LOVE PARADE 2006 BERLIN

Back to muu maailma O

sanos muuta. taal on viela samalla viikolla 5 days off ja extrema outdoor, tosin tota extremaa saatetaan viela siirtaa kun ei taallakaan yleisoa jokapaikkaan riita

onks kellään tietoo mistä sais tuonne halvan hotelli paketin?

[q]petraxx, 10.3.2006 14:04:
kiire tulee kun lp ja dv on samana viikonloppuna
[/q]
kappas, wuuups
eiks dv oo ollu aikasempina vuosina elokuussa? oh well...
kumpaa sitä menis, taitaa Hollanti kyl houkutella enempi :)
Kummasta itse pidät enemmän?

Nyt on sitten lennot ostettu koko poppoolle, kiitos eräälle henkilölle, joka myös varasi meille hostellihuoneen vanhasta, hyvästä paikasta. 2 egen rullakebab:eja.

[q]Individual, 10.3.2006 20:15:
2 egen rullakebab:eja.
[/q]

Oli hyvät rullakebut viime vuonna.

[q]BuBu, 10.3.2006 18:05:
---
kappas, wuuups
eiks dv oo ollu aikasempina vuosina elokuussa? oh well...
kumpaa sitä menis, taitaa Hollanti kyl houkutella enempi :)
Kummasta itse pidät enemmän?
[/q]

juu tota dancevalleyta siirrettiin. ma olin paradessa viimeks vuonna 2000 ja silloinkin keskityttiin enemman niihin iltabileisiin, ja tykkaan kyl valleysta enemman musan, ilmapiirin ja paikan puolesta =)

[q]kuilu saa ehdot, 11.3.2006 14:49:
Se on "durum döner". Erotuksena normi-döneristä. Rulla.

- salatkompletthymiäallesöße -
[/q]

muistaakseni noita myös tapaa nimellä türkische pizza mit salad unf fleisch (kreuter und knoblauch)!

mit vit, me saatiin durumi döneriä nimellä türkische pizza mit salad und fleisch. käy vaik kurkkaan siinä senefeldplatzin läheltä :D

mulle tuli nälkä

[q]kuilu saa ehdot, 11.3.2006 20:42:
Parhaat saa X-bergistä.

- tietohymiö -
[/q]

no kohta puolin ollaan siela, niin saat sitten opastaa ;)

t. 6.4 lento schonefeldiin \\\\o/

Ihan huippua! Tää tyttö ei oo saanu matkustella lähes ollenkaan. Nyt lähdetään tänne 5 yöks ja siitä suoraan Lontooseen. Todella edullista nykyään, kun vaan on tarpeeksi reissumieltä mukana eikä oo turhan nirsona. Nähdään Berliinissä!!

SINNE-----------------------------------------------------------------------> *sydän*

Tänne olis tarkotus päätyä!! *plur**tanssittel**sydän*

Mutta kuitenkin vielä hieman työnalla... *täh*

Huh. Meitsi varas lennot Berliiniin, 11-22.7 olen siellä kaverini luona. Ja mukavasti sattuu tämä LOVE PARADE tähän näin... Tai no, tietenkin tarkoituksella ajoitan kyläilyni tuohon. Varmasti tulee loistava reissu!

Sander Kleinenberg varmistunut Love from Aboveen 14.7.

[q]Individual, 21.3.2006 15:27:
Sander Kleinenberg varmistunut Love from Aboveen 14.7.
[/q]

Jeee!!!! Vähän arvelinkin että joku kova progejannu sinne tulee.
Sasha oli viime vuonna ihan mieletön

Hehe, oltiin ajoissa silloin kuin Air-Berlinin liput Berliiniin oli euron. Tosin veroineen kaikkineen edestakaisten lentojen hinnaks tuli 70/nuppi eli ei paha. Love Parade kutsuu taas!

Float entries end on 16 April

The countdown is underway – registration for float entries will close at midnight on 16 April
“Now full speed ahead‿ is the motto for all club-scene operators who still want to enter a float: registration for float entries at http://www.loveparade.de ends at midnight on Sunday 16 April.
The competition is strong. More than 300 international clubs, labels and magazines have registered to enter a float over the last few weeks.
If you want to be part of the world’s biggest event for love, tolerance and electronic music, fill in our application form today!

Steve Porter lisätty Love from Above bileitten line-uppiin!
line-up so far...Sander Kleinenberg, Steve Porter, Paul van Dyk.
http://www.paulvandyk.de

http://www.loveparade.de/

O