Das Boot weekend 5.8.2005 @ Kotka

Back to tapahtumat O

Tätä on odotettu!!! Sairrraan mugeeta saada tulla Kotkaan piiitkästä aikaa ja vielä Relluihin!!!
Otan setin talteen MD:lle ja jos en soita ihan päin veetä, niin lupaan lähettää cd-kopion ainaskin kymmenelle ensimmäiselle joka nappaa mua hihasta kiinni keikan jälkeen! Ja siis nimenomaan keikan jälkeen, erh... Eihän sitä etukäteen tiedä mitä kuraa tulee tuutista ...!!!

Enää vajaa viikko >3 >3 *plur**sydän**kuolaa**jiihaa*

Mikäli lauantaina keli sallii, pidetään bileiden jälkeen mansikkalahdessa lentopallojatkot. Yleensä jatkoille on osallistunut kourallinen väkeä, mutta pelit on jopa saatu muutaman kerran aikaiseksi. Jos intoa löytyy ja jatkot brittany spears- musiikkityylisissä ravintoloissa innosta, niin mukaan vaan! Meikä menee tästä nyt pihalle harjoittelemaan tiikeriä, että se sitte lauantaina sujuu...

[q]Holle, 1.8.2005 12:26:
Mikäli lauantaina keli sallii, pidetään bileiden jälkeen mansikkalahdessa lentopallojatkot. Yleensä jatkoille on osallistunut kourallinen väkeä, mutta pelit on jopa saatu muutaman kerran aikaiseksi. Jos intoa löytyy ja jatkot brittany spears- musiikkityylisissä ravintoloissa innosta, niin mukaan vaan! Meikä menee tästä nyt pihalle harjoittelemaan tiikeriä, että se sitte lauantaina sujuu...
[/q]
Mä oon sit sun puolella.

hehehehehhe....... mä pelaan yksinää

[q]RadiaC, 1.8.2005 13:14:
hehehehehhe....... mä pelaan yksinää
[/q]
..ja omilla palloilla..

Mä voin tulla selostaa matsin Uzbekistanin sosialistisen vallankumouksen sankarillisista ponnistuksista kertovan yleiserikoisradion suosittuun ohjelmaan "Uzbekistan urheilee."

[q]JussiS, 1.8.2005 12:55:
---
Holle, 1.8.2005 12:26:

---

Mä oon sit sun puolella.
[/q]

Noh,mä oon ainaki sil toisel puolel.Pelaan paljon paremmin siellä.*tietää**nauru*

mä ja ninnu vs. loput

[q]RadiaC, 2.8.2005 12:07:
mä ja ninnu vs. loput
[/q]

Sääukkokin lupailee sellaista puolipilvistä ja sehän meille riittää. Ei olla turhan ronkeleita, satamaäijät tai jotaa.

[q]Individual, 2.8.2005 12:12:
---

---
Ei olla turhan ronkeleita, satamaäijät tai jotaa.
[/q]

hahahahahhaha...*joo*

Vai lentis jatkot....kaveri ei varmaan lähe.. mut tosin mennää meijän autol....*juonittel*
jos tulis vaa kattelee meininkii siel....*joo*

[q]zenny, 2.8.2005 12:57:
Vai lentis jatkot....kaveri ei varmaan lähe.. mut tosin mennää meijän autol....*juonittel*
jos tulis vaa kattelee meininkii siel....*joo*
[/q]

Hyvä! Sittenhän autoradiosta voi luukuttaa kevyttä tranceakin kesäyön ratoksi. Siistii, saatiin musatkin, vai käyks se? *koiranpentuilme*

[q]Individual, *koiranpentuilme*
[/q]

Siun naamasta ei kyl koiranpentuilmettä saa ku pajavasaralla

[q]Caro², 2.8.2005 14:34:
---
Individual, *koiranpentuilme*

---

[/q]

Pidä tunkkis!

[q]Individual, 2.8.2005 14:48:
---
Caro², 2.8.2005 14:34:
---
Individual, *koiranpentuilme*

---

---

Pidä tunkkis!
[/q]

AAAAAAHAHAHAAAHAAHAHAHA... nyt voitte mennä tsiigaa sen videon molemmat :D nii tiedätte miltä must tuntuu :D

http://www.weebls-stuff.com/toons/aaaaaaaaaaaaahaha/

Miulle ei kyl tuo viteo auennu.. aukesko iso-I:lle?

Onks toi joku psykevinyyli joka pyörii taustalla

[q]Caro², 2.8.2005 15:06:
Miulle ei kyl tuo viteo auennu.. aukesko iso-I:lle?
[/q]

Iso-I:lle aukeaa kaikki. Palatsien paraatiovet, linnanneitojen salaiset kammarit, paratiisien portit. Nyt Tero hiljaa!

Ja jos lentopallojatkot keskeyttää raikas kesäsade, on sateensuoja ihan vieressä ;)
Jos remontinsekainen asunto sallii sen...

Toivottavasti olis hyvä sää lauantaina.
Perjantaina en valitettavasti mestoille pääse kun lauantaina olis aamuherätys ja töihinlähtö.
Mut la korvataan asia ja soitellaa hyvää housea, toivottavasti auringonlaskuun <3

voi voi, saa nähdä kui tässä käy.. edellisen viikonlopun palautuminen kun on kestänyt yli puoleen viikkoon*poks*, mut lupaan koota itteni*super*

O