World of Warcraft
[q]ezzy, 26.2.2007 14:05:
---
Pyr0n, 26.2.2007 14:01:
Jee koht 3 viikkoo ollu pelaamatta wowia
---
Itellä vasta 4-5pv, eipä o vielä tehny mieli takas. Tulevan patchin itkut ei vaa näytä loppuvan missään.
[/q]
Joo eipä se itselläkään ole tehnyt mieli. Kaverit vaan ihmeissään ku alkanu näkyy meikäläistäki vähän siellä sun täällä.
[q]LooPy, 28.2.2007 12:16:
26-vuotias kuoli viikon World of Warcraft -putkessa:
http://pelaajalehti.com/2007/02/28/world-of-warcraft-riippuvuus-kuolema-kiina-nettikahvilat
Eli se on toi kuolemanpelko mikä WOWissa viehättää?
Edit: ei sitten toiminut linkkaus.
[/q]
Ite pelaan kavereiden kanssa tota se siinä viehättää en näe että toi eroo siitä mitenkään jos pelaa kaverin kanssa esim... Ps2:sella vaikka lätkää.
Kaikki Eve Onlinen pariiiin \o/
http://www.jesper.nu/filmer/wtf/datordamp.php
ei varsinaiesti liity aiheeseen, mutta liittyy kuitenki :D
[q]ALIEN, 11.3.2007 06:36:
---
Ronie, 7.3.2007 17:46:
Vek'nilash:illa kilta nimeltä <Jätkä löi oikeesti>
Kummeli
---
ahah
hahahahaha
[/q]*lmao*
Vaihdoin servua tossa eilen nykyään Defias Brotherhoodilla(zomg RP-PVP) majailen ihan hyvältä mestalta vaikuttaa.
Tätä mä en tajua.
[q]Slim_Jim, 22.3.2007 19:53:
Vielä kun kehtaisi pistää hahmolle deleteä.
[/q]
Miksi pitää laittaa DELETE jollekin, mitä voi jatkaa sit kun/jos tekee mieli? Eihän se minnekään katoa vaikka asentaisi pelin pois koneelta. Asia mikä on kuin vastaus rukouksiin ajoilta, kun kaikki savet viel katosivat koneelta kun pelin uninstalloi koneelta jne :)
JOS mulla olis ylimääräiset 60 euroa, ostaisin bc:n, siirtäisin charan, ostaisin aikaa ja rupeisin taas pelaamaan :).
Sillai ihan vaan hillitysti, mut ois kiva ees vähän :/.
Tänään taas lankesin kokeilemaan parin viikon tauon jälkeen.
Petyin, ei napannut yhtään mikään.
Kai se on sitten niin että wowitus on minun osaltani ohitse, tervetuloa elämä!
Ehtihän tässä välissä lukea kuusi kirjaa, säädin NATin niin että nyt skulaa kaikki, hankin kännykkään viimeinkin himoitsemani ohjelman että nyt voi katsella vaikka...no jaa Jamesonin Jennaa jos mieli tekee. Lisäksi korjasin vessanpöntön ihan itse, siivoan miltei jokaikinen päivä jne.
Vielä kun saisi sen verran intoa että kaivaisi lenkkarit kaapista ja lähtisi hölkkäämään niin mikä ettei.
Missäköhän ne vieroitusvapinat viipyy?
Eipä kyllä tee mieli pelaamaan enää ollenkaan. Harmittaa toki, että näin kävi, mutta minkäs voit kun hauskasta tulee pakkopullaa ja idlausta...
[q]niomic, 30.3.2007 22:23:
---
ezzy, 30.3.2007 21:34:
Eipä kyllä tee mieli pelaamaan enää ollenkaan. Harmittaa toki, että näin kävi, mutta minkäs voit kun hauskasta tulee pakkopullaa ja idlausta...
---
Now let's all give Ezzy a big thank you for sharing with us tonight.
Thank you Ezzy!
This thread is starting to look more and more like WoW Addicts Not so Anonymous
[/q]
Just sharing with the rest of ye soon-to-be-quitters :)
[q]ALIEN, 30.3.2007 23:01:
[size=5]wowi on elämä <3[/size]
[/q]
Joo, elämässä on kyllä iso aukko. wtb tyttö.
[size=5]wowi on elämä <3[/size]
tol servul varmaan porukka ruvennut grindaa oikein olan takaa :D
Maksaako teistä kukaan peliaikoja visa electronilla? Ku itellä on vähän sellanen ongelma, että toi ei jostain syystä huoli mun eikä veljen korttia vaikka on ennen toiminut ja on kummallakin se verkkohommelijuttusysteemi päällä Tais loppua pelaaminen sitten pakosta :D
[q]Surreal, 16.4.2007 10:22:
hah.. tulkaa haastaa--> duel anytime.. mun lokki ounaa teidät kaikki :D
[/q]
[size=18]HUOH. [/size] On se nähty.... [size=2] nub!!!!][/size]
[q]Cera, 10.4.2007 18:33:
eömm hmm eli minkä pankin kortti sulla on? noi tuolla höpöttäis ettääh..
Nordea ei kuulemma toimi enää :D
mut et Sampo kuulem täydellisesti.
ONKS PALJON APUA.
eos miksei sit toimi :(
so sad.
kylhän sen pystyy muuttaan et maksaa sen sillä peliaikakortilla sitten ;)
[/q]
On siis Nordean kortti, ja joo olihan siitä apua. Mulla mennyt kokonaan ohi se kohta vaikka yritin eilen lukea onko mitään sanottu, että mitkä kortit kelpaa ja mitkä ei Mut joo, kävin tänään ostamassa peliaikakortin ja sen jälkeen kyllä loppuu
ps. Alliancet ovat napanöyhtää.
hah.. tulkaa haastaa--> duel anytime.. mun lokki ounaa teidät kaikki :D
Nyt voin virallisesti sanoa parantuneeni wowista.
Toinen kuukausi täysin ilman wowia, ja ikävä ei ole yhtään mokomaa elämänvarastajaa
(asiaan ei tietenkään vaikuta se, että läppärini ei nykyisenään edes pyörittäisi wowia...*blush*)