Roolisi esim. kaveripiirissänne, töissä, opiskeluporukassa yms

Back to häröily O

sarkastinen, kuittaileva organisaattori.

Nihkee valittavava tyhjäntoimittaja.
Urpo apina joka ei osaa pitää turpaansa kiinni

Pelle, klovni, narri... oon elävä vitsi koko jätkä

Hang-around-korvat&mielipiteet.

Mä oon kaveriporukassa se, joka saa muut nauramaan. Tänäänkin tulee taas katottua yks "laivavideo", jossa tämä tulee hyvin todistettua

Mä taidan olla sekotus noita kaikkia.. Tosta puuttuu se kiukkunen ilonpilaaja joka myös välillä oon

Emmä tiiä muuta ku et oon isojen poikien seurassa se 'pieni ja lutunen' :D ylläri. Emmä oo oikeen miettiny tarkemmin tätä..

[q]Fyraett, 17.11.2005 15:10:
mä oon vaa oma itteni :E[/q]

Toi ei kuules nyt käy ollenkaan laatuun.

Olen sellainen hiljainen hissukka joskus ja joskus pölpötän kuin papupata. Se riippuu niin päivästä paikasta ja ihmisistä ja fiiliksestä. Koulussa olen usein hiljaisempi ja sitten kavereiden kanssa aika puhelias. En itse oikein osaa kuvata itseäni minut tuntevat ihmiset osaisivat paremmin.

Sarkastinen paskiainen ja pelle

Hmmm, en kyl mikään yksittäinen noista. Kyl mä mielestäni olen osaks sitä ilopilleriä, mut en mäkää jaksa aina olla hauska ja menevä. Kai mä aika lutunen olen, mut osaan kans olla aika ärsyttävä toisinaan, mut seki johtuu ihan tyypeistä.

Kääliö

se peikko joka pyörii ja häärii siellä sun täällä ja suunittelee ja toteuttelee kaikkaa hassuu ja kummaa, osaa nauraa ja pitää hauskaa mut osaa kuittaillakkin tarpeen tullen..

Tuki ja turva

- Se joka tahalteen ärsyttää muita kun itellä on tylsää
- Se joka heittää ne huonoimmat/mauttomimmat ideat
- Se joka ei lähde bisselle jos on vst:n ruuvaus kesken
- Se joka tykkää pätee, vaikka toinen osapuoli olisi jo luovuttanut, päteämistä jatketaan silti (pitää varmistaa!)

Eli porukan ongelmien tuottaja ;)

"tuottaja mikä tuottaja, paskaa se tekee silti!"

mä oon se kuka juo kaikki viinat

Token black guy

Usein organisoimassa, mutta harvemmin kaveripiirissä. Kuittailu ja sarkasmi kyllä kuuluu vakiovarusteisiin, joten valittakoot se

Olen hieman sekalaisesti vähän näitä kaikkea, mutta eniten ehkä organisaattori ja luotettava yms. Etenkin koulussa olen usein organisaattorin ja vastuuhenkilön roolissa etenkin silloin, jos kukaan muu ei siihen hommaan lähde.

Usein olenkin hieman semmoinen kameleontti (tjsp *nauru*) eli sulaudun siihen rooliin joka siitä kyseisestä ryhmästä saattaa puuttua. Jos joku muu haluaa olla pomo niin olkoot. Ehkä parasta oisikin sanoa että olen "joka paikan höylä" joka kattoo että hommat toimii, kaikki viihtyy ja avustan siellä missä tarvetta on.

no joop, taas sama perusongelma, eli moni on varmaan sekoitus useampaakin tyyppiä ja kuitenkin yhden vain voi valita. Ja epäilemättä kun tällaisen gallupin kyhää nopsasti kokoon, niin joitakin olennaisia juttuja jää puuttumaan, mutta menköön nyt tällaisena.

O