Missä kuussa olet syntynyt?

Back to tunkio O

mitä väliä sillä on?

[q]domi, 21.8.2006 12:04:
Kuten myös
[/q]

Hienoa, toukokuun lapsi sinäkin Koin kauheen järkytyksen kun huomasin, että meitä oli vähiten

[q]larzizi, 21.8.2006 22:46:
---
domi, 21.8.2006 12:04:
Kuten myös

---


Hienoa, toukokuun lapsi sinäkin Koin kauheen järkytyksen kun huomasin, että meitä oli vähiten
[/q]
Määrä ei korvaa laatua ^__^

[q]domi, 21.8.2006 22:47:
Määrä ei korvaa laatua ^__^
[/q]

Ei ainakaan tässä tapauksessa

joulupäivä on bilepäivä ^_^

elokuussa..

Kesä Kesä Kesä Kesä Kesä Kesä

jouluQ

Marraskuussa=)

toukokuu

Tammikuussa. Joo, mulla on kohta synttärit.

Joulukuun 19.
Pienenä tuppasi vatuttamaan, kun kaikki kätevästi päättivät yhdistää joulu- ja synttärilahjat

Taitaa olla että meidän wanhukset on ollu kiimasella päällä joulun hellinä hetkinä, kerta meitä elokuun lapsia on tilastollisesti eniten täl hetkel..

Helmikuu*iloinen*

Tammikuu ja kauris*vink*

lokakuun skorppari :)

[q]vivesteri, 20.2.2007 17:41:
Joulukuun 19.
Pienenä tuppasi vatuttamaan, kun kaikki kätevästi päättivät yhdistää joulu- ja synttärilahjat
[/q]Jaa et sua on harmittanu? Arvaa harmittiko kun sattu joulu ja synttärit samalle päivälle :|
Ja se vasta pienenä harmittikin, kun pikkusiskon synttäreillä se sai aina valita et mitä syödään ja minä en koskaan. Ja vasta kun täytin 25 oli joulupöydässä makaroonia ja nakkikastiketta.

[q]xcft, 20.2.2007 19:06:
Ja se vasta pienenä harmittikin, kun pikkusiskon synttäreillä se sai aina valita et mitä syödään ja minä en koskaan. Ja vasta kun täytin 25 oli joulupöydässä makaroonia ja nakkikastiketta.
[/q]

Anteeksi, mutta tämä vaan kuulosti niin söpöltä, että tuppasi hymyilyttämään oikein kunnolla

16. huhtikuuta, oinas prkl.. >:)

7.9. ainainen neitsyt

O