja evottamisen jälkee ees popata toista flaskii ni olin vast #2 :(
[/q]

flaski maggyllä, wtf :P liikaa rahaa :)

katilla oli AR maxattuna mut ku ei kukaan hiilaa, eikä ollu spreistiäkään itellä, ni vituixhan se meni. Olin sit ilman pettiä. Ei tullu mieleen pitää sitä kaatoyrityksessä vaan vieressä, että sais BW:n x)

http://www.lossendil.com/wws/?report=4k4pof5hzieia&a=18

Prat.

http://img461.imageshack.us/img461/5475/madeinswedenui4.jpg

[q]kosmo, 10.7.2007 15:30:
Mites se arena-touhu pelittää nykyään, ilmeisesti pisteitä saa kerättyä pikkuhiljaa kuten honoriakin ?
[/q]
Jeps, juurikin näin. MMO-Chapmionis on iha päteä arena calculator toho hommaa kans :> Btw varmaa joskus aikasemminki sun ja Alienin keskusteluis ainaki esille tullu kyssäri mut mikä kilta tbh? Muistelisin et joku maggylt mut alliance sidelt.

On topic itel alkaa olee TBC motivaatio -1, pelaan serveril mis ei tapahdu mitään ja yllättäen millään servul ei oo hunuille avoint paikkaa <3 Mitäs rollasit paskan classin x2 (horde&alliance) etc :<
Avautuminen ftw!

O