Postaa kun meet nukkuu

Back to tunkio O

Jospa sitä tänä yönä nukkuis vähän paremmin kuin viime yön. Tiedä mikä sitten vaivasi ku pyöri pitkin sänkyä ja heräili vähän välii... Varmaan jo joulu alkaa jännittää. Zzzzz----->

Huonostihan sitä tuli taas vähän nukuttua, taidan olla tulossa flunssaan.

Ramasee siis nukkumaan

zzZZZzz

[size=7]harvinaista multa tähän aikaan[/size]

*tork*

vois kyl mennä, alkaa väsyttään aivan prkleesti...



ja ainoastaan 4 tuntia myöhemmin ku alunperin meinasin... edistystä

Pikkuhiljaa tohon vois kömpiä.

"People stare and cross the road from me
And jungle drums they all clear the way for me
Can you read my mind, can you see in the snow
And fiery demons all dance when you walk through that door
Don’t say you’re easy on me, you’re about as easy as a nuclear war
"

[q]Aikaa hälytykseen 4 tuntia 21 minuuttia.[/q]

Ois vissii aika pikkuhiljaa vetäytyä köllimään ettei mee ihan nuokkumiseks koko duunipäivä...

pakkohan se on välillä nukkua...*justjoo* eli taas pakotettuna unta silmään...*eiei*

NYT!

[q]mza, 16.11.2006 00:49:
NYT!
[/q]

Ei vaan nyt..

Olisko nyt sitten mun vuoro...?

Vois mennä nukkuun, mut yläkerran naaperit alotti sit meluumisen tuttuun perjantai tyyliin, eli saa nähdä tuleeko siitä mitään Pitäs varmaan kaivautuu 10m syvyyteen maahan, jos haluais tätä viinanhuurusta perjantaita johonki pakoon! vituttaaa..

[q]Hyzenthlay, 25.11.2006 00:14:
Vois mennä nukkuun, mut yläkerran naaperit alotti sit meluumisen tuttuun perjantai tyyliin, eli saa nähdä tuleeko siitä mitään Pitäs varmaan kaivautuu 10m syvyyteen maahan, jos haluais tätä viinanhuurusta perjantaita johonki pakoon! vituttaaa..
[/q]

Niin ne taas täälläki alotti saman ja vielä jotain rokkia siel tulee*toktok*

Tääl kuuluu mm. painimista, laulamista, tavaroiden rikkomista... Ehkä oon vaan näin nihkee :( oon aina nihkee kun en oo itse radalla.

Täydellistä unimusiikkia http://bluemars.org/cryosleep.php *sydän*

Aika loppuu kesken tän gradun kanssa, mutta pakko kai nukkua ees vähän. Sänkyyn siis! Unikaveri onkin jo odotellu siellä kolme tuntia.

O