SEUKKAUSLUUKKU
Täällä *sydän*
mäkin näköjään täällä
*sydän* For a long time I hope
testin tulos: Täydellisyys ei tarvitse sanoja. Universumin syvimpiä totuuksia luotaava liitto. Suurta rakkautta, josta laulut syntyvät. Kahden vesimerkin, läheisen sukulaisen syvän ymmärryksen vahva liitto. Viisi helmeä.
khih khih
*sydän* *sydän*
Olen kotona flunssassa ja olo on surkea Onneksi oma rakkaani hoitaa - keittää teetä, lohduttaa ja hakee minulle hyvää lohdutusruokaa ja lääkkeitä kaupasta. Kyllä on ihanaa kun hän on olemassa! *sydän* Ja sitten jos hän joskus sairastuu, on minun vuoroni hoitaa!Ja ilolla sen teenkin...
käykääs katsomassa ja testaamassa*nauru**plur*
http://www.mtv3.fi/helmi/kuudesaisti/testit/sovittekoyhteen.shtml
"Tunteellinen Kalat saa Härän vakaudesta itselleen turvasataman. Uhrautuva Kalat hellyttää Härän lempeimmilleen ja suhteesta voi tulla kumppania syvästi kunnioittava rauhan tyyssija. Toisaalta saattaa käydä niin, että kalojen ailahtelevaisuus vie määrätietoisen Härän hermoromahduksen partaalle. Mutta silloinkin saatattte toistenne sylisyä löytää syvän sielunrauhan. Neljä helmeä."
Siis kyllähän mä horoskooppeihin uskon, hihi...
Testin tulos oli = "Syvien tunteitten syvää harmoniaa. Intuitiivisuuden huipentuma, jossa sielut kommunikoivat keskenään tasoilla, jonne muu maailma ei edes älyä sukeltaa. Romantiikan huipentuma, kaunista ja hellää harmoniaa. Jos uskot sielunkumppanuuteen, olet saattanut löytää omasi. Viisi helmeä."
tänään tuli 3kk *sydän*
aika menee ihan liitäen... ja nyt saa olla lähempänä raksua
[q]akir0:
Tänää tais tulla sitten jo 15 kk täyteen, vai laskinkohan väärin :)
[/q]
Onnea teille
[q]akir0:
[/q]
uuu.. onneksi olkooon ihkulaiset..
näin se aika vain kuluu..
[q]akir0:
[/q]
eiku 14 kk
[q]HRDance:
Ja tänään tuli 1kk täyteen
MiSSy* *sydän*
[/q]
Onnea ihqt *sydän*
Käsittämätöntä mutta totta, jo yli puoli vuotta täällä eikä mitään moitteen sijaa
pitäisköhän etsiytyä jonnekin hoitoon
Sunnuntaina 'virallisesti' 2kk *vink**sydän*
Tänne tulee vaan yritettyä, ja aina kun meinaa päästä, niin kaikki romahtaa...
[q]Elwira:
Hmm... Kuhertelua ja hmm.. *sydän**blush* ja kuhertelua ja ja ja .... semmost.
[/q]
*sydän*