IMPULSE | hardbreikpsytrancestyle | 16.12.2005 @ Lahti
Oli ihan hauskaa vaikken alussa ees ollu tulossa tänne
Olin sikaonnellinen ettei väkee ollu tän enempää. Oli just sopivasti! Muuten ois tullu kyl ahdistus.
Minä nautein eniten orfeuksen peruukista ja tritonin äänistä!
Kiitos temezille
Oli ihan kivat kekkerit ja itekki tykkäsin soittaa*hymy* porukkaa ois saanu olla ehkä snadisti enemmän mut hyvä näinkin! Järkkäreille kiitokset hyvin toimineesta tekniikasta ja muutenkin onnistuneista bileistä sekä Teemulle peruukki ylläristä*tirsk* Parhaiten itelle maistu kyllä pollarin psykeilyt*joo*
kyllä, oli ihan lystit iltamat vaikka väsy yllätti jossain vaiheessa, ja aamullahan olin jo klo 8 valveilla töihin menossa..
dj poliisilta illan parhaat äänet jälleen kerran! tulipa sitten se oikea poliisikin hippoihin pyörähtämään "soitaakos tuo tuolla tietokoneelta reaaliaikaisesti tahteja?" -öö, *täh* ... joo kyllä näin on!
teostokin tms loisti läsnäolollaan kaverinsa sinitakkisen kanssa, no kaikki kuitenkin oli kunnossa ja tahteja sai soitella läppäriltä ihan huoletta loppuun asti
kiitos muillekkin lavataiteilijoille, tekniikan ihmisille ja bilettäjille! ja ristolle ja tompalle
ps. saisko sen ihkun t-mun näkösen vaaleekikkarapäisen beiben numeron
parasta oli jorata breaksii maran kanssa...jaywinkki on pop *sydän* ...ja maraki!!!
viina maistu ja muutenki oli mukavaa
kiitos. ja muutenki oli ihan mukavaa *sydän*
Tulimpa sitten firman pikkujoulujen jälkeen pyörähtämään täälläkin ja hauskaa oli. Vaalea kikkara-perukkikin läksi hyvin nopeasti kiertämään, mutta päätyi onneksi omistajalleen takaisin illan lopuksi :)
Oli mukavaa olla taas täällä. Jos illan parasta miettii niin kääntyy tuohon Tritonin suuntaan. Junkka maistui kanssa. Väsytti aika reilusti mutta jaksoin kuitenkin loppuun asti. Seuraavia odotellessa?
Joo, kivaa oli:) Oli tooooosi paljon tuttuja liikentees. Tritoni heitti illaan parhaan setin, pollarin valitettavasti missasin mutta muutama sana tuli sentään vaihdettua:)
Kivaa oli bilettää Lahdessa. Jaywinkin setti oli odotetustikin paras Ja mukavia ihmisiäkin oli paikalla.
Häröilykshän se taas meni, kuten arvata saattoi *nauru*. Mut kivaa oli! Porukkaa olis kyllä saanut olla enemmin, oli jotenkin kolkon tuntusta...
Parhaat Impulset tähän mennessä! Oli erittäin hauskaa Martinalle suuri seurasta. Pahoittelen käytöstäni, jos jotkut järkyttyivät liikaläheisyydestä tai jotain. Ensi kerralla sitten autolla ja nyt se laukkukin voisi pysyä matkassa mukana. Muistinpa taas tänä aamuna miksi en juo kuin kerran (no ehkä pari kertaa) vuodessa Mutta juu. Porukkaa oli siellä sopivasti. Ehkä olisi voinut olla hiukan enemmänkin, mutta ihan hyvä näinkin. Seuraavia odotellessa
Ah kun oli kivaa kuulla noinkin rapeaa breiksii ja tiukkis rumpubassoo.
Kiitos vaan jaylle! \\o/ Muut artistit oli suunnattu muille, kuin mulle,
kuten Impulseis yleensäkin on tapana. :) Jengia oli vähemmän kuin
yleensä, ehkä ihan hyvä et saa hengitysrakoa. Naiset oli taas vaarallisen
kauniita. Dokumentointiakin suoritin, kunnes laitteistoa meni epäkuntoon :[
Saldoa, katso!
Anteeksi kaikilta :< :<
musiikillisesti erittäin mukavat bileet tosin ekaa kertaa toivoin et ois ollu tulpat messis.. välil oikee viils korvia mut ei se silti menoo haitannu *jiihaa**nauru*
Mahtavat bileet jälleen kerran ... Jasonilta yllättävää ja loistavaa uutta settiä omille korville*aplodit* ! Ihmisiä olis voinut toivoa enemmänkin paikalle..mutta hauskaa oli näinkin! Kiitos kaunis taas kerran *sydän*
Muisti meni, krapula tuli.
Kaverin tupaantuliaisista bileisiin jatkamaan, oon varsin yllättyny et pääsin edes porttivahdin ohitse.
Kiitos kaikille tutuille ja tuntemattomille kivaa oli!
[size=4]ja anteeks samalla![/size]
Eniten iski varmaanki runpubassot.
[q]Jutu, 17.12.2005 17:21:
Muistinpa taas tänä aamuna miksi en juo kuin kerran (no ehkä pari kertaa) vuodessa
[/q]
HARJOTTELUN PUUTETTA!
kivat bileet oli <3 vanhoille ja uusille tuttavuuksille kiitos. Varsinkin eräs punapää jäi hyvin mieleen ^_^
[q]Sinza, 17.12.2005 16:07:
Häröilykshän se taas meni, kuten arvata saattoi *nauru*. Mut kivaa oli! Porukkaa olis kyllä saanut olla enemmin, oli jotenkin kolkon tuntusta...
[/q]
Kolkkous johtui siitä ettei väpöt päässyt paikalle seuraksi häröilee*uuh*
[q]Tipsu, 18.12.2005 10:27:
Kolkkous johtui siitä ettei väpöt päässyt paikalle seuraksi häröilee*uuh*
[/q]
Niinpä*uuh*