muodikkaat.net 1v bileet! BILEET! bileet! *ökkö*

Back to tapahtumat O

Ale, viimeistään täällä nähdään seuraavaksi! Lineuppi on varmaan paras tähän asti mitä on tullut ikin vastaan!

Burma jungle setin päälle tulee (belly) robot vocoderit ja räjähdyksiä ja muuta kivaa... eli robotmc =D

Salaisen rakkauden aikaan! <3

Ale ilmotti että on sen vetämät vikat muodikkaat bileet... sen jälkeen uudet ihmiset astuvat kehiin ja meno jatkuu...

SYYZFLUNZZA

aiheuttaja: tavallinen flunssavirus
oireet: tukkoinen/nuhainen nenä, kipeä kurkku, yskä ja lihaskivut
ensiapu: kuumaa juotavaa, lepoa ja tietenkin ANTIBIOOTTEJA!

ANTIBIOOTTI-MIX
1. jb & twisted individual - basket case
2. twisted individual feat. mc biggie - bus´ it tonight [dj kane rmx]
3. burma - infected
4. dj hazard & d.lo - right now
5. total science - nosher
6. dj ss - stress related [zen rmx]
7. dj hazard - mad dog
8. hive - last call
9. kaleb - bound
10. ??? - ???
11. mampi swift - hackers
12. muffler - the iron tune

koti.welho.com/jbackstr/mixtape%207.12.mp3

koittakaapa parantua! minäkin koitan!

Ehkä vuoden kovin flyer!

jee luulen, että näistä bileistä tulee kyllä varmasti antoisat...

ensivuonna muodikkaat.net jatkaa enemmän tasabiitimpänä ja varmasti yhtä härönä kuin ennenkin... joudun itse keskittymään enemmän kouluun ja töihin.

[q]DR 100N, 9.12.2005 00:47:

ensivuonna muodikkaat.net jatkaa enemmän tasabiitimpänä
[/q]

PROTESTOIN!

[q]DR 100N, 24.11.2005 13:36:
alkuun yritetään saada semmonen booli et näkö lähtee...
[/q]

ja mä oon sit heti tääl kun ovet aukee...

vittu kyl pärähtäääää!!!!

parasta mitä muodikkaiden järkkäämisessä mun mielestä oli osottaa ettei oo mitään tyyliä tai mitään musaa joka ois huonompaa kuin toinen. jos kolahtaa niin kolahtaa jos ei niin mitä sitten... scenet, musa-seinät, kuka on kukin ja muu kakka on niin tois-sijaista. ihmiset vois kans miettii joskus mitkä on oikeita ongelmia ja mitkä ei... mut bileet on parhaita sillon ku voi olla just mukavasti ilman ongelmia mugavasti separoida sopivasti. this is the end my friend.

Tänne for music's sake. \o/

Matti voi Matti minkä oot menny tekemään...

Ale biggup props

Toinen puoli saadaan mestoille... http://www.saitenforum.de/board/images/smilies/crazy_party/cheers.gif http://www.saitenforum.de/board/images/smilies/crazy_party/smokin.gif

eli toisella puolella dj käenpoika
DJ NIGATRON 4000
ja Nomic - live

nyt sit saadaan kaikki livet sopiviin aikoihin... ajoista vielä lissää...

[q]DR 100N, 11.12.2005 05:26:
jos kolahtaa niin kolahtaa jos ei niin mitä sitten... scenet, musa-seinät, kuka on kukin ja muu kakka on niin tois-sijaista. ihmiset vois kans miettii joskus mitkä on oikeita ongelmia ja mitkä ei... mut bileet on parhaita sillon ku voi olla just mukavasti ilman ongelmia mugavasti separoida sopivasti.[/q]

word!

pahoittelut ne ihmiset jotka eivät ole listalla ja haluavat sisään mutta ovat alle 20 niin ainoastaan kuulemman tytöt voidaan ottaa sisään... joten kaikki alle 20 v tytöt jotka haluavat paikalle joutuvat mailaamaan nimensä:

lopsteriproduktio@100n.org

pahoittelut, kyse on baarinluvista joita ei kalliossa anneta helposti ja pitkän keskustelun jälkeen tulimme tällaiseen kompromissiin.

Kohta

NIGATRON /:D/ /:D/

[q]DR 100N, 16.12.2005 11:06:
...ainoastaan kuulemman tytöt voidaan ottaa sisään... joten kaikki alle 20 v tytöt jotka haluavat paikalle joutuvat mailaamaan nimensä:

lopsteriproduktio@100n.org

[/q]

... nii ja laittakaa liitteeksi myös oma kuva ja puhelinnumero

O