Mikä on maistuvin tupakkamerkki?

Back to tunkio O

Darra todellakin oli aika perusteellinen. Täältä löytyisi pari soittolistaa yms.

[q]gaystar:
kuvii...

linkki
[/q]

Joo eipä toimi suora linkitys noilta sivuilta....

Oli kyllä erittäin tiukkaa jyräystä Kuroshio Currentilta ja Fuschialta

Oli ihan lystiä gloriassa *joo*. Paikalla oli aika vähän jengiä, joka tosin ei mua haitannu.
Musiikki ei pettänyt missään vaiheessa, Friik ja Eewol soitti maukasta hardia ja Neon olikin sitten niin *sydän*.
Ainoa joka jäi harmittamaan oli se useampaan otteeseen esiin noussut naisten ahdistelu *grr*.
Hauskaa oli

Hmm... makuasiahan se on. Itse en tykännyt. 17.9 on Säde Helsingissä :) silloin tansitaan :)))

Huh! Olipas hauskaa..ja tulipas taas juotua! Selvisin vesilinjalla puolenyön yli jo kunnes muut juotti humalaan! Aiaiai!!

aivan loistavan mukvaa!! hyvä pojat kyllä te osaatte! välillä oli aika tuskasta ku ei osannu päättää oisko sisällä vai ulkona ku molemmissa tuli nii maukasta musiikkia. mut tällä kertaa suurimmat pisteet vei kyllä Kapa ja terassi *sydän*

jäi nii hyvät fiiikset et en tiiä miten pysyn nahoissani ens bileisiin asti*plur*

*tanssahtel*

Täytyy kai tunnustaa, että melkein jäin kotiin
Iski kauhea väsymys
Mut onneksi sit sain itseni kuitenkin liikkeelle
Lämmittely meininkin kesti kyllä tovin,
mutta kun taas vauhtiin päästiin niin kivaa oli
KIITOS kaikille *sydän*

Kaiu&sakura setti toimi ja hyvin*sydän* mut sen jälkeen viihdyinki suurimman osan WCDJ edes, hyvä Jonne*jiihaa**aplodit*

Noniin. Ilta ohitettu. Minä tykkäsin. Prkl:n entinen poikaystävä meinasi melkein tuhota fiilikset mutta niin suurta surua ei olekaan mitä ei kaverit, pienimuotoinen ketjutupakointi ja pari siideriä pystyisi lievittämään. Oli aika kuuma kanssa siellä

Eikä se musiikki minusta niin kovaa tullut. Esim nessi tai proteus soittaa aika lailla kovempaa muistelen. Mutta tietysti melkein ainahan noissa bileissä se musiikin taso uhkaa tinnitys-kynnystä mutta kaipa sen jokainen, joka bileissä käy enemmän, alkaa jo tietää.

Kiits Karjala ja karjalan ihmiset

Jee hyvä meininki oli ja kiitos kaikille paikalla olijoille.

Tekniikka ei ehkä pelannu niinku oli tarkotus, mut ei se mitään!

Tänks!

[q]hallaaa:
---
karkki:
mut tällä kertaa suurimmat pisteet vei kyllä Kapa ja terassi *sydän*

---

summer sounds *sydän*
[/q]

*sydän* *sydän* kesän viimeiset valssit,oih!

pitkäst aikaa oli kyl sellaset bileet mitkä niiku oli alusta loppuun yhtä hunajaa.. samanlainen fiilis ollu viimeeks... öööh.. sillon impulseis missä oli ûberdruck soittamas*sydän*

Kylläpäs tuli kunnon pauketta! Friikki ja Eewol soitteli loistavasti, samoin Sashan setti oli kyllä sellasta menoa että huh. Ei oikein toi Sebastianin setti lämmittänyt ja olinkin huomaavinani että porukasta joukko siirtyi siinä vaiheessa Maestroon, niin mekin...
Valot oli huonot ja savua oli ihan kauheesti liikaa. Musiikki oli näissä kemuissa parasta!

juuh, oli kyl hauskaa!! niinku glorias aina.. hienosti remontoitu sitä yläkertaa.. oli kiva nähä taas kaikkii tuttui..
Neon oli kyl mun mielest nannaa... ja Sasha F! uuh..
jossai vaihees sitä savuu oli kyl liikaa ja jossai vaihees taas liian vähä.. ja ne valot ei kyl tod. ollu ihan parhaast pääst..
mut siis silti, hauskaa oli!!

Ihan jees kemut, mut ei mitään järisyttävää.

Se valaistus tosiaan häiritsi Crissyn setin aikana.

Kiitokset PFTS- posselle :)

SIT VIEL:
Joku vois pitää parempaa huolta huumeistaan, kun tanssilattialla oli pieni minicrip-pussi jossai oli jotain valkoista jauhoa.

Hyvät oli kekkerit, paitsi ne valot tosiaan häiritsi loppupeleissä aika helve*isti... Sashan setti oli loistava, alkuun rankkaa aivojenkääntelyjunnutusta, sit pikkasen melodiaa ja sit taas rankempaan suuntaan. aah. Friik & Eewol pisti legendaarisia viisuja oikei olan takaa, neonin setti oli hyvä, ainakin sen osan minkä siitä fiilistelin, seban uk-hh-soundi ei oikei purru, chrissiä ei tullu pahemmin ees kuunneltua... Mut ihan jees bileet... inch ois pitäny saada soittaa myös :D

mutta tämä tästä.

Joo kyllä Neon ja Sasha F oli jotain uskomatonta.. Ainoo mikä ihmetytti oli Neonin aikana tullu pikku pikku katko.. Nooo ei se tekniikka voi aina pelata sillain miten pitäisi, mut ei se kyllä menoa kauaa kerenny häiritä..
ja varmasti jatkossakin Gloria kutsuu oli sen verran siistin näkönen mesta eli LAB 4 odottaa..

mä olin niin hirwees kännis... iso pullo ginii ja x määärä batteryä takas sen et kyl ollu hetkeekään paikallaan.. mut anyway.. jotai kai muistan.. mun mielest tuli tosi virheettömii settejä mikä oli sikakiva.. jesh jesh niin sit pitää cobalt ,cosmo ja tabi.. ripsekt.. :D hmm :/ oli kyl jotai turisteja muistaaksein mitkä ei haitannu ku en muista.. jes oover and ouut..

Nojoo laitanpa vain lyhyesti plussat ja miinukset:

+ Friik & Eewol *sydän* aivan mahtavia biisejä.
+ Neon *sydän* *sydän* suhun ei voi ikinä pettyä.
+ Sebastianin settikin maistui hyvälle.
ja pakolliset miinukset:

- olipas äänentoisto hyvin hyvin pohjanoteeraus neonin ja muittenkin settien aikana särki niin saatanasti ettei voinu salissa kauaa olla, harmi ettei ollu mitää tulppia messis.
- mitkä valot??
- savua oli ihan liikaa.

olin kyllä itsekin vähän väsyneessä kunnossa viikon leirin jälkeen, mutta better luck next time.

O