Mikä on Euroopan kuumin bilemesta tällä hetkellä?

Back to yleinen bilehöpinä O

no olin viime keväänä ayia napassa ja ihan hyvin siellä klubit rundasi auki,vaikka kevät tosiaan olikin. Ja mitä nyt oon kuullut ja porukka siellä käynyt ni ihan kivasti siellä paikat on auki..ja ihmisiä piisaa kuten uskoisin et hauskuutta myös.

Oon taas lähdössä kesällä Napaan ja nyt parhaaseen turistiaikaan et saa nähä millaista siellä silloin on. Keväänäkin meni kovaa enkä kerennyt ees käymään joka paikassa joten nyt kun siellä tulee sit olemaan tuplasti ellei triplasti enemmän paikkoja auki ni saa nähä mihin pyöritykseen se tämä pikku tyttö joutuu...*voiei*

hauskaa uskon sen kuitenkin olevan.

Ibizalla ja barcassa en oo käynyt mut uskoisin että ne jatkaa yhtä iloisissa merkeissä kuin aikaisemminkin

kossista ja muista ei kyl oo havaintoo..enemmän siellä kai o poppia ja tavan rafloja uskoisin...

[muokattu 13.3.2003 14:56]

Ehdottomasti Kouvola!
Porukka käy kuumana kun ei ole bileitä

No ehdottomasti kuumin on tietty helsinki. Thank´s to hesperian ilmastointi ongelmat.

Kuumimmat bilemestat JUST NYT:
Ateena ja Lissabon (18 C)

mut tilannehan muuttuu joka päivä, kannattaa tarkkailla
tätä sivua, josta näkee nopeasti missä on kuumimmat
bilemestat:

http://www.ilmatieteenlaitos.fi/saa/saaulkom.html

Mitä noihin bileisiin tulee, niin itse kiertäisin sellaiset
turistirysät kuin Ibizan kaukaa, ja Barcaankin menen
vähän hanpaita kiristellen - Sonarin takia. On se semmonen
hornankattila koko mesta.

[muokattu 13.3.2003 19:08]

Teneriffalla playa de las americasissa.....on hyvii bilemestoi mä ainakin pidin......ministry of soundin klubi oli just jees!!!!!ja olihan niitä muitakin.......veronicaksen alue on täynnä bile mestoja!!!!

ei oo kokemusta kun suomen bileistä mutta haluisin saksaan, niillä on aito plur-meininki ja oma juttu johon ne luottaa... jos siis vaikka verrataan britteihin jotka elää aika paljon trendien mukaan.

[muokattu 24.3.2003 12:40]

Aiiiiiija napa
Benidorm

Oman olohuoneen nurkka.

LONDON! Mieletön mesta ainaski mun mielestä. Tuli tutustuttua vähän kaikenlaiseen aloittelevan clubbailijana..

Aya napaan ei tehdä lentoja parhaillaan. kaverit kehuneet paljon kyseistä paikkaa ja suositelleet, mut tällä hetkellä se on ihan sama... toivotaan että tilanne Irakissa rauhoittuisi.

angel83:[q]Aya napaan ei tehdä lentoja parhaillaan. kaverit kehuneet paljon kyseistä paikkaa ja suositelleet, mut tällä hetkellä se on ihan sama... toivotaan että tilanne Irakissa rauhoittuisi.

*enkeli*[/q]

toivottavasti kesäks meno rauhoittuis , nimittäin jonnekin etelään pitää lähteä ja se olis varteen otettava vaihtoehto, mutta voi olla et kova sesonki ei ala siellä enään moneen vuoteen sodan takia

HzO:[q]No ehdottomasti kuumin on tietty helsinki. Thank´s to hesperian ilmastointi ongelmat. [/q]
*repesin* Juup...samaa mieltä... *nauraa**nauraa**nauraa**nauraa**nauraa*

Marski:[q]no olin viime keväänä ayia napassa ja ihan hyvin siellä klubit rundasi auki,vaikka kevät tosiaan olikin. Ja mitä nyt oon kuullut ja porukka siellä käynyt ni ihan kivasti siellä paikat on auki..ja ihmisiä piisaa kuten uskoisin et hauskuutta myös.

[muokattu 13.3.2003 14:56][/q]


Juuh, Ayia Napassa tosiaan menoa riittää, eiks niin MiNNy ja Laina Haara ? Ainakin meille riitti kerta kyseisessä mestassa 2001,eikä mieli ihan heti tee takaisin. Tällä hetkellä tosin kaikki over +18c mestat kelpais*justjoo*...

Vuonna 2000 olin Kosilla, siellä oli ihan jees muutama klubi..
vuonna 2001 olin ayia napassa ja huh, mitä menoa! Klubeja ois riittänyt joka päivällä.. Creamin bileet oli nannaa niin kuin Gatecrasherinkin :) Tosin kallista siellä on.. Tänä kesänä elokuun lopulla ois tarkotus lähtee takasin.. Can hardly wait

kyllä pietari on paras lubimeininki!!se valittiin viime vuonna parhaaks bilekaupungiks.. jaa,kukakohan valitsi..jotain tosi tärkeet varmaa..jee jee*ökkö* meininki on siellä missä itse haluaa!*vink*

kaippa se on ainakin omalla kohdalla taa mesta jossa olen nyt. 30 astetta paivalla lampoo ja illallakin tarkenee. bbc:n radio one balkan. soittaa essential mixeja parina iltana viikossa joten kylla on bileet kuumat mutta aika yksi puoleiset ku vieressa joku luukuttaa klamydiaa prkl*hmph*

ibiza???lontoo??

Englanti ,ibiza, espanja varmaa *ökkö**ökkö*

tällä hetkel en tiedä mut ainaski kesän lopus Aya napa on aika kiva kuulema ja ”en usko puheisiin vaan pelkästään omiin kokemuksiin” joten sinne sit pariks viikoks *jiihaa**aplodit**aplodit**jiihaa*

Ilmeisesti Ibiza edelleen?*täh*
Mites Aya Napa? Oon kuullu huhuu et siä ois poliisit sulkenut mestoja huumeratsijoiden takia?
Entä Barcelona? Kos? Muita suosituksia/kokemuksia?

O