Mikä on Euroopan kuumin bilemesta tällä hetkellä?

Back to yleinen bilehöpinä O

Dami tietysti!*sydän**aplodit**hih*

Vääksy west beach...:)

[q]alek száhala:
Ibiza on täynnä heikkoja haussibileitä ja meininki aika pinnallista
[/q]

Onko tässä tapauksessa heikot haussibileet ja pinnallisuus sitä, että jengi kuunteleen sitä musiikkia joka on tuolle alueelle hyvin tyypillistä ja pukeudutaan sen mukaan kuin parhaakseen näkee?

Oltuani Barcelonassa 12 päivää huomasin kyllä helvetin hyvin, että siellä vallitsevat helvetin hyvä House, Techno sekä Electro ja rakastuin siihen paikkaan heti. Jos pitää hieman hardimmasta musiikista, tyyliin UK HH yms. niin sitä ei todellakaan ole espanjassa lähimaillakaan.

Viva España *sydän*
Vivo Sónar *sydän*

mun kuumin bilemesta on ehdottomasti Berliini.sinne aina vaan uudestaan *sydän* .. toiv. kuukauden päästä taas..

meijän olkkari ihan ehdottomasti*joo**joo**pahis**pahis*ja ihan ehdottomasti*grr**grr**yessir**muhaha*

Nederlendenit

Suomi


Mut oikeesti

Puistola

Polvijärven Sola...*nauru*

Kylhän stadissa ihan toimivia bileitä löytyy mut juuri Ibizalta tulleena, voin sanoa et tuskin missään enään parempaa tuun kohtaa. On se vaan mieletön mesta ja maailman parhaimmat ja isoimmat klubit sieltä löytyy.

Ja sille kuka väitti että siellä on vaan Ibiza housee voin sanoa että paskapuhetta, kuunneltiin viikon aikana lähestulkoon joka sortin elekt. musaa. Kunnon Chillistä helvetin kovaan Hard house ja Hard Trance mättöön. Ihan raskainta Proteuksen kaltaista polkkaa sieltä ei löydä.

Aiya Navalla myös olleena en tajuu miks jengi hehkuttaa. Mun mielestä skeidaa house musaa ja muutenkin ykstoikkoista paskaa idiootti Brittien kera, hävii Ibizan meiningille sata nolla.

Menkää Ibizalle näätte siellä mitä se meininki on, sen jälkeen vähään aikaan mitkään klubit muualla ei tunnu oikeen miltään.

ens kesän sinne takas...

juuh täytyy myös itse todeta useamassa kaupungissa ulkomailla käytyäni klubittamassa, että kyllä Ibiza kokonaisuutena menee kyllä ohitse ainakin omasta mielestäni muista paikoista. Valikoimaa riittää niin klubeissa kun musiikissakin

jos nyt täytyy yksi nostaa yli muiden niin mulle se on lissabon. juuri sopivan kokoinen kaunis kaupunki jossa on valikoimaa niin baarien kuin klubienkin suhteen, voi mennä fiiliksellä -oma suosikkini on op art, parasta elektro-soundia mitä olen tähän mennessä klubeilla kuullut. sitä kaupunkia on vaikea selittää; jostain syystä siellä tapahtuu koko ajan outoja ja hassuja asioita. ja tästä kaupungista löytyy myös todella hyvää biletysseuraa!!! tulikohan kehuttua jo liikaa?

[q]
Marjanpoimija:
Kylhän stadissa ihan toimivia bileitä löytyy mut juuri Ibizalta tulleena, voin sanoa et tuskin missään enään parempaa tuun kohtaa. On se vaan mieletön mesta ja maailman parhaimmat ja isoimmat klubit sieltä löytyy.

Ja sille kuka väitti että siellä on vaan Ibiza housee voin sanoa että paskapuhetta, kuunneltiin viikon aikana lähestulkoon joka sortin elekt. musaa. Kunnon Chillistä helvetin kovaan Hard house ja Hard Trance mättöön. Ihan raskainta Proteuksen kaltaista polkkaa sieltä ei löydä.

Aiya Navalla myös olleena en tajuu miks jengi hehkuttaa. Mun mielestä skeidaa house musaa ja muutenkin ykstoikkoista paskaa idiootti Brittien kera, hävii Ibizan meiningille sata nolla.

Menkää Ibizalle näätte siellä mitä se meininki on, sen jälkeen vähään aikaan mitkään klubit muualla ei tunnu oikeen miltään.

ens kesän sinne takas...

[/q]

Ibiza on turistirysä ja hinnat sen mukaisia. Lisäksi Ibizallahan ne idari brittituristit luuhaa...

Jos vaan tykkää vähän housemmasta ja teknommasta, niin Praha ja Barcelona. Nuff said.

berliini oli kuuma paikka kyl tos 2003 vuonna paraatin aikoihin bileitä yhtä paljon viikossa ku suomessa vuodessa , sit damis iha kivoi bileit kans. helmikuussa pitää mennä tutustumaan lontoon menoon

[q]Dementation:
Kyllä Thaimaassa tuntui nyt joulun aikoihin olevan ihan hyvää menoa klubeilla kun siellä olin. Aika erilaista kuin täällä, mutta väki on mukavaa ja rehellistä. Ja parhaimpana se, että kaikki on halpaa!!!

Tahtoo takas!

(Vieläkin harmittaa kun jouduin lähtemään kotiin ennen uutta vuotta ja niitä 10 000 ihmisen goa-bileitä )

((Ja tiedän että kysyttiin Euroopan parasta bilemestaa, mutta kun Thaimaa oli niin ykkönen, niin oli pakko sanoa))

[muokattu 18.2.2004 15:54]
[/q]

Hitsi sul ois kyl yhteistä Pyryn (poikaystävä) kaa! teiän pitää ehdottomasti tavata, ku sekin on asunu Thaimaas 5 vuotta En kyl ihmettele, ettei meno tääl inspaa niin paljon...

edit: Goalla haluisin kävästä

Amsterdam!! Siellä sitä riittää bileitä...ja hyviä sellaisia. Perjantaina piti lähtee mut sattuneest syystä siirty myöhemmäks

Ayia Napan hehkutus on mielestäni turhaa.. Tein ensinmäisen reissun sinne 4kesää sitten ja silloin meno oli viel lepposaa ja ihmiset oli mukavia, clubeilla pääsi nauttimaan hyvää caragea ja housea + (unohtumaton artful dodger)..... tehtyäni uuden reissun 2vuotta myöhemmin pettymys oli kova... Katu kuvaan oli tullut tappeluita ja muutenkin meno oli älytöntä örveltämistä .. clubeilla pauhasi mb ja rap .. (poikkeuksena pzaa´z)

[q]agb:
jos nyt täytyy yksi nostaa yli muiden niin mulle se on lissabon. juuri sopivan kokoinen kaunis kaupunki jossa on valikoimaa niin baarien kuin klubienkin suhteen, voi mennä fiiliksellä -oma suosikkini on op art, parasta elektro-soundia mitä olen tähän mennessä klubeilla kuullut. sitä kaupunkia on vaikea selittää; jostain syystä siellä tapahtuu koko ajan outoja ja hassuja asioita. ja tästä kaupungista löytyy myös todella hyvää biletysseuraa!!! tulikohan kehuttua jo liikaa?
[/q]

SANA! *sydän*

Kyllä Barcelona on aika kova mesta, ainakin kun itse kävin vuos sitten. En usko et on meno muuttunut!!

O