CLUB MILLENNIUM meets CLOCKWORK 31.3.2006 @ Seinäjoki
Pfft. eipä tarvikaan olla heti alusta asti paikalla
[q]domi, 31.3.2006 13:22:
[/q]
Enpäs tiedä, ehkä kannattaa tulla ajoissa että varmasti pääsee sisään kun Kerhon henkilökunta povasi että voisi olla tulossa aika yleisöryntäys. Joka tapauksessa tasapuolisesti tervetuloa kaikille. Tänään sitten tampataan pitkästä aikaa :o
[q]mcmadman, 31.3.2006 14:11:
---
domi, 31.3.2006 13:22:
---
Enpäs tiedä, ehkä kannattaa tulla ajoissa että varmasti pääsee sisään kun Kerhon henkilökunta povasi että voisi olla tulossa aika yleisöryntäys. Joka tapauksessa tasapuolisesti tervetuloa kaikille. Tänään sitten tampataan pitkästä aikaa :o
[/q]
No toivottavasti pääsisi myöhemminki, mahollisuudet paikallepääsyyn on vasta tos 23-24 :|
[q]domi, 31.3.2006 14:16:
---
mcmadman, 31.3.2006 14:11:
---
domi, 31.3.2006 13:22:
---
---
No toivottavasti pääsisi myöhemminki, mahollisuudet paikallepääsyyn on vasta tos 23-24 :|
[/q]
No luulis että sillon vielä pääsee jos menee kovasti 1 yli niin voi olla tunkua
meni kyl pikkasen arpomiseksi tän lähdön kanssa, mut ilmeisesti auto starttaa sittenkin kohti ässjokea. taitaa se "clokkarihenki" vaan vetää liikaa puoleensa. :D
hei kaikki tutut, kohta nähdään. ^^
Loistavaa!
Huh huh, jopas oli ilta.
Ilta alkoi kivoilla etkoilla. Bileissä danssattua tuli ihan kiitettävästi ja meininki oli katossa. Pusunurkka roks *sydän*
Jonkinmoiset jatkotkin saatiin aikaiseksi ja tunnelma oli sanoisinko hmm hulvaton..
By the way, jos jollain jäi kotiavain, nii ottaa yhteyttä.
Johan oli reissu. Matka seinäjoelle lupas jo hyvää illan suuhteen. *polk.polk.polk*Isosti kiitosta matkaseuralle.
Bussissa on tunnelmaa. Ite bileet oli fiiliksen puolesta mitä mahtavimmat *sydän* Jatkot oli kans kyl mitä hauskimmat. Ehdottomasti seinäjoelle joskus uudestaan bileisiin.*jiihaa*
*sydän* Kiitos *sydän*
Oli ihan loistava ilta <3 ja matka ja KAIKKI!!
Kiitos ihanasta seurasta paikalla olleille :)
Mycket kivaa oli kyllä! 
Harmillisesti työviikko painoi sen verta alla ettei oikein loppuun asti jaksanut vääntää
[q]T3k, 1.4.2006 20:34:
Mycket kivaa oli kyllä! 
Harmillisesti työviikko painoi sen verta alla ettei oikein loppuun asti jaksanut vääntää 
[/q]
Mun mielestä sulla painoi *känni*
[q]domi, 1.4.2006 20:35:
---
T3k, 1.4.2006 20:34:
Mycket kivaa oli kyllä! 
---
Mun mielestä sulla painoi *känni* 
[/q]
No niinnoniin niin..no kyllähän sekin..
koskahan mä pääsen tästä alkoholistin leimasta eroon
harmi ku jäi lakeuksien kemut väliin, PRRrrrrr! onko muuten mitn tietoo et onko s-joki - vaasa akselilla tulos uusia kemuja hetkee... nyt täälä on ollukki melkee jopa "ylitarjontaa" ku ollu 2 pileet parin vkon sisää, jos vertaa aiempaan :D
ps. no, ei niit ikinä kyl oo liikaa :D
mahtawa ilta!! kiitos paljon kaikille ihanille mukana olleille*hihu* jatkot oli parhaat!
Kivaa oli!!!!!!! Hyvät bileet kieltämättä! Ei clockarit petä koskaan=)
seuraavia odotellessa;)
oli kyllä hauska reissu taas. kiitos heidi etkoista ja jatkoista!
[q]Rasi, 1.4.2006 23:29:
oli kyllä hauska reissu taas. kiitos heidi etkoista ja jatkoista!
[/q]
joo meikä kuittaa tän täysin. oli eksoottinen retki, ja heidille paljon kiitosta lauman houstaamisesta.
Mahtavat pippalot!
Tosin väsy rupes painamaan päälle vajaan vuorokauden valvomisen jälkeen, mutta sehän ei menoa estänyt
Ja kiitokset tietty järjestäjille!
Huhuu! *sydän*
Enpä olis uskonu et olis näin hävyttömän hauskaa!
Roadtrip (kiitos kaikille kahdeksalle:), itse bileet, hotla, jatkot, safkanmetsästys yms yms.
Musa iski vaikkei olis ikinä uskonu, infolla kävi hyvin ihmisiä, pyörittely sekä tanssittelu rulas (sorppa kolhuja saaneet) ja tutustuin järkeviin ihmisin. *sydän* Painotan vielä viimeisintä, on nimittäin tähän mennessä ainoa kerta ku pohjanmaalta löydän fiksuja ihmisiä ja mä sentään oon sieltä kotoisin! 
Tänne uudestaan, kiitos Mlnm! *sydän*
Muutama räpsäsy tuli otettua ja nepä löytyypi tuolta --> http://jeesboks.1g.fi/kuvat/CLUB+MILLENNIUM+meets+CLOCKWORK+31.3.2006+%40+Sein%E4joki+/
mukana myös lyhyt videon pätkä tanssilattialta :)