Supercool 15.2.2006 @ Helsinki
SUPERCOOL 15.02.2006 :: 22.00 - 04.00
UNIQ nightlife, Yliopistonkatu 5 HELSINKI
Age Limit 18 :: Tickets 3 eur
· STEVEN HOAKS [Solstice, Equinox | Helsinki]
· JUSSI SORO [Choon!, Five AM | Turku]
· OLLIS [Break That House, YleX | Helsinki]
There will be an UV ocean - DRESS WHITE!
The most effective & impessive outfits will be rewarded!
01.30 - 03.30 STEVEN HOAKS
00.00 - 01.30 JUSSI SORO
22.00 - 00.00 OLLIS
SUPERCOOL also on RADIO KLF!
Live from UNIQ nightlife every Wednesday 22.00 - 03.30!
Get loose on Wednesdays @ UNIQ!
http://www.millennium.fi
http://www.uniq.fi
http://www.klf.fi
http://www.honesty.fi
http://www.waterjoe.de
Supercool event #52
[q]SA-TomTom, 20.1.2006 00:58:
[/q]
Tää kuulostaa kivalta Pitääpä soittaa valkoisissa
Huomennaaaaa
Juu tännepä huomenna!
Jos joku turusta kaipaa kyytiä stadiin ja takaisin, ja haluaa lähtee mukaan pitämään mut hereillä ajomatkan, niin viestiä tulemaan, kyydissä on pari paikkaa tilaa :)
Today...
Expecting some good Trance/Progressive from this night! Mr Soro spinning his usual Trance belters...! Soundin' good! Lets hope the venue fills and people find their dancing shoes.
Laterz then....
Proggy-ression
[q]Steven Hoaks, 20.1.2006 20:00:
---
SA-TomTom, 20.1.2006 00:58:
---
Tää kuulostaa kivalta Pitääpä soittaa valkoisissa
[/q]
niitten tän iltasten kosteiden ylläreitten takii sä ainakin tarttet essun tai jotain muuta vastaavaa - ettei läiky
tääl ehkis vois pyörähtää*joo*
(kun vain keksin mitä teen keskustassa klo 18-22)
Tänne voi tulla hakee vähän hohtoa keskellä suomen ankeeta talvea!
Valkoset niskaan ja paikanpäälle hohtamaan oikeen urakalla*vink*
[q]UnityF, 15.2.2006 14:40:
tääl ehkis vois pyörähtää*joo*
(kun vain keksin mitä teen keskustassa klo 18-22)
[/q]
Tuu meille ilmaseks junalla kannelmäkeen etkoo Siis Arille ja mulle
[q]Steven Hoaks, 15.2.2006 14:42:
[/q]
ei mikää paha idis.. soitan sulle illemalla
[q]UnityF, 15.2.2006 14:44:
---
Steven Hoaks, 15.2.2006 14:42:
---
ei mikää paha idis.. soitan sulle illemalla
[/q]
Muut saa tulla kans Kunhan ennakkoon ilmoittaa mulle että on tulossa.
[q]Steven Hoaks, 15.2.2006 14:45:
Muut saa tulla kans Kunhan ennakkoon ilmoittaa mulle että on tulossa.
[/q]
Voi plööh ku on ysiin asti töitä, ois ollu kiva etkoilla teiän kanssa
hehee...tää o kyl hyvä tää klf Ei tarvi vaivautuu paikalle kuuntelee ku voi löhöö sohval ja kunnella settii*iloinen*
Kiksuuuu
Olipas mukavaa taas soittaa niitä ikivihreitä Olin kyllä aivan varma että porukka häipyy jo hyvissä ajoin kotiin nukkumaaan ennen edes mun keikan alkua, kun olen monta kertaa sellaista nähnyt... Mutta tällä kertaa ei käynytkään niin Porukka jakso nostaa jalkaa alusta loppuun Olen nyt tehnyt niin paljon töitä, että oli hirvee väsy keikan alussa, mutta onneks sain fiiliksestä nopeasti kiinni Kiitos vielä kerran kaikille, oli mukavaa
*känni*
ei hempsketti selvinnyt se mysteeri minne mennään kun tulee pissahätä vessan ja hätäulostiemerkin välissä. fiilikset olivat vähintäänkin ristiriitaiset. kiitos kaikille, jotka olitte mukana ihmettelemässä
illan pelastaja, kaikkien hartiakramppisten sankari: RoboMikko! sun strippaushieronta i feel loven soidessa sai kyllä yläkropan pehmeäksi, mutta nyt kramppaa vatsaa liika nauru *sydän* ..voisin varata uuden "noin 15 minuuttisen priva-aikaa" ensi keskiviikolta
stepin hittiparaatikiksukimara tosiaan rokkas upeesti loppuillassa
boolikin tuntui uppoavan kisatunnelmissa. parhaimmat pikamaratoonarit ehtivät vetää rundia tankkauspisteen kautta tusinan kertaa *känni*
valkoista olisi kyllä saanut näkyä enempikin. joukosta löytyi kuitenkin sen verran hohtoa, että päästiin eroon ylimääräisistä jääbaarireissuista, drinkkilipuista, juomarannekkeista ja MILLENNIUM "connected." -vapaalipuista sama meisinki taas kuukauden kuluttua, kun värikoodina on PINK
erittäin muksa ilta! - kiitos ja kumarrus
[q]SA-TomTom, 16.2.2006 14:18:
ei hempsketti selvinnyt se mysteeri minne mennään kun tulee pissahätä vessan ja hätäulostiemerkin välissä. fiilikset olivat vähintäänkin ristiriitaiset. kiitos kaikille, jotka olitte mukana ihmettelemässä *tirsk*[/q]
Ai niin tää! Astetta hankalampi juttu kyllä.
[q]illan pelastaja, kaikkien hartiakramppisten sankari: RoboMikko! sun strippaushieronta i feel loven soidessa sai kyllä yläkropan pehmeäksi, mutta nyt kramppaa vatsaa liika nauru *sydän* ..voisin varata uuden "noin 15 minuuttisen priva-aikaa" ensi keskiviikolta *pepsodent*[/q]
Tää tahtois varata ajan myös, oli paras ja tähän mennessä ainoa hieronta ikinä!
[q]boolikin tuntui uppoavan kisatunnelmissa. parhaimmat pikamaratoonarit ehtivät vetää rundia tankkauspisteen kautta tusinan kertaa *känni* *nauru*[/q]
Ei voi muuta sanoa kuin *slurps*.
[q]valkoista olisi kyllä saanut näkyä enempikin. joukosta löytyi kuitenkin sen verran hohtoa, että päästiin eroon ylimääräisistä jääbaarireissuista, drinkkilipuista, juomarannekkeista ja MILLENNIUM "connected." -vapaalipuista sama meisinki taas kuukauden kuluttua, kun värikoodina on PINK *pahis*[/q]
Ai sikskö semmottis härpäke mullekin tupsahti? Jei! Kiits! Oli aika hyperhieno jääbaarivisiitti!
[q]erittäin muksa ilta! - kiitos ja kumarrus
[/q]
Erittäin. Kyllä. Kiitos. Taas. Nam. *sydän*
Pinkki kuulostaa hyvältä meikkiksen lemppariväri*pihkassa*
Mä niin tuun voittamaan sen pinkin illan!! *pihkassa**plur**pihkassa*
[q]SA-TomTom, 16.2.2006 14:18:
sama meisinki taas kuukauden kuluttua, kun värikoodina on PINK
[/q]
mulla oo mitään pinkkiä no, laitetaan tuo tänkertanen vaatekerta punasten vaatteiden kans samaan pesuun ja katotaan tuleeko pinkkiä