Kikka - Mä haluun viihdyttää 2005

Back to biisit ja remixit O

[q]TonySt, 20.12.2005 16:15:
Tää on huippu :) Tykkään tuosta bassosta.
Soi kiitettävällä rotaatiolla tuolla KLF:lläkin...
[/q]

Loisto remixi kyllä!!

Tää oli päivän paras!

Masentavan ihanaa! löysin tän!!! ihq

Viihdyin ja kiihdyin*joo*

tän mä soitan uutenvuotena hardikaverin b2b settiin vikana biisinä sellasena 30% pitchattuna :D

[q]jont-fu, 13.12.2005 22:31:
Kikka elää.

house, jotain

lisätiedot - kuuntele
[/q]

mistä oot repiny samplet? mä voisin melkeen tehä tästä jonkun hard trance/dance/acid/old school rave -version :D

taustat on tehty vissiin ihan ite.. ja vissiin ei ihan pelkästään samplepohjalta.. nyt kun on synii ja luxxusta niinq vst plugarit :D

mut näistä duunipaikan monitorin kajareista kun ei kuule paremmin.. niin onko toi kertsi ihan suoraan ripattu ja liimattu päälle vai oliko se ihan accapella?

[q]Remotion, 23.12.2005 10:40:
tän mä soitan uutenvuotena hardikaverin b2b settiin vikana biisinä sellasena 30% pitchattuna :D
[/q]

se on stiffmate in english

tottakai, biisit o tehty ite, mut vokaaleista olin kiinnostunu?

Wow, kannatti todellakin kuunnella! Tää on ihan loistava

[q]Remotion, 23.12.2005 11:48:
tottakai, biisit o tehty ite, mut vokaaleista olin kiinnostunu?
[/q]

Intron pimputus ja vokaalikohdat on samplattu suoraan alkuperäiseltä Kikka-vinyyliltä, sen jopa kuulee alussa rätinänä. Vähän eq:ta ja kompressoria vaan peliin niin hyvä tuli. Jos jotakuta kiinnostaa niin synat on pääasiassa V-Station VST ja Orion Pro:n omat samplerit ja rumpusamplerit. Loppusilaus Ozone 3:lla.

Saattaisin pahastua +30% pitchaamisesta muuten, mutta en tämän biisin kohdalla

[q]jont-fu, 23.12.2005 13:24:
Saattaisin pahastua +30% pitchaamisesta muuten, mutta en tämän biisin kohdalla
[/q]

Joo tekee hyvää vaan. filterboxista vois vääntää vielä bassoihin vähän rähinää sopivalla annoksella cutoffia ja resonancea

Kyllä tää selkeetä hittimatskuu on,
jopa siinämäärin että parempi puolisko pyysi
jo ottamaan repeatin pois päältä... :D

No huhhuh, tää oli kyl aika hyvä kipale!

tiptaptiptap....
-a-

Tätä vaan johonkin juottolaan soitteleen ja vielä kun sopivasti (helvetisti) vääntelee pioneerista flangeria, niin johan kumma jos ei kansa viihdy.*hih*

Tsoukkina tää menee_kerran_, mutta useamman kuuntelun jälkeen on tää lähinnä ärsyttävä.
Nyt aina kun tää tulee radiosta, kanava menee vaihtoon..sori.
Vaivaa on nähty, propsit siitä. Mutta orkkis on niiin skeida, ettei se muuksi imo muutu.

Tää oli kyl aika pariin kertaan kyl kuuntelee, mut sit jää roikkumaan.
R.I.P Kikka*piis*

Iha viihdyttävä pläjäys*nauru**jiihaa*

Kokeiltu kerran, ei enää toisten. Hauskanen omallatavallaan.

mihinkäs tää biisi on kadonnut, ei enään pysty lataamaan. Meni vanhan koneen kanssa hautuumaalle :(

O