Mitä ostit joululaharahoillasi
Ai mitkä joulurahat? Ei oo näkynyt täälläpäin..
maksoin vuokran ja sähkön ja ostin joululahjoja
(sain rahan jo 18 päivä 340e)
osan dokasin eilen.. vinyyleihin varmasti menee suurin osa ja muuten vain elämiseen
putkimiehen taskuun meni
maksoin laskuja/velkoja, eikä edes riittäny :/
Ison, punaisen villamaton olkkariin *hihu*. Loppu menee ehkä vähän tylsempään koska keskuspölynimuriin tarviis pidemmän putken..
Millä joululahjarahoilla?
kaikki meni kiippariin ja pariin vst:hen :)
edit: toinen puoli lauseesta mukaan
aijon ostaa uuden sohvan ja mennä kampaajalle.. ja vaiks kosmetologille.
Loput tuhlaan alennusmyynneille
jos olis saannu jotai rahaa
Koneeseen uus näyttö on tilaukses
Käytän varmaan koko _tähtitieteellisen_ summan uudenvuoden juhlintaan
350:lla ostin levyjä ja loput menee enskuun alussa yhteen syntikkaan
joululahja-lahjakortilla katubiitistä juuri noudetut leijailuprogeilukasat :>
Millä joulurahoilla..? Antakaa mullekkin!=)
Sain tasan kympin ja sitäkään en ole tuhlannut, vaan se on jemmassa
Ihme summia jengi saa
Mä kerrankin sain jotain "rahanarvosta" eli 30 e lahjakortin Kangasalan kemikalioon. Eipä tullu vielä paljoo käytettyä, kun eihän se kemsu ollu vielä auki. Jätin kortin porukoille, että seuraavan kerran voin sitten käyttää. Olin jotain kivaa tuoksua aatellu, ehkä
Kahdet farkut ja sit pari paitaa
uuden puvun jouluaattona...
oltiin ajamassa kohti vuokattia ja jämsän kohdalla tajusin että pukupussi roikkuu naulakossa. koko vaatevarasto oli pakattu sen mukaan et mulla on puku ja vaan vaihtelen toppeja/paitoja sen alla.eli ei muutakun äkkiä kuopioon: auto parkkiin, meitsi juosten kauppaan, sovituskoppiin ja takas autoon. kaikki 15min tein oman ennätykseni
toisaalta onni onnettomuudessa, oon jo pitkään suunnitellut vastaavan puvun ostamista ja nyt sain sen + hinta ei päätä huimannut jakku ja suorathousut yhteensä 80e, ainoa miinus on että siihen kului kaikki joululahjarahat
Mitä ostit joululaharahoillasi
Mä ostin NGS headsetin ja siiderii 8 tölkkiä.