Club Elite 24.8.2005 @ Helsinki

Back to tapahtumat O

oli kivaa sen mitä jaksoi olla.. :)
oli hyvää kakkua *sydän*

Ottiko joku sen rekisterinumeron ylös?

Taisin olla eilen Elitessä mutta kyl mä mielummin väittäisin että jäin rekan alle matkalla ja joku raahas mut sohvalle nukkumaan Mulla ei ole minkäänlaista halua katsoa miltä mun tili näyttää eilisen jälkeen. Taitaa olla jo miinuksen puolella Itse bileistä sen verran että Halo soitti tosi herkkua Disco_Joelta tuli myös aika mehevää Kiitos kaikille kavereille seurasta oli hauskaa Nyt takaisin potemaan tätä maailmanennätyskrapulaa

[q]Steven Hoaks, 25.8.2005 12:52:
Ottiko joku sen rekisterinumeron ylös?

Taisin olla eilen Elitessä mutta kyl mä mielummin väittäisin että jäin rekan alle matkalla ja joku raahas mut sohvalle nukkumaan Mulla ei ole minkäänlaista halua katsoa miltä mun tili näyttää eilisen jälkeen. Taitaa olla jo miinuksen puolella Itse bileistä sen verran että Halo soitti tosi herkkua Disco_Joelta tuli myös aika mehevää Kiitos kaikille kavereille seurasta oli hauskaa Nyt takaisin potemaan tätä maailmanennätyskrapulaa
[/q]

*reps*

Mä meinasin ehdottaa, et sun olis kannattanu lähtee meiän kans kotiin, mut et sä mua olis kuunnellu

Joo ihan hyvät kemut oli taas, kebabbi oli hyvää

Kiitos, muksaa oli*joo* tuli vaan lähdettyä kovin aikaisin nukuksimaan*hih*

Ens kerralla taas pidempään*iloinen*

Tulipas sit vihdoinki nähtyä tää mesta ja nää bileet..pitää tulla uudestaankin
Poistuttiin kanssa vähän kesken iltaa kun juna lähti, mutta oli kyllä kivaa ja tanssahdeltuakin tuli!

O