Virallinen "olen krapulassa"-topic
no kohta mökille ja uus *känni*
aika rouhee olo on
nyt
kyllä
tuntuu siltä että voi postata tähän topikkiin.
Well hello there. Uuh.
"how did this happen?" xD
Taas vippaa päästä suht isolla kädellä. Kiitti eilisestä, jos edes muistaisi, mitä tapahtui. Ainahan mulla kuitenkin hauskaa on. <3
[q]Zenni, 24.9.2006 15:21:
Kiitos ja anteeksi.
Mä ihan oikeesti luulin et osaan laulaa Singstarissa Run DMC:n It's Trickyn nuotilleen oikein ja saan sen jälkeen ihailevat ja raikuvat aplodit. Mikä meni muka vikaan?!
Luulin myös et mun poseeraukset kameralle on vähintäänki onnistuneita, kiitos Keksi ku palautit mut maan pinnalle.
Mikäs siinä, oli kivaa, viina virtas ja jutut oli ala-arvosia.
[/q]
:D Luin tän vasta tänää ja repeilen. Ensinnäkin 6 times tone deafil ei kannattais mennä uusintakierroksille ja 6 promillen humalassa ei kannattais poseerata kameralle. Mut kyl mä sun naamaväyryselle teen Avellanit photarilla. Känni päälle, en mä muuta näistä meidän seikkailuista sano (kun en taida muistaakaan :D).
[q]Zenni, 21.12.2006 14:21:
Notta mikä olotila. Toisaalta eilen oli niin kivaa, et kärsin tän hyvillä mielin.
[/q]
Word. *sydän*
[q]inneah, 2.7.2007 09:31:
siis ei vittu vieläkin...*pökr*
[/q]
:DD
[q]Wolverine, 17.11.2007 11:18:
---
uniqe, 12.11.2007 14:48:
---
Kriss FM, 12.11.2007 14:30:
Eikä loppua näy vieläkään. Sellanen olo että vois vaikka syödä Bambin äidin..
---
Sä oot kyl tän topicin enimmäis vakkarinaama!
---
pyh, se Zenni vai mikä onkaan on kyl viel pahempi doku ainaki mitä ite oon seuraillu.
[/q]
:DDDD Se vaan valittaa enemmän, piru parka.
tossa meinas pari tuntia sitte ruveta vähä hiipumaan olo, mut pikaisella korjauksella on päästy takas nousujohteeseen:) ja kohta terdelle!
tämä päivä tulee koitumaan kohtalokseni
[q]Zenni, 2.11.2008 18:27:
Jäätävää..
[/q]
apokalyptista
apua
Aivan nappiin meni, kohdevastaava soitti aamul että aatteliks töihin tulla :D
Eli siis pommiin nukkuminen ja tukka vähän kipee, ei sinäänsä huono olo ollenkaan (...tai ainakaan vielä :'D) , mut tuntee kyllä giniä ja vana tallinnaa naukkailleensa yömyöhään
*poks**poks* ja