Vuoden 2006 KlubituSessions2-kalenterit - malliehdokkaiden asettaminen

Back to klubitus.org O

http://klubitus.org/kuva.php?id=12642

[q]dicA, 18.7.2005 15:11:
Entäs jos olisi silleen joitain klubikohtaisia kuukausia? Esimerkiksi just [Reiv:] (Toma, Mushi, Elliot), Pussy (Milla Lehto, Taru, Coma, Kimi K) tai Unity (Orkidea+tiimi). Siinähän olisi aina tyttöjä ja poikia mukavasti, eikä pelkästään edes Helsinkiläistä väkeä
[/q]

Klubikohtaisia kuukausia on mitä ilmeisimmin tulossa, mutta ei aivan kuvaamallasi tavalla.

[q]Syder, 15.7.2005 22:12:
Jos ei opiskelijoita liikaa karsasteta niin Nyyti Ry - Opiskelijoiden tukikeskus linkki
[/q]

Kannatan tätä

menee ostoon tämä kalenteri.. kauniita ihmisiä *pihkassa**pihkassa*
mä voin tulla tasapainottamaan tätä kauneutta (mielummin tyttökalenteriin)
*uros**uros**uros*

pojista:
Jammailija ja Anime

sit tietty minäminäminäminäminä itte

tytöistä:

pipa

Yhdyn Marian kommentin:

mä toivon että tässä ei tuu sellaista bikini-tylsä-tusina kalenterii vaan tässä olis jotain omaa & uniikkia... mut uskon että Jone ym osaa hyvin asiansa.


Eli
ehdottomasti Shira ja Kidi

Niit vakio oravia vois kans pistää siihen ettei ihan pääsis totuus unohtumaan .. niitä kivoi pikku jyrsijöitä mitkä vipeltää pitkin seiniä ...

Ehdottomasti super-kerttu ja turbojensu ainaki. Ja tietty milla, ice-angel... onhan noita.

mina kans! tahtoo kalenteriin!

Koko BTH nyt edustettuna ehdokkaissa.
Genki -> http://www.klubitus.org/profiili.php?nimi=genki

[q]transumadame, 20.7.2005 18:53:
mina kans! tahtoo kalenteriin!
[/q]

Kumpaan? ...ja tämä on nyt ihan oikea ja tosissaan tehty kysymys kun en ihmistä tunne.

[q]Arrrmi, 19.7.2005 23:01:
tytöistä:

pipa
[/q]

Jep! Kannatetaan! -> http://www.klubitus.org/profiili.php?nimi=pipa

[q]Howdy, 20.7.2005 18:24:
Niit vakio oravia vois kans pistää siihen ettei ihan pääsis totuus unohtumaan .. niitä kivoi pikku jyrsijöitä mitkä vipeltää pitkin seiniä ...
[/q]
Täysin samaa mieltä! Keep it real*nauru*.

Nyt on viimeiset hetket laittaa ehdokkaita jos vielä haluaa. Laitamme n. tunnin sisällä (tai huomenna aamulla jos emme ennen ehdi) ehdokkaiksi ehdotetuille käyttäjille ryhmäviestin, jossa lisää infoa.

Viikon päästä pääsette sitten äänestämään.

minä n00b aukiolle: :D

Poikakalenterin ryhmäviesti on lähetetty. Jos tiedät asettuneesi ehdolle tai asettaneesi ehdolle jotain sellaista, joka ei ko. viestiä ole tästä huolimatta saanut, ota yhteyttä vaikka privakommentilla.

Myös tyttöjen ryhmäviesti on nyt liikkeellä.

Ei siis enää ehdokasehdotuksia tai -ehdottautumisia, kiitos.

Pystytkö yhtään kertoon että millanen konsepti tulossa. yksi tyyppi per sivu vai? Niin paljon on ehdokkaita että miksei vois olla useempikin tyyppi per sivu =D makes it more interesting.

____

Mutta hyvä idea tää tosiaan oon =D .

[q]KittysDead, 22.7.2005 13:18:
Pystytkö yhtään kertoon että millanen konsepti tulossa. yksi tyyppi per sivu vai? Niin paljon on ehdokkaita että miksei vois olla useempikin tyyppi per sivu =D makes it more interesting.

____

Mutta hyvä idea tää tosiaan oon =D .
[/q]

Pääsääntöisesti yksi henkilö / sivu, mutta jo nyt tiedämme että muutamien kuukausien kohdalle henkilöitä tulee useampia. Kuvien formaatti lähtee itsellenikin selkiytymään tarkemmin heti kun saamme tarjouksen kalenterin painatuksesta ja sen koko & muoto varmistuvat.

zupełnie nic nie rozumiem, ale witam. :D

O