Mikä on maistuvin tupakkamerkki?
kyllä siis ihmetytti, kun väkeä lähti säteestä illuihin kiksun perässä seuraavaksi voisi kyllä kuitenkin tanssahdella tuon kiksun tahdissa..
[q]Anime:
Hyvä että sentäs tajusit pahoitella. Palaute on aina tervetullutta kun se on rakentavaa, tässä tapauksessa tilitit vain omien mieltymystes pohjalta, vaikka toisaalta ei kauheesti paina jos 1 kommentti 100:sta on negatiivinen. Ehkäpä ensi kerralla tiedät minne mennä ja minne ei. Kaikkee hyvää kaikesta huolimatta *piis*[/q]
Olisin toki voinut krijoittaa palautteeni muotoon, hieman monipuolisempi musiikki ilman spiikkejä olisi toiminut paremmin ja ääntä olisi voinut laittaa hieman hiljemmalle, mutta aina ei jaksa kaunistella.
Pettymykseni oli varsinkin Nessin kohdalla suuri, kun Pussyn organisaatio oli platinumilla sanonut, ettei Nessi soita paukutusta. Totuus oli tarua (*hih*) ihmeellisempää ja nessin materiaali oli luvattoman kapeaa ja tylsää. Orkideaan petyin melodioiden totaaliseen puuttumiseen (ok, oli siellä hieman synaleadia joukossa, mutta ei tarpeeksi)
muotishow varmasti palveli tarkoitustaan tuomalla esiin mosson valikoimaa (en pahemmin seurannut), mutta minusta ne eivät vain kuulu klubeille sotkemaan musiikillista kokemusta. Olin alunperin lähdössä Kermaan tuona iltana, mutta vanha kaverini puhui minut ympäri ja ilta oli siltä osin erittäin positiivinen. Minulta oli kulunut viimeisistä trance/kixu/proge -bileistä aikaa oikein kunnolla, joten jo musiikillisen avoimuuden takia oli aika käydä muuallakin kuin hämyisissä teknopileissä.
mietin pitkään laitanko tuon pahoittelun tuon ensimmäisen postauksen perään, sillä soinut musiikki oli minusta 98% paskaa ja klubin ilmapiiri ei toiminut minulle hetkeäkään. Eipä siitä hyötyä ollut, kun herneet valuivat silti nenään. Palaute on palaute ja mielestäni perustelin miksi en viihtynyt. Jokaisen on hyvä käyttää otan palautteen asiallisesti -filtteriä lukiessan mitä tahansa palautetta, mikä sivuaa omaa työtä.
tässä ei todellakaan ollut mitään henkilökohtaista, vain lievän puristin maineen saaneen nulikan vuodatus musiikillisesti katastrofaalisen huonosta illasta.
Andy farley rocks*super**ökkö**ökkö*
hyvin onnistuneet bileet oli*piis*ja muutenkin oli tosi kivaa!
Mun mielest toi äänenvoimakkuus olis just sopiva*joo*ei tarvinnut tunkee mitää tulppia korvii...ja tilaa oli just sopivasti tanssii,jalkoja sattuu*purr*
[muokattu 5.10.2002 11:45]
kivaa oli*aplodit* kiitosh kaikille seurasta*sydän*
olipas kumma ruotsinristeily.
Kuvia *täh*
nam nam ja hauskaa oli....
ARGH! nööööy.. meiksi kuvassa
jumahdin himaan enkä tullu ollenkaan. Alkaa vaikuttaa aika luuserimeiningiltä tämä mun toiminta.
Olihan taas niiin mukava ilta!!*jiihaa*
Tanssivajetta sai vähän tyydytettyä, mut muuten *eiei*.
onko missään kuvia tuolta?
pitääpä sanoa että hauskaa oli!*joo*fiilis korkealla alusta loppuun, ja lisääkin olisin mielelläni kuullut!*aplodit*ja mieletön kiitos defalle!*hali*
Oli pitkästä aikaa kivaa aamuissa.
oiskohan kasvanut aikuiseks =)
-vertigooiskyljeesuhuu
ai prkl, taas mua luokitellaan aloittelejaks http://www.fi-rave.com/fine
*jiihaa*Helevatin hyvää settiä kieltämättä DJ:t pistivät menemään. Ei siinä mitään.
Mr.D soitti varmaan illan parasta settiä, jos ei sitä niin ainakin omaa parasta settiään, mitä olen kuullu tässä viimisen vuoden sisällä, kun olen muutamat Lpr/kotka-milleniumit kiertänyt. Kuulosti hyvältä jopa selvinpäin*aplodit* . Tabi on aina Tabi, ei jätä kylmäksi. Cosmon setin alku oli vähän turhan fiilistelymeininkiä, mutta aijai sitä menoa setin loppupuolella. Cosmo soitti illan huonoimman/parhaimman biisin eli Oceanlabin Satelliten. Perhana että inhoan sitä beibii alkua siinä biisissä, mutta sitten taas sen biisin loppupuoliskolle ei löydy vertaa.
Porukkaa oli taas ihan kiitettävästi paikalla muutamistä ääliöistä*possu* olisi voinut tinkiäkin. Ja illan myötä myös tingittiin. Portsarit kuskasivat monenmonta turhan stoned*känni* heeboa pihalle. Onneksi en ole Kotkalainen ja onneksi en tuntenut heistä ketään. Varmaan puolitusinaa otti lukua lampaista*nukkuu* illan myötä, yks kolkkas itsensä baaritiskiin ja otti lukua lattialla*eiei*, ja muutama tervehti suurta peltijumalaa norjankielellä. Ilman näitä meno oli mitä loistavin :DDDD *joo**kiitoskiitos*
Sininen L&M