SEUKKAUSLUUKKU

Back to häröily O

Aina välillä ärsyttää sellaiset tavalliset asiat: kuka siivoaa ja mitä ja koska. Ja miksi se äijä meni jo nukkumaan vaikka mun pitää laittaa seuraavan päivän eväät valmiiksi?

Mut sit nukkumaan mennessä kurottaa toista kädestä kiinni ja sit on taas et ja ja

Hauskaa, kun kolmen vuoden tiiviin yhteiselonkin jälkeen on vähän mälsää tänään mennä kotiin kun tietää että ukkeli on Hollannissa koko pitkän viikonlopun.

Tulin kotiin työreissulta oman kullan luo joka on tehnyt 14 - 16 -tuntista työpäivää. Ollaan kumpikin niin puhki ettei olla tajuttu edes halata uni tulee vaan paremmin ton jakulaisen vieressä vaikka se joskus (stressaantuneena tai känässä) kuorsaakin ja rohiseekin niin että sitä joutuu tönimään: "lopeta se vtun kuorsaaminen HETI" ja sama minuutin välein kun kuorsaus lakkaa noin sekunniksi... thank god for ear plugs

1.vuosi takana*sydän*

En ma tanne kuulu; tulin vaan pallistelemaan teidan plurinoita.
Taalla on aina niin ihanan vaaleanpunainen tunnelma.

Kai se on sitten ilmoittauduttava tänne vaikka kuinka vannoin että nyt kinkkuillaan. Löyty niin hyvä ja halpa kaupungin kaksio Ruohiksesta että kai mä oon joku avohoito taas*eiei*

Sunnuntaina tuli eka vuos täyteen *sydän*

tänään vuosi ja 8kk.. plärrr.. taino.. ehkä vähän enemmänkii *vink**nauru**pihkassa*

[q]MissKoo, 14.9.2007 15:27:
Nöf nöf
[/q]
Päätit siis avata sanallisen arkkusi

[q]MissKoo, 14.9.2007 15:39:
---
AdonisHercules, 14.9.2007 15:36:
---
MissKoo, 14.9.2007 15:27:
Nöf nöf

---

---

Tämä oli pitkään ja kauan harkittuani se asia mitä päätin tänne laittaa KYLLÄ!

*sydän*
[/q]
Nyt koko maailma tietää että seukkaat vakkariin

[q]Annakins, 14.9.2007 15:43:
---
AdonisHercules, 14.9.2007 15:42:
---
MissKoo, 14.9.2007 15:39:
---
---
Nöf nöf

---

---

*sydän*

---

---

Nyt koko maailma voi myös päätellä kenen kanssa seukkaat vakkariin =D
[/q]

Tässä meni vikatkin tsäänssit olla 'mystinen' Ehkä ne meni jo long time ago..

Mutta so not, mä en yleensä pluristele julkisesti, niin ihan kerran kiellon päälle:

Noniin, nyt olen osani tuottanut tähän luukkuun. Over and out

[q]AdonisHercules, 14.9.2007 15:42:
---
---
---
Nöf nöf

---

---

*sydän*

---

[/q]
No johan on prkl söpöö*hellokitty*&*nalle**hihu*

[q]Jammailija, 14.9.2007 21:25:
---
---
---
---
Nöf nöf

---

---

*sydän*

---

---

[/q]
Eix ookki!!11

[q]
Juu ei todellakaan ole!! Kaikki tuntee toisensa lähikuntia myöden viimeistään sitten jonkun kaverin kautta! Toi ei oo ollenkaan outoa meininkiä turussa, ennemminkin aika normi!
Terv: synt.p. turkulainen
[/q]
"Lähikuntia myöden". :D Sanoppa muuta kun kolme tähän liittyvää ihmistä on nimenomaan pienestä lähikunnasta. Jääkööt sanomatta mistä, kun kuitenkin joku sitten taas tietäisi.
T. Toinen synt.p. turkulainen ^^

[q]AdonisHercules, 14.9.2007 21:28:
---
Jammailija, 14.9.2007 21:25:
---
---
---
---
Nöf nöf

---

---

*sydän*

---

---

---

Eix ookki!!11
[/q]

Mitä! äijä seukkaa vakkariin*hymy* No seuraavaksi ostatte rivitalonpääty asuntoa ja farmari volvoa*tirsk*

Okeesti mitä huonommin menee ni sitä enemmän kaikki naiset on susta kiinnostuneita... joskus kusin housuun ja sammuin rappukäytävään ni yks mummo "kylvetti" mut...

Se ois sit kihlat vaihdettu..*plur* *sydän*

Äh vittuun koko touhu... tai niin on ainaki tullu muutamaan otteeseen todettua. Sit taas ite työnarkomaanina ja hieman höyrähtäneenä + vitun jääräpäisenä todennut et ois helpompaa et ois vaa joku rakastaja. Mut sit mä oon kuiteski mustasukkanen, + hellyyden kipee äijä ni ei sekää toimi, + et yleensä rakastun tulisesti vääriin mimmeihin ja lopult kaikki vaikuttaa nii kuluneelta ettei vaa jaksa...
Se on siin ja siin et uskoos koko rakkaus-humpuukiin enää ollenkaa

Sit taas joku aina yllättää ja kävelee päin seiniä

Bilettäjien suhteet tuntuu olevan kohtuu lyhyitä ja homonvuosi on oikee suhteenpituusmääritelmä sekin =DD
Oon oikeestaan tosi yllättynyt, että taidan tuntee jopa 2 bilehomopariskuntaa jotka on ollu yli kymmenen vuotta yhessä.
Mitä oon niiden kanssa jutellu asiasta niin ne on vaan vahvistanu mun alkuperäisiä käsityksiä siitä miten suhteen saa toimimaan. Tuntuu vaan olevan tosi vaikee löytää näistä piireistä samankaltaista persoonaa joka oikeesti olis myös valmis näkemään vaivaa yhteisen tulevaisuuden eteen.

Bilettäjien suhteet tuntuu olevan kohtuu lyhyitä ja homonvuosi on oikee suhteenpituusmääritelmä sekin =DD
Oon oikeestaan tosi yllättynyt, että taidan tuntee jopa 2 bilehomopariskuntaa jotka on ollu yli kymmenen vuotta yhessä.
Mitä oon niiden kanssa jutellu asiasta niin ne on vaan vahvistanu mun alkuperäisiä käsityksiä siitä miten suhteen saa toimimaan. Tuntuu vaan olevan tosi vaikee löytää näistä piireistä samankaltaista persoonaa joka oikeesti olis myös valmis näkemään vaivaa yhteisen tulevaisuuden eteen.

Tästä tuli nyt mieleen mitä ite oon ajatellu viime aikoina... että seurustelun voi saada toimimaan jos sitä vaan haluaa rakastaa ja olla toisen kanssa. Mutta ehkä pitää ensin löytää ihminen johon oikeasti haluaa sitoutua. Ja onnhan se vaikeaa. Vai onko? Tietääkö sen kemiasta ja "klik"-tunteesta vai järjellä?

Ja itekin taas tässä luukussa nyt 3kk. Juttu on ollut hyvä alusta asti mutta niitä allkukivikkoja on käyty läpi ja pari kertaa meinannu ero tulla. Liioitellusti sanottuna tosin.

O