Vähemmän virallinen dokailu-topic
Yanna:[q]Musta on tullu älyttömän nirso viinan suhteen vanhemmiten...kaikki makeat sidut ja drinksut=yök Parhaiten tippuu kuiva sidu...
Niinpä!! Neidille ei kelpaa mikään muu ku valkovenäläinen ja UpCider DryApple.. Ja tietysti laatu shampanja aamutuimaan bussissa.....
Niinpä!! Neidille ei kelpaa mikään muu ku valkovenäläinen ja UpCider DryApple.. Ja tietysti laatu shampanja aamutuimaan bussissa.....
[/q]
*nauraa**nauraa**nauraa* Oli muuten pahaa
Unity(f):[q]Mä en varmaan enää ikinä juo perry siideriä... On sen verran kova krapula... Miten pää voi ollakkin näin kipee... On ihan sairas olo...*nuha*[/q]
Viina on vaarallista. Vai?
Viina on vaarallista ainakin siinä mielessä, että kännipäissään tulee lähes poikkeuksetta tehtyä jotain harkitsematonta jota taatusti katuu myöhemmin.. ja eihän krapulakaan mikään kauheen kiva juttu oo..
RR, Hmm... viina on petollista.. Muisti tuppaa menemään... Niih ja tänään en juo perry siideriä mut juon kylläkin perry lonkeroa...*blush* Mä en edes haluu tietää mikä krapula mulla on huomenna...*voiei**poks*
Nyt olo on aika *purr**purr**purr*
Hitto ku pitää olla tämmösessä pikakännissä. huh.
*nauraa*tää o iha naurettavaa touhuu.
Pakko ei ole kuin kuolla.
Avernian:[q]...ja maksaa veroja[/q]
ei oo
Rookeri on näköjään keksiny taas jotain. Mullon kamala kraabula. Antakaa mulle joku gilojööti*purr*
mulla hirvee hedari *slurps*. oltiin kattomassa nyrkkeilyä ja saatiin vaikutteita *ding*.
milla:[q]mä yritän opetella juomaan viinejä. ne on kuulema hyviä ja niistä tulee kiva olo. täl viikol oon juonu jo kahtena iltana valkkaria kynttilän valossa kaverin kanssa ja syöny hyvää ruokaa:) se ei enää maistu niin pahalta. ehkä mäkin opin joskus hienoille juomatavoille, ja tuun aikuiseks*vink*seuraavaks on punkku vuorossa[/q]
Voi Milla, sulla on vielä pitkä matka... Niihin hienoihin juomatapoihin... *hih**nauraa**hih* Vähänkö oot ihana!
[muokattu 18.11.2002 17:36]
Krapula on kiva hankkii joskus. Sillo taas tietää miltä tuntuu ku panettaa.
Mä oon yrittänyt vähentää juomistani, tosin välistä kyllä olen ollut onnellisen kännissä...
Pääasiassa juon viinejä... Punkku elämänilona!
Toi on epäreilua. Miten ihmeessä voitte jouda viiniä? Mun yliherkkä maha sanoo melkein heti "yöööööök", kun maistan jotain viiniä. En vain pysty. Onko se muka niin hyvää?
Tänään on muuten mun oma pikkunen juhlapäivä: 4 viikkoa juomatta ja toivottavasti jatkuu vielä. Ei ainakaan tällä hetkellä tee yhtään mieli. Eli mun vähentämis sydeemi toimi (haukun alkomahoolia kokoajan ja halut siihen loppui!). JIIIHAAAA*hih**hih**hih**hih**hih*
Roger Roger:[q]Tänään on muuten mun oma pikkunen juhlapäivä: 4 viikkoa juomatta ja toivottavasti jatkuu vielä. Ei ainakaan tällä hetkellä tee yhtään mieli. Eli mun vähentämis sydeemi toimi (haukun alkomahoolia kokoajan ja halut siihen loppui!). JIIIHAAAA*hih**hih**hih**hih**hih*[/q]
Mul loppu siihen kun rahatkin loppu, ehkä ihan hyvä niin.Jo viikko off the wagon vai oliks se on the wagon..
Mä en voi nyt muuta sanoo ku et mul on hirvee darra! Mä en enää ikinä juo (I wish)!*mur**poks*
PoisoN:[q]Mä en voi nyt muuta sanoo ku et mul on hirvee darra! Mä en enää ikinä juo (I wish)!*mur**poks*[/q]
vannomatta paras
[muokattu 30.11.2002 17:00]
Joo ja tänään juhlistetaan itsenäisyyspäivää oikeen pohjanmaan kautta!!!
Joku lähtee pian juhlistamaan!
Syksyn vika tenttikin oli tänään!
Mieli tekis, mieli tekis....*iloinen* ...mut taidan kuitenkin säästellä launtaihin..