Miika Kuisma & Mr.A - Smoky Room (Ft. Elena Mady)
[q]OlliS, 5.8.2005 09:51:
Sama mies, aka dj flanger
[/q]
lienee selvää, että mies saisi tulla suomeen jo :)
Mainio biisi :)
Elena Mady täydentää äänellään tunnelmaa.
[q]salaisinko?, 5.8.2005 09:53:
[/q]
No jaa, viimeks kun oon sen settejä kuullu, niin aika yhdentekeviä on ollu... Hetkittäin kyl oivaa selektiota, ja löytyy varmaan kaikki uusimmat promo-cdr:t, mut ei se kyl osaa miksata tai rakentaa settiä.
No olipa millainen DJ tahansa, niin Fokused vaikuttaa lupavalta nuorelta labelilta ja dj flangerin kontaktit ovat aika uskomattomat tuolla progemaailmassa.
Alunperin nuo vokaalit olivat tosiaan semmoinet 136 bpm kiksut ja kyllähän tuosta varmaan sais hyvän trance remixinkin tehtyä. Mutta itse en ainakaan haluaisi kuulla tuosta mitään juustoista kiksuversiota..
[q]OlliS, Albumia odotellessa <3[/q]
Koneiston livessä tulee soimaan monta biisiä ko. kiekolta jos kiinnostaa tsekata ;)
Mielenkiinnolla odotan et kuulisin koko biisin. Tää previkka ei laadukkaista saundeista/tuotannosta huolimatta herättäny mussa oikeestaan mitään fiiliksiä. Tosin ton pitusessa previkassa jää juurikin se progressio sekä kokonaisuus piiloon
Tuotantoarvot kohdallaan, mutta jotenki tästä jää kuiva maku suuhun Ehkä se johtuu tästä savuisesta huoneesta Noh, voi myös olla, että tää vaan vaatii totuttelua. Hyvältä kuulostaa, vaikka ei pistä mun sydäntä pomppimaan.
Ihan toimivan kuuloinen ralli mut vähän liian kiksua mun makuun
[q]JussiS, 5.8.2005 10:01:
---
salaisinko?, 5.8.2005 09:53:
---
No jaa, viimeks kun oon sen settejä kuullu, niin aika yhdentekeviä on ollu... Hetkittäin kyl oivaa selektiota, ja löytyy varmaan kaikki uusimmat promo-cdr:t, mut ei se kyl osaa miksata tai rakentaa settiä.
[/q]
Haista ite! *lmao**nauru* Ei no makuasioitahan noi on. Ite tykkään herran seteistä ja tuotannosta erittäin paljon. Ja sais todellakin tulla Suomeenkin soittamaan. Sori OT.
Ja jottei menis ihan OT:ksi niin täytyy sanoa että aivan loistava biisi toi Smoky Room. Ihanat vokaalit ja muutenkin erittäin toimiva. Propsit pojille. *plur**sydän**hali*
Jep, Fokused julkaisee tän marraskuussa. Tosin eipä noi aikataulut ikinä pidä.. varmaan kuitenkin ennen joulua tulee :)
[q]mkuisma, 25.9.2005 15:05:
Jep, Fokused julkaisee tän marraskuussa. Tosin eipä noi aikataulut ikinä pidä.. varmaan kuitenkin ennen joulua tulee :)
[/q]
Tätä odottaessa! *iloinen**nuotti*
3beat Digital joka toimii myös " Smoky Room: n" jakelijana myy kymmenen (10!) kappaletta upfront promoja heidän sivuillaan nyt.
toimi nopeasti jos haluat omasi ennen virallista julkaisua joka on vasta helmikuun lopulla.
tässä linkki suoraan sivuille ;
http://www.3beatdigital.com/d/miika+kuisma+%26+mr.+a+feat+elena+m.../smoky+room/original+mix/fokused+recordings/54574
-ana.
Heippa
Olen lähettänyt Smoky Roomin Ylexille ja Kissille. Soittolistalle pääsemisen varmistamiseksi olisi hyvä jos ihmiset voisivat toivoa biisin soittamista :)
Above & Beyondin ja Orkidean ollessa C-listalla uskoisin, että Smokylläkin voisi olla mahdollisuus. Biisejä voi toivoa ainakin näiden lomakkeiden kautta:
YLEX: http://www.yle.fi/ylex/index.php?id=3064
KISS: http://www.uusikiss.fi/listatjahitit/?sesID=
Julkaisu on tämän kuun 20. päivä ja toivottavasti löytyy pian Street Beatin valikoimasta.
- Miika & Ana
ei vitsi, täähän on tää biisi! oon kuulut monta kertaa ja aina miettinyt et mikäköhän tää on... ihan törkeen hyvä, loistavat vokaalit.. =)
Dodih, hyvä että on jonkunnäköstä dubbiakin tarjolla, täytyypi kuunnella :) Orkkiksen överijuustovoksut kun sai aikaan pientä oksennusreaktiota.
*sydän*
Mahtavaa kiksua!!! juuri näin!
Toimii erittäin hyvin toi Parham & Dominic Plazan rmx
Parham & Dominic Plaza Remix on loistava!!!
[q]Myst, 12.3.2006 11:52:
Parham & Dominic Plaza Remix on loistava!!!
[/q]
Alkuperäistä yhtään väheksymättä toi on kiva remix!