ENERGY RISING | Saturday 12.04.2003 | LAHTI
Tää ois interesting mut pe meen trancenationiin nii ei varmaa kunto kestä...
el.diablo:[q]heh.. Nipsukeiju pääsee vauhtiin?? eiks teihin kumminkin iskeny se psy-fiilis... ettehän työ tonne voi tulla...*nauraa**iloinen*[/q]
Ainahan mä oon vauhdissa *iloinen*...Mut mä haluuuuun tulla tonne...ja mä uskon et niinaki tulee sinne....ja varmaan hannaki jos sitä oikeen kauniisti pyytää....
Sitäpaitsi hannahan se enemmän tykkää spykestä ku minä...oon ollu kerran psykebielissä ja se kyl oli tosi jänskää,mut ei tästä tytöstä niin vaan spykeilevää keijua tehdä *eiei**vink*....Voi sit vaik tuua sulle ne sun siivetki ni voit sit olla taas arkkienkeli (kun sä niit aina niin ahikeena kyselet *iloinen*) *plur*....hih
Bilehile (m): Ihkupallot!!!!! hih....*hymy*
loistavaa.. tuoppas joo ne siivet ni voin olla taas se musta enkeli.. tosin jos viittisit viel värjätä ne mustaks..*iloinen* no ei nyt kai... mut tuo ne siivet...*pahis*
Tänne meen.
Mutta Koleran puheessa oli asiaa. LaVidan lattia on pieni kuin postikortti. Mitenköhän sinne mahtuu?
Netthe:[q]Tänne meen.
Mutta Koleran puheessa oli asiaa. LaVidan lattia on pieni kuin postikortti. Mitenköhän sinne mahtuu?[/q]
Siellä ollaan sit sylikkäin...
trance moon:[q]Netthe:Tänne meen.
Mutta Koleran puheessa oli asiaa. LaVidan lattia on pieni kuin postikortti. Mitenköhän sinne mahtuu?
Siellä ollaan sit sylikkäin... *nauru*[/q]
Kosteet Juhlat*iloinen**nauraa**hih*
Sit ei enään naurata ku joudutaan lähtemään.
Vois mennä sinne urkujen läheiseen lampeen taas pulikoimaan*justjoo**vink*
Traditio:[q]
Kosteet Juhlat*iloinen**nauraa**hih*
Sit ei enään naurata ku joudutaan lähtemään.
Vois mennä sinne urkujen läheiseen lampeen taas pulikoimaan*justjoo**vink*[/q]
Hehh, niinkuin viimeksi...
Woi kettu, pitää saada yö mesta jostain... pitäis varmaan alkaa kyselee kawereilta...
trance moon:[q]
Hehh, niinkuin viimeksi...
Woi kettu, pitää saada yö mesta jostain... pitäis varmaan alkaa kyselee kawereilta...
*purr*[/q]
Ei.. Vaan naisilta*nauru*...
Oot asunnu siellä...
Nakkisodan aikaan*voiei*
Pistä puhelinlangat laulaa*joo**vink**hymy*
Traditio:[q]*purr*
Ei.. Vaan naisilta*nauru*...
Oot asunnu siellä...
Nakkisodan aikaan*voiei*
Pistä puhelinlangat laulaa*joo**vink**hymy*[/q]
En tiedä ketä jaksaa katsoa meitä sen jälkeen
kun tullaan stygeistä, hihhuloidaan vaan entistä enemmän....*hih*
Jebaa, kaikki vaan Lahteen mättää hikiseen luolaan hyvältä alkaa näyttää. Luulenpa että alkaa kannat nousee kattoon kun pojat alkaa soittaa!!!*joo*
näin hintavat bileet vetää varmasti ihmisiä, mut toivottavasti känniääliöt ei eksy lavalle asti pilaamaan toisten menoa*eiei*saati sitten niitä ylimääräisiä "palotarkastuksia"*plur*
Bilehile (m):[q]näin hintavat bileet vetää varmasti ihmisiä, mut toivottavasti känniääliöt ei eksy lavalle asti pilaamaan toisten menoa*eiei*saati sitten niitä ylimääräisiä "palotarkastuksia"*plur*[/q]
Pidetääm me bilehileet yhtä*joo**hymy*
Ja opastetaan känniääliöitä.*nauraa*
paikalla ollaan. *ökkö* tai siis riippuu siitä, että onko hengissä viel silloin...
Tänne... Ehkä?*täh*
Hmm.. pieniä ongelmia kyydin kanssa joten varmaan missaan nää..*uuh*
Mut wappuna sit viimeistään biletän täysillä...*iloinen**pahis*
*iloinen**nauraa**hih**hymy*
Vai että Ronia...
Hmm... Pitää mietti kun tonne Lahtee ei nyt oo sitä kuuluisaa kyytii... harkitaan...
[muokattu 3.4.2003 18:25]
Mä harkitsen...*joo*
Mut jos joku on menossa Lahteen autolla ja kyytiiin mahtuu niin ottakaa yhteyttä...*plur*
Haa haa haa... Vai että sähkötkin katkee..ja linja-autot menee lakkoon. ja prkl suksetkin pöllitään.. No eihän lahteen uskalla kohta lähteä ollenkaan..*nauraa*
[muokattu 4.4.2003 12:00]
taitaa jäädä väliin..kuski peru, rahat loppu jne...prkl!
:::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
:: E N E R G Y R I S I N G ::
:::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
:: MAIN INFO ::
:: Date : Saturday 12.04.2003
:: Venue : Club La Vida Lahti
:: Time : 22:00-03:00
:: Age : Age limit 18
:: Tickets : Free entry [door service 1 ]
:: DEEJAYS ::
:: Dj Proteus
:: Dj Friik