World of Warcraft

Back to tv, radio, leffat, web O

Wanha draeneikansan sananlasku:
Rv evrzhyyn enwnn,
xha abefhyyn nwnn

Suomennos:
Ei riemulla rajaa,
kun norsulla ajaa.

Niin joo kuluteltiinpa tämä ilta heroic Shadow Labs.
Ai että maistui paskalle, kyllä ne Fel Overseerit meni ja vielä eka pomo ja seuraavan huoneen roskat mutta ne Malicious Instructorit, ei *kele.

Piti ihan priest ottaa niiden kohdalla mukaan, niin älytöntä lämää tekivät etten yksin pystynyt enää healimaan. Priestilläkin kului jokaikinen cooldown ja samoin minullakin (paitsi LoH) että saimme pidettyä tankin hengissä.

Lisäksi kun siihen ottaa ne iki-ihanat roguet, ai että <3

Vaihdoimme Auchenai Cryptsiin eikä homma parantunut ensinkään.

Noh huomenna Underbog tai Slave Pens heroicilla.

[q]Slim_Jim, 17.2.2007 01:59:
Wanha draeneikansan sananlasku:
Rv evrzhyyn enwnn,
xha abefhyyn nwnn

Suomennos:
Ei riemulla rajaa,
kun norsulla ajaa.
[/q]

lololololo.

Jei... nyt on markit epic pvp-mountiin*jiihaa* kysymys on kumman ottaa hevosen vai raptorin? Ite olen trolli ja kummankin selässä näytän "hyvältä" niin on vaikea päättää..

ahhaaha!!

http://img.photobucket.com/albums/v633/WarlockUK/WoW/Froggy_2.png

[q]Sankari, 19.2.2007 18:00:
Jei... nyt on markit epic pvp-mountiin*jiihaa* kysymys on kumman ottaa hevosen vai raptorin? Ite olen trolli ja kummankin selässä näytän "hyvältä" niin on vaikea päättää..
[/q]

Alluna on ihan pakko sanoa, että raptori
Se on ihan helkkarin tyylikkään näköinen

huooh, serveri vaihteeksi matalana...

Ja Gruuli pitäis pudottaa tänään...servon allyjen 1st killiä haetaan. Nihilumi kun kävi Gruulin tiputtamassa jo aikoja sitten. Toivottavasti tässä pääsee pian loggailee taas sisään ni ei mene flaskit hukkaan :)

Blaah.
Vielä parisen viikkoo pitäis malttaa olla ilman wowia.
Muutto tulee tässä ja nettiliittymän siirtäminen, joten peliajan ostaminen tässä vaiheessa olis sangen typerää.
Tätä lukiessa tulee vaan niin helkkarinmoiset himot pelata taas

[q]ALIEN, 23.2.2007 22:27:
You _ will _ FAIL .
[/q]
Ei se sitä tarkota, että jos sä epäonnistut niin muutkin epäonnistuis lopettamisessa ;)

Luulisi tuolla pelikokemuksella tajuavan ettei mistään pelistä saa mitään irti 4-6h:ssa...Itsellä alko pelaaminen varsinaisesti vasta 6kk jälkeen, kun pääsi kunnolla raidaamaan. Se oli sitä peliä mulle. Ei ne itemit ja muu shaisse, vaan yhdessä pelaaminen hyvällä jengillä ja eteneminen pelissä.

[q]Infinitee, 23.2.2007 21:14:
Olin sit yli vuoden pelaamatta, mut pari päivää sit herätin taas eloon vanhan hahmoni ainakin kuukauden ajaksi. Olin kyllä päättänyt jo luopuo koko pelistä, mut sama kai se on pelata talvi-iltojen ratoksi.
[/q]

sama juttu tänää

http://koti.mbnet.fi/dyn/siispaskaa/angstcx8.gif

[q]saig0ni, 23.2.2007 21:15:
---

sama juttu tänää

http://koti.mbnet.fi/dyn/siispaskaa/angstcx8.gif
[/q]

Tuo ranteenviilto kuvaa kyllä tilannetta hyvin.

Itse oon sit taas lopettelemassa. Keskiviikkoinen karazhan raid oli vähän niinkuin viimeinen naula arkkuun, niin ärsyttävän tylsä mesta se oli.

Eipä vaan saa samaa hupia irti enää pelistä, mitä pre-bc sai. Pitänee keksiä joku toinen hyvä vastapaino rankalle duunille.

[q]ALIEN, 23.2.2007 22:32:
Missä Mä olen epäonnistunut?
[/q]
Tosiaan. Olenpas taas väärässä. Jatkakaa.

[q]ALIEN, 23.2.2007 22:27:
You _ will _ FAIL .
[/q]

Kun ei vaan o hauskaa enää pelata, niin miks palaisin takaisin. BC on ollut kaikenkaikkiaan vain pettumyksiä täynnä. gchat on täys pelkkiä itemien linkkejä karasta/heroiceista ja/tai vittuilua, niin ei sekään o koskaan päällä enää. Ei vaan ole mitään odotettavaa ja sisältö on pelkkää itsensä toistoa. Eiköhän tää vuosi o ollu ihan tarpeeks. Jos keksis ihan muita addiktioita, vaikka parisuhteen.

[q]Rujo Mutantti, 24.2.2007 05:16:
Olin jo ostamassa ko. tuotteen mutta seurattuani n.4-6h kyseistä peliä tulin siihen tulokseen että tuo jos joku on kyllä ajan haaskausta.
[/q]

Tuolla "pelikokemuksella" en edes yritä selittää miksi wow on/oli hauska peli.

[q]ALIEN, 25.2.2007 05:03:
---
Jutu, 23.2.2007 22:33:
---
ALIEN, 23.2.2007 22:32:
Missä Mä olen epäonnistunut?

---

Tosiaan. Olenpas taas väärässä. Jatkakaa.

---

---
ALIEN, 28.9.2006 02:59:

Mut joo - Orza kuittaa ja lähtee vähintään TBC:n asti tauolle, ellei lopullisesti :)

---

[size=25]TOSIAAN!11[/SIZE][SIZE=4] (joo, on tylsää töis.. :P )[/size]
[/q]

You fail.

[q]Rujo Mutantti, 25.2.2007 02:28:
---
ezzy, 24.2.2007 20:49:
Luulisi tuolla pelikokemuksella tajuavan ettei mistään pelistä saa mitään irti 4-6h:ssa...Itsellä alko pelaaminen varsinaisesti vasta 6kk jälkeen, kun pääsi kunnolla raidaamaan. Se oli sitä peliä mulle. Ei ne itemit ja muu shaisse, vaan yhdessä pelaaminen hyvällä jengillä ja eteneminen pelissä.

---

Nonni, sieltähän sitä rupesi tulemaan, ei ollut kuitenkaan ihan äärimmäisen vaikeata vastata? Eli sinulla pelaamisessa on sosiaalinen toiminta kantavana voimana? Halusin nimenomaan mielipiteitä siitä mikä tekee pelaamisesta niin addiktoivaa. Kysyin tätä kuitenkin keskustelupalstalla jossa on melko oletettavaa saada mielipiteitä, muutakin kuin noita "lolznoob" kirjainoksennuksia.

Tuo vastailu tuntuu "hiven" hyökkäävältä, olenko nyt pissinyt jeebuksenne kintuille kysymällä mikä pelissä viehättää. Ihmisiähän on kuitenkin hakeutunut _VIEROITUKSEEN_ tuon pelin vuoksi.

Pidän alle 20h pelejä lähinnä lämmittelyltä, yksityiskohtiahan ei pysty tietenkään saamaan selville ilman "tahkoamista".
[/q]

Kyllä, oli todella vaikeata vastata ylimieliseen ja trollilta vaikuttavaan kommenttiin. Enkä tämän enempää jaksa kyllä näillä näkymin vastaillakaan, vastatkoon ne jotka vielä pelaa.

[q]ALIEN, 26.2.2007 01:14:
ahhaaha!! - kuva -
[/q]*lmao*

Vielä 2 leveliä niin sitten pääsee outlandiin eka epixikin jo alla http://wow.allakhazam.com/db/item.html?witem=944&locale=enUS;source=live

O