Miika Kuisma vs Mr.A - Hirvi
- « Previous
- 1
- 2
- Next »
[q]fine, 17.9.2005 15:02:
Tästä tuli just mun henk.kohtainen "kuunnellaan seksin aikana repeatillä" biisi!
[/q]
kyllä tämän tahtiin painisi tunnin jos useammankin. :D varsin hauskan kuuloinen. seksikästä saundia. :)
hehe...
hassu kipale!
täähän on ihan loistava :D
toimii :)
Tää on just hyvä! Pistää ainaki pään heilumaan!*jiihaa* Toimii!*joo*
Svengaa ku hirvi!
[q]anniini, 19.9.2005 14:58:
---
fine, 17.9.2005 15:02:
Tästä tuli just mun henk.kohtainen "kuunnellaan seksin aikana repeatillä" biisi!
---
kyllä tämän tahtiin painisi tunnin jos useammankin. :D varsin hauskan kuuloinen. seksikästä saundia. :)
[/q]
ihanko totta? tuliko tästä sitten köyrintä biisi? tota ihan pakkokokeilla... itunes repeatille... katsotaan toimiiko, mä kun olen ennemmin käyttänyt sellaista chillimpää musaa... mutta olishan tässä ainakin sitä tekemisen meininkiä
[q]Skenemursu, 5.10.2005 11:54:
---
anniini, 19.9.2005 14:58:
---
---
ihanko totta? tuliko tästä sitten köyrintä biisi? tota ihan pakkokokeilla... itunes repeatille... katsotaan toimiiko, mä kun olen ennemmin käyttänyt sellaista chillimpää musaa... mutta olishan tässä ainakin sitä tekemisen meininkiä
[/q]
no luulisi jumpassa ainakin olevan rytmin kohdallaan. kaikkeahan kannattaa kokeilla aight? mut kyl se chillikin on varmasti ihan käypää tavaraa, ei siitä kannata luopua.*pihkassa*
- « Previous
- 1
- 2
- Next »