Missä kuussa olet syntynyt?
mitä väliä sillä on?
[q]domi, 21.8.2006 12:04:
Kuten myös
[/q]
Hienoa, toukokuun lapsi sinäkin Koin kauheen järkytyksen kun huomasin, että meitä oli vähiten
[q]larzizi, 21.8.2006 22:46:
---
domi, 21.8.2006 12:04:
Kuten myös
---
Hienoa, toukokuun lapsi sinäkin Koin kauheen järkytyksen kun huomasin, että meitä oli vähiten
[/q]
Määrä ei korvaa laatua ^__^
[q]domi, 21.8.2006 22:47:
Määrä ei korvaa laatua ^__^
[/q]
Ei ainakaan tässä tapauksessa
joulupäivä on bilepäivä ^_^
elokuussa..
Kesä Kesä Kesä Kesä Kesä Kesä
jouluQ
Marraskuussa=)
toukokuu
Tammikuussa. Joo, mulla on kohta synttärit.
Joulukuun 19.
Pienenä tuppasi vatuttamaan, kun kaikki kätevästi päättivät yhdistää joulu- ja synttärilahjat
Taitaa olla että meidän wanhukset on ollu kiimasella päällä joulun hellinä hetkinä, kerta meitä elokuun lapsia on tilastollisesti eniten täl hetkel..
Helmikuu*iloinen*
Tammikuu ja kauris*vink*
lokakuun skorppari :)
[q]vivesteri, 20.2.2007 17:41:
Joulukuun 19.
Pienenä tuppasi vatuttamaan, kun kaikki kätevästi päättivät yhdistää joulu- ja synttärilahjat
[/q]Jaa et sua on harmittanu? Arvaa harmittiko kun sattu joulu ja synttärit samalle päivälle :|
Ja se vasta pienenä harmittikin, kun pikkusiskon synttäreillä se sai aina valita et mitä syödään ja minä en koskaan. Ja vasta kun täytin 25 oli joulupöydässä makaroonia ja nakkikastiketta.
[q]xcft, 20.2.2007 19:06:
Ja se vasta pienenä harmittikin, kun pikkusiskon synttäreillä se sai aina valita et mitä syödään ja minä en koskaan. Ja vasta kun täytin 25 oli joulupöydässä makaroonia ja nakkikastiketta.
[/q]
Anteeksi, mutta tämä vaan kuulosti niin söpöltä, että tuppasi hymyilyttämään oikein kunnolla
16. huhtikuuta, oinas prkl.. >:)
7.9. ainainen neitsyt