Virallinen "olen krapulassa"-topic

Back to häröily O

Tsaijai. Kanuunaa puskis.

Töissä on nastaa, 5 tuntia jäljellä ja kädet tärisee enemmän ku tehosekotin turbolla

Kaverin kolmikymppisiä oltiin eilen viettämässä ja olo on sen mukanen... Yöllisen mäkkärireissun ansioista oon sit siihen lisäks viel koko päivän paskonu sulamatomia salaatinlehtipalasia. Mun maha on ihan outo... ja teitä varmaan kiinnostaa ihan kympillä...

[q]Gnomex, 5.8.2007 13:24:
*hmph**eiei**poks**whaat**uuh**toktok**grr**känni*

[/q]

*lohduttel**hali*

Enhän mää ees juonu mitään...

miten se alkoholi nousi silleen päähän?
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Mie syytän vodkaa!

No moro. Olinko ehkä hieman hurmaava eilen? Kenties, kenties..

nyt

joo

lasketaaks henkinen krapula?

täällä _o/

no nyt... ei saatana. kävin pelaamassa sabaa ja vedin sen päälle kaks porilaista. nyt istun autossa ja odotan kuolemaa.

[q]nini, 2.9.2006 18:09:
Kädet tärisee ja oksettaa sais pikkuhiljaa jo hellittää tää olotila..
[/q]
Ei kai sitä oo tullu ryypiskeltyä ;) *känni*

Puuh.

joo.... ja aamukahvin keittoon... aamutupakki piristi... paitsi että aurinko paistaa suoraan partsille YÖKS!!!

voi elämän karut kävyt

[q]Bio, 16.12.2006 15:14:
---
RainChild, 16.12.2006 14:28:
ei voi huh huh ehkä pitäis jossain vaihees oppia, et sitä viinaa ei välttistä tartti niin antaumuksel vetää....

---

tänään sit uudestaan ja juodaan enemmän *känni*
[/q]

Tänään ehkä uudestaan, mut sit kun näät mut, et voi olla samaa mieltä tosta et juodaan enemmän :D, se alkais varmaa lähennellä sairaalareissua :P. nimimerkillä toisella puolella kasvoa ruhjetta ja turvotusta niin et toine silmä vähä sirrissä. Eteinen oli raiskattu (kenkäteline kaatunu, yks naulakko saatu alas seinältä, matto jossain ihan muual, taulu saatu pois seinältä ja siihen oli viel tarttunut mun hiuksii)...

Kyllä, täällä edelleen...

*poks**poks* ja

O